TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Mitte valehteli aivan täysillä vikalla iltanuotiolla. ”Nanna on mulle kuin sisko”. Et sä siskon kanssa suutele peiton alla ja käy alasti intiimisti suihkussa. Ja perusteli omaa pettämistään sillä, että häntä harmitti Sonyan henkinen yhteys Nicoon. Todella inhottavaksi paljastui Mitte, ei edes osannut olla pahoillaan teoistaan tai kunnolla pyytää anteeksi jatkuvaa kiehnäämistä ja pussailuaan Nannan kanssa. Ja Mitte lopulta kertoi, että TIESI ALUSTA ASTI aikovansa jättää Sonyan. Puhuu myös hänestä ja heidän suhteestansa todella kylmästi Extrassa. Aika tunteeton mieslapsi joka vaikuttaa olevan todella hukassaan itsensä kanssa.
Tuota Nannan kanssa vehtailua en puolustele, mutta jälkimmäisestä pakko sanoa, etten yhtään ihmettele. Sonya ei varmasti tehnyt sitä pahuuttaan, mutta ei hän Mitteä ohjelmassa kohdellut niinkuin henkilöä jota rakastaa, vaan niinkuin jotain rassukkaa pikkuveljeä.
Mitte oli esimerkiksi todella epävarma ja rikki joidenkin Sonyan videoiden jälkeen, mutta ei se tuntunut Sonyalle aiheuttavan pahaa mieltä. Sen sijaan kun Nico pillastui vitsistä joka ei edes häneen liittynyt, seurasi sitä hysteerinen itku ja soperrus siitä miten ei halunnut Nicoa loukata. Tähän lisättynä nuo muut asiat, kuten mustasukkaisuus Nicosta mutta ei kumppanistaan, Nicossa roikkuminen ja ilmiselvien tunteiden kieltäminen.. Olisi kumma jos Mitte ei olisi aika nopeasti tajunnut että heidän suhde vetelee viimeisiään.
Ja se että laittaa parisuhteelle päätöksen vasta kotona.. Tottakai draamannälkäiset katsojat haluavat nähdä kyyneleet ja riidat iltanuotiolla, mutta itsekin saattaisin jättää nuo kotiin kameroiden ulkopuolelle mikäli kumppani ei olisi mitään kovin loukkaavaa tehnyt reissussa. Eivätkä he ole ensimmäinen pari joka ovat lähteneet kotiin keskustelemaan asiat läpi ja eronneet vasta sen jälkeen.
En nyt sano että Mitte olisi asiat hoitanut parhaimmalla mahdollisella tavalla (tuon Nannan kanssa pussailun ym olisi voinut jättää kokonaan tekemättä), mutta kyllä itse enemmän ymmärrän tuossa kohtaa Mitteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, en kyllä voi uskoa, että Mika ja Pepsu seurustelisivat. Jotenkin P:stä välittyy kuva, että ei todellakaan paljoa Mika ulkopuolella kiinnostaisi. Puhuu haastatteluissa samoja ympäripyöreitä ja jossain extrassa kun näytettiin mitä Mika kertoi näkemästään iltanuotivideosta, niin P ilmeettömänä viilaili kynsiään. Kehonkieli oikein huusi ettei kiinnosta pätkääkään.. Huvittavinta tässä keississä onkin, että sekä Pepsu että Miika molemmat ovat Jyväskylästä ja kiinnostuneita saman parin eri osapuolista..
Mitä, Miika Jyväskylästä? Mä käyn nappaamassa itelleni.
Luuletko et sitä vanhat muijat kiinnostaa :)
Kyllähän Sonya oikeasti Mitestä välitti, sen huomasi siinä kun purskahti itkuun Miten nähdessään. Ja miten häntä oikeasti loukkasi Miten ja Nannan touhut. Mitestä jäi vähän shady kuva, kun vähätteli Nannan kanssa kiehnäilyjään ja ihastustaan. Iltanuotiolla ei antanut mitään viitteitä tulevasta erosta, ja heti kotiin päästyään oli sitten laittanut pillit pussiin. Loppujen lopuksi näin oli kuitenkin parempi. Mitte ja Nannakin vaikutti paremmin yhteensopivalta parilta, vaikka eivät nyt yhteen päätyneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko toi Mirkun kaulassa oleva juttu tatuointi? Oon koko kauden ajan luullut, että se on sellainen choker-kaulakoru. Vitsit mä olen ihan puusilmä.
