Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävely muuttuu omituiseksi kun menee tapaamaan jotain?

Vierailija
20.01.2021 |

Työn merkeissä eräs mies on käynyt hoitamassa asioita samassa paikassa kuin minä ja siis tulee sinne tuomaan noita papereita minulle. Olen siis tyyliin 3 tai 4 kertaa nähnyt hänet. Näen kun lähtee autolta tulemaan sinne päin missä olen ja suuntaan sitten lukittua ovea avaamaan niin sen kävely muuttuu sellaiseksi kuin sillä olisi koiran häntä ja se heiluttaisi sitä(kun näkee minut siinä ovella). Kuulostaa tosi hassulta, mutta se kävely muuttuu voimakkaasti sellaiseksi keinuvaksi ja kasvoille leviää leveä hymy. Sen lyhyen työasian lisäksi kehuu miten kaunista siinä pihalla onkaan ja koko keskustelun ajan on vain täyttä hymyä.
En nyt ensin ajatellut tuota mitenkään erikoisesti. Onko tällaisia miehiä, jotka muuten vaan käyttäytyvät näin? Kun näkee jonkun niin ihmisen liikkuminen muuttuu tosi radikaalisti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luulin melkein viestin loppuun asti, että sinun kävelysi muuttuu omituiseksi. 

Vierailija
2/2 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, luulin melkein viestin loppuun asti, että sinun kävelysi muuttuu omituiseksi. 

Joo. Nyt kun tarkemmin luin kirjoittamaani niin tuohan on käsitettävissä juuri näinkin, jos ei lue tekstiä loppuun. En tarkoita siis omaa kävelyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla