TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Se joka haukkuu toista idiootiksi niin on ite sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se joka haukkuu toista idiootiksi niin on ite sitä.
Kukaan ei ole haukkunut ketään idiootiksi täällä, on vain huomautettu että on idioottimaisia kommentteja. Fiksu ihminen tajuaa, että idioottimainen kommentti ei tarkoita sitä, että koko ihminen olisi idiootti.
Anteeks mut minkä ikäistä porukkaa täällä on? Kun lukee viimeisimpiä JOITAIN kommentteja niin tulee mieleen 16 vuotias mutta oletan, että täällä on katkeria mammoja joilla oma elämä pyörii vaipparallin ympärillä ja siinä kun puoliso pettää kulissiliitossa. Täällä on ainakin yks jolla on mennyt tunteisiin, ja kuvittelee, että muillakin on mennyt. Ei jatkoon.
Eikä nuo jankkaus kommentit edes liity temppareihin.
Kukahan Sonyan uus on? Ja eikö sillä ollut nimettömässä sormus? Nyt on kyllä nopeeta, eipä ihme kun Mittellä on mennyt tunteisiin kun vielä entisetkin parisuhteen asias vielä tuoreita ja liekkö edes juteltu kaikkia asioita vielä selviksi. Oli miten oli mutta mulla ainakin kokoaika välittynyt tunne, että Sonya pitää Mitteä tossun alla, ja mitten pitää totella.
Minä olin näkevinäni Sonyalla sormuksen vasemmassa nimettömässä jo Miten ja Sonyan viimeisellä iltanuotiolla. Joku paksu tummanharmaa sormus tjsp.
Niin olikin mutta mikä lie hörhöjen merkki.
Miksi Mirkku pohtii jatkoa Mikan kanssa, kun Mika sanoi, ettei halua Jatkaa Mirkun kanssa ja tunteita on enemmän Pepsua kohtaan?
On myös Seiskan TIS-Iltarovio haastattelussa sormus nimettömässä. Ties vaikka olis ollut jo toinen temppareiden aikaan, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin näkevinäni Sonyalla sormuksen vasemmassa nimettömässä jo Miten ja Sonyan viimeisellä iltanuotiolla. Joku paksu tummanharmaa sormus tjsp.
Oura?
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että VP ja anna erosi. Kyllä suu loksahti auki, olin varma, että pysyvät yhdessä.
VP vapautui orjan asemasta. Ei ole sitä vielä edes itse tajunnut.
Onhan tuo Mitte ihan mukula. Hehkuttaa Annan podcastissa, kuinka hän on kasvanut, kun on oppinut maksamaan laskut! Öö, tyyppi on 21v ja vasta nyt oppinut maksamaan laskunsa?! Ei jestas, ei ihme, jos Sonyalla mennyt hermot arjen pyörittämiseen tuollaisen riippakiven kanssa. Ja niin lapsellista, että on blokannut Sonyan kaikissa mahdollisissa kanavissa. No, ei varmaan uskaltaisi muuten jauhaa Annan podcastissa, kun Sonya "on niin hyvä sanallisesti". Voisiko käyttää vaikka sanaa verbaalisesti lahjakas tai sanavalmis, blaah... Ja mitä ihmettä tuo Anna tuossa välissä häslää?! Oikein rakastaa tuota draamaa ja lypsää Mittestä "totuuksia", että saa itse samalla haukkua Sonyaa. Yök, yök ja vielä kerran yök. Julian podcastissa sentään ollaan asiallisia, mutta tuo Annan touhu on niin ala-arvoista, että huhhuh.
Kyllä on jotain jääny kasvatuksessa vai missä väliin,jos 21 v hehkuttaa oppineensa maksamaan laskut ihan itse. Siis ei ihme,että
monilla nykynuorilla on elämänhallinta päin peffaa,jos ihan perusjututkin on hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, kumman versiota uskotte enemmän?
Sonyan versio peukku ylös, Mitten versio peukku alas.Ei kiinnosta, antaa friikkien tapella. Sateenkaarielämä ei ole niin auvoisaa gudigudia, kuin annetaan ymmärtää.
Kuka on väittänyt että se elämä olisi auvoisaa? Siitä elämästä selviävät vain henkisesti vahvat. Kuvittele itsesi siihen asemaan ja mitä joudut kokemaan kun moni pitää sinua "friikkinä". Helppo piipittää siellä kulisseissa kun kukaan ei tuomitse sinua sukupuolesi tai seksuaalisen suuntautumisesi perusteella. Transsukupuolisuus näyttää edelleen olevan yhteiskunnassamme erittäin suuri tabu, niin kuin oli vielä kymmeniä vuosia sitten homoseksuaalisuus. Ikävää että ihminen luokitellaan vain yhden ominaisuuden perusteella jotenkin huonoksi ja se ihminen mikä sen takaa löytyy ignoorataan.
Ei, vaan transsukupuolisuus on keksitty juttu ja ideologista höpötystä. Homoseksuaalisuus on oikea, olemassa oleva asia, eli ihmisen seksuaalinen kiinnostus voi kyllä kohdistua omaan sukupuoleen. Mutta ihminen ei vain kerta kaikkiaan voi "syntyä väärään sukupuoleen" tai olla muut sukupuolta kuin mitä on, koska sukupuoli on fyysinen ja biologinen fakta. Voi kokea stereotyyppisen sosiaalisen roolin toki ahdistavaksi ja haluta elää toisessa roolissa.
Niin. Eli sukupuoli ei ole vain fyysinen ja biologinen fakta. Eli näin ollen joku voi olla trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, kumman versiota uskotte enemmän?
Sonyan versio peukku ylös, Mitten versio peukku alas.Ei kiinnosta, antaa friikkien tapella. Sateenkaarielämä ei ole niin auvoisaa gudigudia, kuin annetaan ymmärtää.
Kuka on väittänyt että se elämä olisi auvoisaa? Siitä elämästä selviävät vain henkisesti vahvat. Kuvittele itsesi siihen asemaan ja mitä joudut kokemaan kun moni pitää sinua "friikkinä". Helppo piipittää siellä kulisseissa kun kukaan ei tuomitse sinua sukupuolesi tai seksuaalisen suuntautumisesi perusteella. Transsukupuolisuus näyttää edelleen olevan yhteiskunnassamme erittäin suuri tabu, niin kuin oli vielä kymmeniä vuosia sitten homoseksuaalisuus. Ikävää että ihminen luokitellaan vain yhden ominaisuuden perusteella jotenkin huonoksi ja se ihminen mikä sen takaa löytyy ignoorataan.
"ignooraataan" ei myöskään ole mikään oikea sana. Antaa typerän kuvan ihmisestä tuollanen finglish.
Aivan yleisesti Suomen kielessä käytetty sana. Kuten myös englannin kielestä tulleet monet lyhenteetkin, esim. WTF, OMG,ASAP. Terveisin: LOL.
Yksikään noista ei ole suomen kielen sana.
No eihän siinä väitettykään niiden olevan suomen kielen sanoja vaan yleisesti käytössä olevia sanoja. Pitäisikö transsukupuolisenkin olla paremmin vaihtosukupuolinen tai muutossukupuolinen. Kielipoliisi, apua.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on äkäistä porukkaa :D Menkat. Punahilkka tullu kylään :D
Vai olisiko näin kevään tullen mennyt jo hiekkaa pimppiin?
Ei ole estänyt Sonyaa facessa. Sonya ja Mitte facessa kavereita. Onhan Mitte jo aikaisemmin sanonut että ei ottanu arjessa vastuuta joten oletan että kaikki laskut yms. arki on ollut Sonyan vastuulla. Ite olin 20 kun muutin pois kotoa ja aloin maksamaan ite laskuja yms. , eikä haittaa yhtään, eipä tarvinut ottaa opintolainoja yms.
Eivät ole facessa kavereita kun katsoin. On kyllä pahasti menny sukset ristiin mutta miksi? Luulisi, että kun 3 vuotta on yhteistä matkaa takana että edes kavereita olisivat. Mutta joo, jos mua petettäisi niin eipä kauheesti kiinnostaisi enää toinen ihminen, eihän sonyakaan halunnut olla enää edes samassa huoneessa. Mitte on oudon katkera vaikka itse jätti. Onko kaduttanut sitten esim. sekoilu Nannan kanssa tms. vai onko niin paljon patoutunutta vihaa Sonyaa kohtaan kun ollut tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mirkku pohtii jatkoa Mikan kanssa, kun Mika sanoi, ettei halua Jatkaa Mirkun kanssa ja tunteita on enemmän Pepsua kohtaan?
Ei ole tainnut vielä sisäistää asiaa, mikä on tuollaisessa tilanteessa täysin ymmärrettävää. Voi olla todella vaikea käsittää suhteen päättyminen, jos toinen vain sen yksipuolisesti ilmoittaa eikä asiasta ole päässyt keskustelemaan.
Ei ole ehkä kaikki inkkarit kanootissa jos pelkkä keskustelu palsta menee tunteisiin.