Mä oon luullut, että se on joku bileitä varten laitettu feikkitatuointi. Huomasin sen vasta muutama jakso sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
En voi ymmärtää, miten edelleen katsojat pitävät Mitteä jonain helmenä saati vertaavat häntä VPseen. Mitte petti Sonyaa ja vielä valehteli siitä (väitti ettei 24 tapahtunut mitään, mutta kuitenkin oli taas pussailtu ja käyty suihkussa yhdessä sekä kiehnätty sängyssä). Ettekö te Miten kannustajat nää, kuinka vähättelee tekojaan? Puhuu pussailusta, vaikka tuo on intohimoista suutelua jos jotakin, hehän kourivatkin toisiaan. Ei minusta voi sanoa pusutteluluksi ja Sonya teki ihan oikein kun tästä mitelle sanoi.
Pidin itsekin enemmän Mitestä, mutta kyllä pisteet laskivat parin viimeisen jakson aikana. Viimeinen niitti myös se, että vakuutti haluavansa olla Sonyan kanssa iltanuotiolla, mutta kuitenkin heti kuvausten jälkeen halunnut erota. Hän oli valehteleva pettäjä, eikä hän silti saa osakseen muuta kuin ihailua.
Naurattaa kommentit, että jotkut haluaisivat Miten kaltaisen miehen. Itse en ainakaan haluaisi epävarmaa pettäjää, sehän on selvää että hakee boostia egolleen tuolla käytöksellä ja tarvisi terapiaa ja paljon.
Tämä kaveri kuitenkin ollut suurimman osan elämästään NAINEN. Ja taitaa olla juridisesti ja fyysisesti EDELLEEN?
Juridisesti Mitte on todennäköisesti jo mies. Vaatimuksena on eläminen halutussa sukupuoliroolissa vuoden ajan, ennen juridisen sukupuolen vahvistamista. Somensa perusteella Mitte on elänyt sosiaalisesti miehenä koko täysi-ikäisyytensä ajan. Se taas mitä hän on kehollisesti, lienee hänen ja mahdollisten kumppaniensa asia.
LOL. Monta JOSsaa ja mutua mielipiteessäsi. Mitte voi edelleen olla nainen sekä juridisesti että fyysisesti aivan kuin edellinen kirjoittaja sanoi. Mutta itselleni aivan sama.
Olipas aikuismainen vasta-argumentti. Sitä sanotaan spekuloinniksi, kukaanhan ei ole hänen papereitaan nähnyt.
Mitte on ollut hormoneilla jo hyvän aikaa, ottaen huomioon teston tuomat fyysiset muutokset. "Menee jo läpi" nuorena miehenä, eli diagnoosi ja asiakkuus transpolille ovat olemassa. Juridisen muutoksen saamiseen tarvitaan kahden lääkärin diagnoosi, todiste steriliteetistä (tietty aika hormonihoitoja riittää) ja tosiaan vuosi elettyä elämää ko. sukupuolessa. Tämä on taas on faktaa.
Olen työssäni kohdannut useita selkeästi vähemmän läpi meneviä transmiehiä, joilla on jo miehen hetu ja nimi, mutta jotka ovat vasta tulossa rintojen poistoon. Kokemuksesta päätelmä, että Mittekin on todennäköisesti juridisesti mies.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kirjoittako tänne englantia, kun ei nää jotkut edes sitä ossaa, kun älykkyysosamäärä jo näkyy joidenkin räksyttämisestä. Nyt nää ottaa google kääntäjän esiin, nää jotka pelkää erilaisuutta, ja pelkäävät että niiltä viedään naiset tai ovat jo vieneet tuollaisella käytöksellä. Ite ainakin olisin mielummin ikisinkku ja selibaatisa kuin koskisin tuollaisiin joilla ei ole edes yleisiä sivistyneitä käytöstapoja kotona opetettu.
Olipa väsynyt heitto. Arvotatko muutkin asiat reikäsi kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kaikki naiset olla lähtökohtaisesti biseksuaaleja. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän.
No ei kyllä todellakaan ole. Minua ainakin ällöttää ajatuskin naisen pussailusta, saati muiden kuin oman pillun koskemisesta... Hyh. Että kyllä naisissakin ihan täysin heteroita ihmisiä on, voin vakuuttaa.
