Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutsis on stoorit instassa

hippopotamus
20.01.2021 |

Oonko ainoa jonka mielestä Mutsis on-bloggaajalla on aivan hirveesti negatiivissävytteisiä/valivali-julkaisuja esimerkiksi instastooreissaan? En pahalla sano/hauku, mutta julkaisi juuri jonkun (ei minun :D) seuraajansa lähettämän viestin, itse kyllä koen täysin samalla tavalla asian...

Ei kaikkea tarvitse sietää vaikka kuinka "julkisuudessa" on, mutta se E:n vastaus oli aika facepalm itelle, kun ei siinä edes haukuttu häntä, haluttiin vaan ehkä vähän herätellä (eipä sillä että kenelläkään olisi oikeutta puuttua toisen elämään, itse olen kaikessa hiljaisuudessa samoja asioita miettinyt vaan).

Onko jossain linjoilla joku, joka aina ymmärtää E:n päivästä toiseen jatkuvat valitukset ja pystyy vaikka samaistumaan niihin? Joskus varmaan tuleekin sellanen olo et joo, ymmärrän ton harmituksen tms, mut kun niitä on jatkuvasti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on todella erikoinen (= äärettömän negatiivinen,ylimielinen, epämiellyttävä)

suhtautumistapa kaikkeen.

Ihmettelen ettei läheiset huomaa/ reagoi.

Topsulle terkut, mee jo spermapiuhojen katkaisuun, älä siirrä enää.

Toivottavasti siellä on myös mäkihyppääjä tony.

Ps. Jos juurihoito on kesken se alkaa särkemään ennen pitkää. Valmis juurihoitohammas on sellainen missä juurikanavat on täytetty ja hampaassa on pysyvä paikka.

Psps. hän on erittäin hankala potilas, erittäin vaikeahoitoinen, itsekäs.

Niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän