TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Tolla Annalla on sitten ärsyttävä puhetyyli! Lisäksi päälleliimattu itsevarmuus. Oikeasti on ihan feikki.
Huutista. Juufin servasi yodelin jättämällä S&M kokonaan videoltaan pois ja paljastamalla Annan kaksinaismoralismin 😂
Vierailija kirjoitti:
Tolla Annalla on sitten ärsyttävä puhetyyli! Lisäksi päälleliimattu itsevarmuus. Oikeasti on ihan feikki.
Niin eli täähän on vaan sun omaa tulkintaa, joka juontaa varmaan omista epävarmuuksistasi. Epävarmoja ihmisiä yleensä ärsyttää itsevarmat ihmiset juurikin siksi, kun ite eivät ole niin itsevarmoja. Ehkä kateudesta kumpuaa tää sun olettamus.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan siinä mitään ideaa, että miehet täällä lopettaisi nyt näiden naisten ulkonäön haukkumisen sekä jatkuvan h*orittelun ja keskityttäisiin ihan vain ohjelman tapahtumien ja jaksojen asialliseen analysointiin?
Joo, mutta suurin osa kommenteista varmaan kuitenkin on naisilta... :/ Eli kaikki voisivat lopettaa sen.
Ja kerropas vielä, mistä olisin kateellinen tuolle possulle?
Mua oikeasti ällöttää kun ihminen epävarmuuttaan korostaa itseään ja lihottaa itsensä noin vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mä istuin aikoinaan 14-vuotiaana amispojan Opelin takapenkillä. Olenko mäkin siis "niitä"? Millaisia "me" ollaan? Mitä oletat tämän tiedon perusteella taustastani tai siitä, miten elämäni on opelin takapenkin jälkeen jatkunut? Olisi kiinnostavaa tietää.
Vastaukseni ohessa:
1) Kyllä olet
2) Lumputtelijoita
3) Ensin jäi neitsyys sinne Opelin takapenkille, sen jälkeen runsaita irtopanoja amispoikien kanssa, tästä seurannut kyläpyörän maine, ja tulevaisuus pilalla.
Mikäli 14 vuotias lapsi on mukana p...rallissa niin ei ole häävi kasvatusta!
Miten vaikeaa on kirjoittaa oikein asuinpaikkakunta ja Lappeenranta? Kannattaa kokeilla Temppareihin vertaistesi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Juufin servasi yodelin jättämällä S&M kokonaan videoltaan pois ja paljastamalla Annan kaksinaismoralismin 😂
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Meikä on kelannut sitä Joannan ja Henkan seksikohtausta sillai ett yhdynnässä toki käyty niinku tulee ilmi,mutta että henkka tullut hyvis ajois ulos ja ampunut mällit Joannan kehon pintaan. Vaikka toki missään ei kukaan mainitsekkaan niin,mutta että tuolla tavalla se tilanne ehkäisty tai sit Joannalla on e-pillerit käytössä. Onko kukaan mun kans samaa mieltä..? ylä-ja alapeukulla näyttäkää
Näin kai se on mennyt, Henkkahan sanoi, ettei tuu sisään. Siinä on yritetty ehkäistä raskautta, muttei tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mä istuin aikoinaan 14-vuotiaana amispojan Opelin takapenkillä. Olenko mäkin siis "niitä"? Millaisia "me" ollaan? Mitä oletat tämän tiedon perusteella taustastani tai siitä, miten elämäni on opelin takapenkin jälkeen jatkunut? Olisi kiinnostavaa tietää.
Vastaukseni ohessa
1) Kyllä olet
2) Lumputtelijoita
3) Ensin jäi neitsyys sinne Opelin takapenkille, sen jälkeen runsaita irtopanoja amispoikien kanssa, tästä seurannut kyläpyörän maine, ja tulevaisuus pilalla.Kiitos vastauksesta. Kiinnostavaa. Oikea vastaus kohdallani kohtaan 3:
Neitsyys meni myöhemmin 17-vuotiaana toisen nuorten miehen kanssa. Opel-pojan kanssa ei menty siihen asti vaan oli astetta kiltimpää menoa. En ole koskaan elämässäni ollut yhdynnässä "amispojan" kanssa. (Ei sillä että olisi mielestäni mitenkään ongelmallista vaikka olisin ollutkin.) En usko saaneeni kyläpyörän mainetta. Siitä seuraava poikaystävä oli nykyinen aviomieheni. Olemme olleet nyt yhdessä 25 vuotta, meillä on kaksi lasta ja mukava omistusasunto hyvin halutulla alueella. Olen tutkijatohtori ja opetan yliopistossa. Opel-pojasta on ihan mukavia muistoja.