Ihan yhtä älytön väite, kuin jos sanoisi että kyllä kaikki miehet on vähän homoja.
Samaa mieltä. Itse olen bi, mutta en todellakaan usko, että kaikki naiset voisivat olla kiinnostuneita myös naisista :D ystäväpiirissäni suurinosa ei koe mtn seksuaalista viehätystä samaa sukupuolta kohtaan, että kyllä me kuulutaan sukupuolivähemmistöihin ihan loogisesta syystä.
Täällä myös yksi bi, musta tollanen väite jopa melkeen vähättelee bi-naisten identiteettiä, kun ajatellaan että no kaikki naiset nyt joskus vähän hommailee keskenään huvikseen mutta ei sisällä mitään sen syvempää. Lisäksi se mitätöi sen että tosiaan kuulutaan seksuaalivähemmistöön ja koetaan sen takia valitettavasti vieläkin toisinaan epäasiallista kohtelua.
Mitte ja Sonya eronneet. Epäilen, että Mirkku ja Mika eroavat vikalla iltanuotiolla tai vähintään lähtevät jossain välimaastossa, jos Mirkku saa Mikan ylipuhuttua. Sitten palaavat yhteen myöhemmin. Anna ja VP lähtevät yhdessä, mutta eroavat myöhemmin. Henkka ja Julia eroavat, mutta luulen, että iltanuotio menee silti ihan ok ja ”hyvissä väleissä”. Ovat pysyneet eronneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kaikki naiset olla lähtökohtaisesti biseksuaaleja. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän.
No ei kyllä todellakaan ole. Minua ainakin ällöttää ajatuskin naisen pussailusta, saati muiden kuin oman pillun koskemisesta... Hyh. Että kyllä naisissakin ihan täysin heteroita ihmisiä on, voin vakuuttaa.
Ihan yhtä älytön väite, kuin jos sanoisi että kyllä kaikki miehet on vähän homoja.
Samaa mieltä. Itse olen bi, mutta en todellakaan usko, että kaikki naiset voisivat olla kiinnostuneita myös naisista :D ystäväpiirissäni suurinosa ei koe mtn seksuaalista viehätystä samaa sukupuolta kohtaan, että kyllä me kuulutaan sukupuolivähemmistöihin ihan loogisesta syystä.
Täällä myös yksi bi, musta tollanen väite jopa melkeen vähättelee bi-naisten identiteettiä, kun ajatellaan että no kaikki naiset nyt joskus vähän hommailee keskenään huvikseen mutta ei sisällä mitään sen syvempää. Lisäksi se mitätöi sen että tosiaan kuulutaan seksuaalivähemmistöön ja koetaan sen takia valitettavasti vieläkin toisinaan epäasiallista kohtelua.
Niin siis tottakai voi myös olla vain seksuaalisesti kiinnostunut toisesta sukupuolesta, mutta ei romanttisesti tai sen syvemmin. Sekin on ihan ok. Ja varmaan pohjaa tollaselle väitteelle löytyy tilastoista, olis helppo uskoa, että naisia on enemmän biseksuaaleissa/panseksuaaleissa kuin miehiä. Mielestäni näin onkin. Mutta toki se on vääristynyt ajatus, että kaikki naiset vähän haluaa hommailla muiden naisten kanssa. T: Eka bi-naiskommentoija
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuoliset on vieny peräkammarin pojilta naiset ja niille jääny käteen vaan oma käsi, heh heh.
Määritteletkö kaiken muunkin itsesi kautta?
Mä oon kelannu, että oliko ne ylipäätään ikinä yhdessä. Että oliko ne vaan kavereita, ja tuli kattelee vaan sinkkujen tarjontaa ja hakee kokemuksia. Kun näkikö kukaan,että ne ois ees suudellu koskaan? Kuitenkin kovasti mitte nannaa pussaili. Muttei omaa kumppania 3 viikon tauonkaan jälkeen, outoamun mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Mitte oli esimerkiksi todella epävarma ja rikki joidenkin Sonyan videoiden jälkeen, mutta ei se tuntunut Sonyalle aiheuttavan pahaa mieltä. Sen sijaan kun Nico pillastui vitsistä joka ei edes häneen liittynyt, seurasi sitä hysteerinen itku ja soperrus siitä miten ei halunnut Nicoa loukata. Tähän lisättynä nuo muut asiat, kuten mustasukkaisuus Nicosta mutta ei kumppanistaan, Nicossa roikkuminen ja ilmiselvien tunteiden kieltäminen.. Olisi kumma jos Mitte ei olisi aika nopeasti tajunnut että heidän suhde vetelee viimeisiään.
