TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Sinkkupojat olleet ruoka- ja viiina-aikaan kotona paria tyyppiä lukuunottamatta. Posket (muutkin kuin persposket) näkyvät takaapäin ja silleen...
Extra analyyseiseen palaa!
"Levin lumisissa maisemissa kuvattu Temptation Island Suomen 9. kausi alkaa Nelosella ja Ruudussa 17.2.! Uudella kaudella myös Temptation Island Suomi Extra tekee paluun. Viikon käänteitä on Sami Kurosen kanssa puimassa itseoikeutetusti "analyysisetä" Harri Moisio vaihtuvien vieraiden kanssa."
Seiskassa kanssa infoa:
https://www.seiska.fi/Telkkari/Kurkista-viettelysten-saaren-kulisseihin…
Alkaisi jo! Toivottavasti on parempi kuin viimeksi.
Sami kuronen vaikuttaa kyllästyneen koko ohjelmaan, saisi ”juontaja” vaihtua
Vierailija kirjoitti:
Sami kuronen vaikuttaa kyllästyneen koko ohjelmaan, saisi ”juontaja” vaihtua
Kenet laittaisit tilalle?
Mihin ruumiinaukkoon solahtaa ensimmäisenä?
Onko saarella kortsuautomaattia?
Onko saarella päivystävä sukupuolitautilääkäri katumuspillereineen odottelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä panee ensin?
Pitänee odottaa parien julkaisua ennenkuin voi ruveta arvailemaan. Joskus tosin tulee yllätyksiä. Itse en olisi uskonut, että se fitnesmimmi lähtee pettämään oliko se nyt toissa kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla sinkkunaisissa on useampikin, joka kelpaisi seuraksi vällyjen väliin.
Mies
Samaa mieltä, esimerkiksi Lisa, Nanna ja Joanna.
"Kiintiöpaksukainen", aahhahhaaa!
Luoja mä olen odottanut tätä. Mun elämä on ollut pelkkää koronaa 9 kk (heinäkuu lomalla).
Kiva että on talvi-TIS. Vaihtelua.
Korona-neuvoja
Vierailija kirjoitti:
"Kiintiöpaksukainen", aahhahhaaa!
Näiltä tuskin voidaan tänäkään vuonna välttyä.
Toivottavasti ei ole tällä kaudella samanlaista mieslapsi-naislapsi paria kuin viime kaudella ne joensuulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Luoja mä olen odottanut tätä. Mun elämä on ollut pelkkää koronaa 9 kk (heinäkuu lomalla).
Kiva että on talvi-TIS. Vaihtelua.
Korona-neuvoja
Kyllä! Tämä on hyvää aivojen nollausta tylsään korona-arkeen.
Tempparit on mukavaa viihdettä! Paneminen on myös mukavaa.