Uskoo ken tahtoo :D
Näinhän se on, jos joku ei usko niin ei usko. (: Mutta aika hupaisaa, että elämäni on jonkun mielestä noin epätodennäköinen ja epäuskottava. Itselleni ei ole ikinä ennen tullut mieleenkään, että Opel-poikakaveri teini-ikäisenä olisi joku valtava elämästä syrjäytymisen ja maineen menetyksen riski. Vaikuttaisikohan tässä se, että asuin Suomen mittakaavassa isommassa kaupungissa? Olisiko tällainen moraalinvalvonta ja lumppuihin/kunnon tyttöihin jakaminen yleisempää pienillä paikkakunnilla jossa on pienemmät piirit?
Kukaan, EI KUKAAN tällä palstalla paljasta olevansa ”tutkijaprofessori” ja työskentelevänsä yliopistossa isossa kaupungissa. Kiinnijäämisen vaara on liian suuri.
Tutkijatohtori, ei "tutkijaprofessori". Emme me nyt ihan niin pieni porukka sentään ole, että ei sellaista voisi paljastaa. Asuin paikastani en ole sanonut muuta kuin että asuin silloin teininä muualla kuin pikkukylässä. Ja mitä kauheaa tapahtuisi, jos "jäisin kiinni"? En ole kertonut täällä mitään erityisen salaista.
Hei ”tutkijatohtori”, asuinpaikka on yhdyssana.
Ei kaikki tutkijatohtorit ole suomen kielen laitoksella ja omaa täydellistä kielioppia, sitä paitsi tutkijatohtorilla voi olla myös vaikka lukihäiriö. Ei liity mitenkään oman substanssin hallitsemiseen. Voitaisiinko nyt siirtyä yhdyssanavirheestä takaisin TIS-keskusteluun?
T. tohtorikoulutettava (ihan toisella alalla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni ohessa
1) Kyllä olet
2) Lumputtelijoita
3) Ensin jäi neitsyys sinne Opelin takapenkille, sen jälkeen runsaita irtopanoja amispoikien kanssa, tästä seurannut kyläpyörän maine, ja tulevaisuus pilalla.Kiitos vastauksesta. Kiinnostavaa. Oikea vastaus kohdallani kohtaan 3:
Neitsyys meni myöhemmin 17-vuotiaana toisen nuorten miehen kanssa. Opel-pojan kanssa ei menty siihen asti vaan oli astetta kiltimpää menoa. En ole koskaan elämässäni ollut yhdynnässä "amispojan" kanssa. (Ei sillä että olisi mielestäni mitenkään ongelmallista vaikka olisin ollutkin.) En usko saaneeni kyläpyörän mainetta. Siitä seuraava poikaystävä oli nykyinen aviomieheni. Olemme olleet nyt yhdessä 25 vuotta, meillä on kaksi lasta ja mukava omistusasunto hyvin halutulla alueella. Olen tutkijatohtori ja opetan yliopistossa. Opel-pojasta on ihan mukavia muistoja.
Uskoo ken tahtoo :D
Näinhän se on, jos joku ei usko niin ei usko. (: Mutta aika hupaisaa, että elämäni on jonkun mielestä noin epätodennäköinen ja epäuskottava. Itselleni ei ole ikinä ennen tullut mieleenkään, että Opel-poikakaveri teini-ikäisenä olisi joku valtava elämästä syrjäytymisen ja maineen menetyksen riski. Vaikuttaisikohan tässä se, että asuin Suomen mittakaavassa isommassa kaupungissa? Olisiko tällainen moraalinvalvonta ja lumppuihin/kunnon tyttöihin jakaminen yleisempää pienillä paikkakunnilla jossa on pienemmät piirit?
Kukaan, EI KUKAAN tällä palstalla paljasta olevansa ”tutkijaprofessori” ja työskentelevänsä yliopistossa isossa kaupungissa. Kiinnijäämisen vaara on liian suuri.
Tutkijatohtori, ei "tutkijaprofessori". Emme me nyt ihan niin pieni porukka sentään ole, että ei sellaista voisi paljastaa. Asuin paikastani en ole sanonut muuta kuin että asuin silloin teininä muualla kuin pikkukylässä. Ja mitä kauheaa tapahtuisi, jos "jäisin kiinni"? En ole kertonut täällä mitään erityisen salaista.
Hei ”tutkijatohtori”, asuinpaikka on yhdyssana.
Tiesittehän, ettei tohtorikoulutukseen tai edes maisteriopintoihin liity mitään varsinaista kielenhuollon opetusta, lyhyet pakolliset viestintäopinnot vain, eikä niissäkään mitään yhdyssanoja käsitellä. Yliopisto ei ole yleissivistävä oppilaitos, vaan siellä nimenomaan keskitytään siihen omaan alaan, joka voi olla todella kaukana oikeinkirjoituksesta. Jos siis tutkijatohtori kirjoittaa sanat erilleen tai jopa jonkun oman alansa termin toistuvasti väärin, se ei ole mikään aukoton todiste sille, etteikö hän voisi olla tutkijatohtori. Yliopistoon pääsee aivan valtavasti ihmisiä ihan riippumatta siitä, onko äikkä kirjoitettu ällän vai been veroisesti. Sen varsinaisen tutkimustyön voi antaa kielenhuoltajan korjattavaksi, mutta tuskin somepäivityksiä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Selittäkää!
Tuosta Joannnan ja Henrikin syyllistämisestä seksin suhteen.
Ei tuo ole mitenkään harvinaista että harrastetaan seksiä ilman kondomia. Itselläni on n 200 seksikumppania. En ole ikinä saanut orgasmia kondomin kanssa. Joten en ole oikeastaan ikinä käyttänyt ehkäisyä.
Elämäni aikana 4 ihmistä on kieltäytynyt seksistä, kun olen kertonut etten käytä kondomia. Kaikille muille se on ollut ok .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla on keltaiset hampaat.
Julialla on diabetes ja se mun kokemuksen mukaan vaikuttaa jollain tapaa asiaan. Mulla on muutama ystävä kenellä myös dm ja samanlaiset hampaat. En siis usko että kertoo mistään huonosta hygieniasta tms.
Lopeta tuon perättömän valheen levitys. Diabetes ei ole syy hampaiden keltaisuuteen!
Itse diabeetikkona olen jo omannut ennen sairastumistani luonnollisesti vaaleasti keltaisen hammasluun eli jo päiväkoti-ikäisestä asti, joten ei ole mitään tekemistä sairauden kanssa. Yli 20 vuoden ajan olen ollut suustani terve eikä mitään sairauteen liittyviä muutoksia ole ollut. Sairastuin esiteininä.
Mulla on luonnostaan myöskin mineraalipitoinen sylki, joten hammaskiveä tulee. Ainoa muutos suussa diabeteksen myötä on ollut suun kuivuus, mutta todellisuudessa johtuu enimmäkseen liian vähäisestä veden juonnista, sillä kun nesteytys on tasapainossa ja sokerit kohdillaan, niin sylkeäkin löytyy.
Tiedän lisäkseni yhden diabeetkon lähipiiristä ja hänen hampansa ovat valkoisemmat kuin omani eikä hän ole valkaissut niitä, sillä hän ei ole muutenkaan ulkonäön perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä on kelannut sitä Joannan ja Henkan seksikohtausta sillai ett yhdynnässä toki käyty niinku tulee ilmi,mutta että henkka tullut hyvis ajois ulos ja ampunut mällit Joannan kehon pintaan. Vaikka toki missään ei kukaan mainitsekkaan niin,mutta että tuolla tavalla se tilanne ehkäisty tai sit Joannalla on e-pillerit käytössä. Onko kukaan mun kans samaa mieltä..? ylä-ja alapeukulla näyttäkää
Näin kai se on mennyt, Henkkahan sanoi, ettei tuu sisään. Siinä on yritetty ehkäistä raskautta, muttei tauteja.
Seiskan mukaan Johannalla oli pillerit käytössä, joten tauteja kai pelkäsi, kun kumia kyseli.
Eikö kukaan täällä ole vielä kommentoinut tuota Joannan instailmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mukaan Johannalla oli pillerit käytössä, joten tauteja kai pelkäsi, kun kumia kyseli.
Se on JOANNA ei Johanna. Uskokaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan täällä ole vielä kommentoinut tuota Joannan instailmettä?
Mikä instailme?
Täällä toinen tutkija. Sosiaalipsykologisesta näkökulmasta tämä on tosiaan kiinnostavaa. Samoin Big Brother ja Selviytyjät. Kiinnostavaa tosiaan seurata ihmisten ryhmäytymistä. Ja ihan yhtä kiinnostavaa seurata näiden keskusteluketjujen kehittymistä.