Tämäpä juuri. Jos itse näkisin että mun miehen olevan niin pahoillaan mun tekemisistäni, se varmasti vaivaisi minua aika paljon. Kun taas jos joku parin viikon tuttavuus pahastuu vitsistä, niin en kyllä vedä tuollaisia hysteriaitkuja vetäisi. Kyllä tuo oli ihastuneen naisen käytöstä vaikka Sonya ei varmasti sitä edes itselleen myönnäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tottakai voi myös olla vain seksuaalisesti kiinnostunut toisesta sukupuolesta, mutta ei romanttisesti tai sen syvemmin. Sekin on ihan ok. Ja varmaan pohjaa tollaselle väitteelle löytyy tilastoista, olis helppo uskoa, että naisia on enemmän biseksuaaleissa/panseksuaaleissa kuin miehiä. Mielestäni näin onkin. Mutta toki se on vääristynyt ajatus, että kaikki naiset vähän haluaa hommailla muiden naisten kanssa. T: Eka bi-naiskommentoija
Selitin ehkä vähän huonosti, mutta ei-syvällä tasolla tarkoitin lähinnä sitä, että ajatellaan jokaisen naisen olevan vähän bi vain sen takia, että ollaan halukkaita pussailemaan kännissä, mutta ei oikeasti olla romanttisesti TAI seksuaalisesti kiinnostuneita naisista. Tästä sitten kumpuaa se ajatus, että jokainen nainen on vähän bi, vaikka nämä baarissa keskenään pussailevat naiset tuskin oikeasti voisivat seurustella tai harrastaa seksiä naisen kanssa. Se taas on täysin validia, jos on biseksuaali mutta ei välttämättä romanttisesti kiinnostunut naisista.
Toi ’naisten biseksuaalisuus on yleisempää kuin miesten biseksuaalisuus’ on myöskin mielenkiintoinen ilmiö, koska mä taas oon ajatellut sen johtuvan ennemminkin siitä, että bi-miehet on useammin kaapissa. Mutta en ole asiaa tutkinut niin en voi oikeasti tietää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että Nico yrittää kuulostaa fiksulta, mutta käyttää joitain sanoja ihan väärissä paikoissa?
No ihan päin vastoin. "Intensiivinen" oli tilannekomiikkaa ja sarkastinen heitto viime vuoden vastaavalle tilanteelle, jossa Wallukka leikki fiksua ja käytti sivistyssanaa väärässä paikassa kuvaillessaan unelmatreffimestaa.
En viitannutkaan siihen, sehän oli selkeä vitsi. Kaikissa haastiksissa käyttää sanoja ihan väärin kun kuvailee fiiliksiään ja eri tilanteita, useamman kerran käyttänyt jtn liian hienoa sivistyssanaa väärässä paikassa. Ja kuvaili mökkiä romanttiseksi, koska ”ikkunat löytyy” :D
Kakaise nyt herran nimessä se yksikin esimerkki ulos, kun kerran niitä yltäkylläisesti on tarjolla. Ja ei en ole Niko, enkä hänestä liiemmin pidä, mutta edelleenkään en ole havainnut hänen väärinkäyttävän yhtään ainutta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
En voi ymmärtää, miten edelleen katsojat pitävät Mitteä jonain helmenä saati vertaavat häntä VPseen. Mitte petti Sonyaa ja vielä valehteli siitä (väitti ettei 24 tapahtunut mitään, mutta kuitenkin oli taas pussailtu ja käyty suihkussa yhdessä sekä kiehnätty sängyssä). Ettekö te Miten kannustajat nää, kuinka vähättelee tekojaan? Puhuu pussailusta, vaikka tuo on intohimoista suutelua jos jotakin, hehän kourivatkin toisiaan. Ei minusta voi sanoa pusutteluluksi ja Sonya teki ihan oikein kun tästä mitelle sanoi.
Pidin itsekin enemmän Mitestä, mutta kyllä pisteet laskivat parin viimeisen jakson aikana. Viimeinen niitti myös se, että vakuutti haluavansa olla Sonyan kanssa iltanuotiolla, mutta kuitenkin heti kuvausten jälkeen halunnut erota. Hän oli valehteleva pettäjä, eikä hän silti saa osakseen muuta kuin ihailua.
Naurattaa kommentit, että jotkut haluaisivat Miten kaltaisen miehen. Itse en ainakaan haluaisi epävarmaa pettäjää, sehän on selvää että hakee boostia egolleen tuolla käytöksellä ja tarvisi terapiaa ja paljon.
Ja sekin millä sanoilla kertoi erosta. "Minä jätin Sonyan.". Eikö voi sanoa vaan, että erottiin?
Jäin miettimään myös tuota Sonyan puuttuvaa mustasukkaisuutta. Mitä se paha mieli ja itku sitten oli, kun näki Mitten touhut?
Minusta se oli totuuden kohtaamista. Enää ei olekaan se Niko vieressä siliteltävänä, vaan pitäisi lähteä kotiin elämään sitä arkea. Mutta sepäs ei olekaan enää samanlaista eikä hänellä ole enää samaa uskollisesti perässä juoksevaa puudelia, jota voi käskyttää vaan kumppani, jolla on oma tahto ja joka on nähnyt millaista elämä voisi olla ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Ja sekin millä sanoilla kertoi erosta. "Minä jätin Sonyan.". Eikö voi sanoa vaan, että erottiin?
Jäin miettimään myös tuota Sonyan puuttuvaa mustasukkaisuutta. Mitä se paha mieli ja itku sitten oli, kun näki Mitten touhut?
Minusta se oli totuuden kohtaamista. Enää ei olekaan se Niko vieressä siliteltävänä, vaan pitäisi lähteä kotiin elämään sitä arkea. Mutta sepäs ei olekaan enää samanlaista eikä hänellä ole enää samaa uskollisesti perässä juoksevaa puudelia, jota voi käskyttää vaan kumppani, jolla on oma tahto ja joka on nähnyt millaista elämä voisi olla ilman häntä.
Ehkäpä Temppari-kupla vaikuttaa asiaan. Sonya eli varmasti tuolla sen pari viikkoa hyvin erilaista elämää kuin arkena, Niko oli ikäänkuin lomaromanssi. Joku erilainen ja näennäisen ongelmaton tapaus, koska tuttavuus ei ole millään lailla kiinni arjessa. Mitte ja häneen liittyvät ongelmat unohtuivat, ehkei niitä edes haluttu kauheasti miettiä, koska oli hauskaa ja ihanaa. Mutta tässä loppuvaiheessa unelma Nikosta särkyi ja Sonya alkoi tajuta että myöskään paluuta entiseen ei ole. Hänellehän ilmeisesti alkuperäinenkin suhde oli ihan hyvä, ymmärsin että Mitte oli se, jota tilanne enemmän painoi.
Minutkin yllätti todella Miten suoranainen valehtelu ja miten kylmästi puhui extrassa että oli jo etukäteen suunnitellut mahdollisesti jättävänsä Sonya kuvausten jälkeen. Mielikuva hänestä symppiksenä ja muut kilttinä ihmisenä muuttui ihan toisenlaiseksi. Ja vaikka Sonyankaan reissu ei ihan tyylipuhtaasti mennyt sekään, jäi hänestä lopulta lämpimämpi kuva kuin ohjelman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän kova kausi mutta pakko sanoa että löllö-annan ja V"cuck"P:n suhteen hehkutus ja ylistäminen on sairasta. Koko kauden annasta tullut aika jyrä olo ja oikein iljetti kun selvisi että on harjoittanut psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa tuohon vinkuheinään, joka on juuri sellainen ylikiltti nössö, jota tuollainen justiina dominoi. Sitten on vielä "annettu anteeksi ja keskusteltu" mutta nöyryytys jatkuu siten, että VP kuskaa läskiä nussimaan muita ukkoja. MITEN VITUSSA TÄMÄ ON JONKUN MIELESTÄ IHAILTAVAA!!???!?!
