Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä yökylässä ja pierettää

Pierumaakari123
19.01.2021 |

Moikka! Minulla on ikuisuusongelma. Eli olen nainen, jonka vatsan toiminta nyt vaan tuppaa olemaan sellaista, että pierettää usein ja monet ruokalajit ja -aineet aiheuttavat ilmavaivoja. Ikinä, kun tapailen jotain miestä ja menen ekoja kertoja yökylään, en pysty nukkumaan koko yössä, koska pierettää aivan kauheasti. Pysyttelen siis hereillä ja nipistän sulkijalihaksilla peräreiän umpeen, ettei sieltä livahtaisi kovaäänistä pierua, kun nukumme lusikassa. Pelkään vaipua uneen, koska heti kun meinaan nukahtaa, pääsee pieru. Mitä voin tehdä? Onko kellään mitään vikkiä tähän ongelmaan? Entä onko muita, ketkä kärsivät samasta ongelmasta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran avomies, joka kielsi minua pieremästä, koska hänen mielestään piereminen on äijäilyä eikä nainen saa harrastaa moista. Onneksi ei enää olla yhdessä.

Vierailija
22/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten vaimennu ääni jos pieraisee paperiin kuten joku neuvoi. Miksi se paperi vaimentaisi yhtään sen enempää kuin housutkaan?

Ainoa keino estää ääntä on mennä ilman housuja kyykkyyn lattialle ja levittää pakaroita niin paljon ettei ilman vapautuminen aiheuta pörähtävää ääntä persposkia vasten.

Kokeiltu ja toimivaksi todettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasutat ukon palleille vaan reippaasti.

Mikään ei ole eläessäni kiihoittanut yhtä paljon kuin eräs vapaamielinen nuorehko nainen, joka rohkeasti painoi kerran lusikka-asennossa pyllynreikänsä terskaani vasten ja päräytti voimakkaasti napakoita pieruja. Laukesin melkein saman tien ilman käsiä.

M40

Vierailija
24/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise rauhassa, rakkaani vaan!

Vierailija
25/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Jos joku ei piereskele koskaan, dieetti ja suolistobakteerit ei taatusti ole terveelliset. Lihaa syömällä ei pieretä mutta saa suolistosyövän.

Vierailija
26/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Olin taas miehellä yötä, ja sain nukuttua ehkä tunnin koko yön aikana. Eli tunnin yöunilla tekemään kahdeksan tunnin työpäivää aamuseiskalta silmät ristissä >:( Varmaan täytyy kokeilla sitä ripulilääkettä jota joku suositteli tässä ketjussa. Ei tästä elämästä muuten mitään tule.

Vierailija
27/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta kiinni. Kuten ylipaino niin myös ilmavaivat

Vierailija
28/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita radio täysille ja käske kuunnella biisiä. Sitten päästelet. Oikeesti, se on kiusallinen vaiva kun mahassa möyrii. Vessassa saa päästellä, mutta miksi se edelleen onkin niin kiusallista ja vaivaannuttavaa?

Vierailija
29/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlainen kuin sinä ja kainostellut pieremistä. Koettanut miettiä ruokavalionkin ennen tapaamista. Sitten tajusin, että siinä missä voin muillekin sanoa kärsiväni herkästä mahasta ja ilmavaivoista voin sanoa sen deitillekin. Ja vaikka toinen vaivaantuisi tai sanoisi, että anna palaa, ilmoitan vain että käyn vähän pihalla helpottamassa oloani. KUn sen ongelman sanoo ääneen se ei tunnu enää niin nololta. Saat nukuttua vähän paremmin. Ja  jos toinen varmasti  nukkuu voit aivan hyvin pieraista. Hän on autuaan tietämätön siitä silloin.  

Kaikki ne miehet, joiden kanssa olen tavannut ja kertonut ilmavaivoista ovat suhtautuneet jokaikinen hyvällä.  Osa jopa nauranut, ettei tarttis lähteä mihinkään ulos.  Ongelma on korvieni välissä enemmän. Pierettää kun voi jännittämisestäkin.

Vierailija
30/30 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Jos joku ei piereskele koskaan, dieetti ja suolistobakteerit ei taatusti ole terveelliset. Lihaa syömällä ei pieretä mutta saa suolistosyövän.

Sisätautilääkärin mukaan suolistobakteerit tarvitsevat pierettävää ruokaa, pieruttomuus ei todellakaan ole mikään "hyvä vatsa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan