Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä lentoturmatutkinta-sarjassa on?

Vierailija
19.01.2021 |

Siis samat pyörivät vuodesta toiseen monikymmenkertaisina uusintoina.
Haluaako joku siis nähdä saman jutun kymmenen kertaa?
Siis ne vilahdukset mainosmölysilpun välistä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko jotkut viekäkin töllöä tv-tarjonnan ja aikataulujen ehdoilla? Itse en ole vuosiin edes vilkaissut mitä on ohjelmatarjonnassa.

Ooh! Oi mikä nero olet! Olisinpa sinä....

Vierailija
22/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut asiantuntija. Muistutan aina miehistöä jäänpostosta ja etenkin laipoista, ne kun tahtovat aina unohtua. Ja kertaan aina niiden kanssa oikean ja vasemman.

Koneen rullatessa hiljalleen joku matkustajista saa hermoromahduksen ja alkaa huutaa epätoivoisena

😱Laipat, muistitteko laipat, LAIPAAAAAT! 😩😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitää saa aivan uutta sisältöä seuraavaan etelänlomaan kun katsoo ensin muutaman jakson lentoturmatutkintaa. Mikä oli toi narahdus? Mikä on tämä haju? Kuuluuko noiden siivekkeiden olla noin?

Vierailija
24/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Youtubesta on video siitä kun ohjaamon ikkuna halkeaa ilmassa ja toinen lentäjä imeytyy puoliksi ulos koneesta. Jos on herkkä, niin älä edes etsi. On aika raakaa matskua.

Vierailija
25/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Tuninter lento 1153 on Lentoturmatutkinta-sarjassa kaudella 7 jakso 6 (Falling fast). Olen tilannut niitä dvd:llä.

Mistä niitä löytää DVD:llä? Paljonko maksoi/maksaa per kausi? Suunnilleen.

Minä olen ostanut Filmihullu-leffakaupasta, joka tilasi ne jostain tukusta. Tästä on jo pari vuotta ainakin. Ensin hankin paketin, jossa oli kaudet 1-12. Se tuli Australiasta ja maksoi jotain 450€. Sen jälkeen olen tilannut yksittäisiä kausia silloin tällöin. Nämä olivat muistaakseni 30-40€ per kausi.

Tekstityksiä ei ole millään kielellä, mutta ei haittaa minua, koska puhe on mielestäni selkeää. Ainoa poikkeus on kausi 13, jonka äänityksessä on jokin tekninen moka käynyt, koska kertojan ääni on joissakin jaksoissa paljon hiljaisempi kuin muu ääniraita.

Vierailija
26/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Youtubesta on video siitä kun ohjaamon ikkuna halkeaa ilmassa ja toinen lentäjä imeytyy puoliksi ulos koneesta. Jos on herkkä, niin älä edes etsi. On aika raakaa matskua.

Mutta se puoliksi ulos imeytynyt lentäjä jäikin sitten lopulta henkiin! Näin muistelen.

Vierailija
27/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin teki. Toki tuota ei pääse ihan joka päivä todistamaan.

Vierailija
28/28 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaps 5