VP on edelleen tiukasti nyrkin ja hellan välissä ja löllö on alistanut ja nujertanut hänet täysin. Ukko vielä hokee annan mantroja vapaasta seksista ym. Jos tilanne olisi toisinpäin niin mies olisi ristiinnaulittu akanhakkaajana ja narsistina perkele varmaan sekä somessa, että oikeasti! Saihan Jonnekin aikanaa turpaansa moneen otteeseen temppiksen takia vaikka ei ollut Sonjalle edes mitään tehnyt.
Anna on ällöttävä manipuloiva ja muita hyväksikäyttävä narsisti, joka on kauhean kova moralisoimaan muita ja toisaalta kaikista puheistaan huolimatta vain yhden totuuden nainen. Omansa. Ja seksin ylipapittaruus? Eipä näy kuin puheissa ja uhona. "Tanssit" ja strippaus on aivan kauhean myötähävettävää, samoin munakarvatukan ja kaverinsa kiusaaminen vaikka ei oikeasti itse uskalla sitten mennä päätyyn kaikista kovista puheistaan huolimatta.
Eittämättä kauden mielenkiintoisin pari, joka paljastaa katsojien jäätävän kaksinaismoralismin.
Toisena asiana en ymmärrä Mikan haukkumista. Jäbä on tosi nuori vielä, elämä maistuu ja keittoa tekee mieli. Haaveilee kaivinkoneesta? Mitä vittuiltavaa tässä on, pojalla on selvät suunnitelmat itsensä työllistämisestä. Vähän semmoinen yksinkertainen palikka, mutta ei minusta mitenkään ilkeä. Vähän tollo ja vietävissä. Mirkku samoin. Olisivat varmaan aika hyvä pari, vaikka nyt kävikin näin.
Mittestä ja Sonjasta ei oikein mitään sanottavaa. Varsinkin Sonya on kädenlämpöinen tylsimys.
Henkka ja Julia? Ansaitsevat toisensa. Molemmilla paljon käsiteltävää itsensä kanssa. Terapiaan noiden olisi pitänyt mennä eikä temppareihin. Jännä miten Henkkaakin lyödään somessa ja twitterissä, vaikka miehellä on selvästi vakavia henkisiä ongelmia itsensä kanssa. Vähän kuin nauraisi vammaiselle. Julia taas... Julia on jännänainen joka ihastuu jännämiehiin. Reaktiot Henkan toilailuihin ovat jotenkin sellaisia että suorastaan näyttää nauttivan kun sattuu. Hän hakeutuu miesten seuraan, jotka satuttavat. Vaikka nyt tuo Mr. Mystisyys Läri. Sokeakin näkee ettei häntä kiinnosta yhtään ja silti tämä sinitukkainen leidi roikkuu puntissa itkemässä, fiksumpi tajuaisi vihjeen. Mutta Julia haluaa draamaa, hän haluaa, että häntä sattuu. Silloin voi säteillä uhrin sädekehässä, sellaisen, jolle aina tapahtuu "paskaa".
Ihan oikeesti kun näin paljon jaksoit nähdä vaivaa mielipiteesi ilmaisuun, niin olisit nyt tehnyt sen rakentavasti ja aikuismaisesti eikä haukkuen ja ilvaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja tuli sinkun hylkäämäksi, Julia samoin. Miten käynee Henkan ja Mikan. Elämä opettaa. Kiinnostus TISissä ei välttämättä ole kovin luotettavaa.
Eilisen parhaita paloja oli, kun Vilma tarjoutui kokeilemaan tunteeko hän VP:n karvat vedessä. Piti käsiään kohteliaasti aika pinnassa ja kyseli, että tässäkö niiden pitäisi olla.
VP oli jäänyt vähän syrjään tyttöjen ja Miten keskittyessä toisiinsa. Ehkä Vilma halusi, että VPllekin osoitetaan huomiota.
VP:n olisi pitänyt vastata: "Saat tukistaakin alapään poikaa. Se on taas ollut tuhma. Vaikka pitäisi olla hiljaa, se nostaa aina päätään kun olet lähellä."
Kiitos tästä kommentista! Harvinaisen järkevä ihminen olet, jospa muutkin sukupuolivähemmistöön kuuluvat olisivat yhtä avarakatseisia ja ajattelevaisia.
Olen itse heteronainen ja en todellakaan ole kiinnostunut naisista.