Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko K-lesti aivan järjetön?

Vierailija
19.01.2021 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on etsiä sopivat kengät itselleen. Eihän ne kauniit ole.

Vierailija
2/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miten niin eivät ole kauniit? Kuvitteletko että lestin leveys määrittää koko kengän XDDDDD onko H-lesti leveämpi kuin K?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs muotoinen puteli se semmonen on, enpä muista "putiikisa" nähneeni

😮

Vierailija
4/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä jalkaterä. Kyllä vain näyttää simppelit korkkarit kauniita, kun on helppo askeltaa hyvin istuvissa kengissä. Minulla muutamat k-lestit siis. Ei kukaan arvaa päällepäin, ellei ole alan asiantuntija.

Vierailija
5/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa miten niin eivät ole kauniit? Kuvitteletko että lestin leveys määrittää koko kengän XDDDDD onko H-lesti leveämpi kuin K?

Ei ole yhtään virtaviivainen. Kaikki kauniit korkokengät ovat max G-lestisiä. Tiedän tämän, koska olen kolunut kenkäkauppoja.

Jos ei halua yhteen käpertyneitä varpaita, on paras tyytyä sopiviin kenkiin. Jalan luusto on koko kropan tukirakenne, joten siitä kannattaa pitää huolta.

Vierailija
6/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on leveä jalkaterä. Kyllä vain näyttää simppelit korkkarit kauniita, kun on helppo askeltaa hyvin istuvissa kengissä. Minulla muutamat k-lestit siis. Ei kukaan arvaa päällepäin, ellei ole alan asiantuntija.

Minua on siunattu sekä leveällä, että korkealla jalkaterällä. Ei ole kaunis, mutta minkäs tekee. Ainostaan nettikaupoista saatan löytää sopivat kengät, sekin tuurilla.

Vierailija
7/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut k-lestitkään eivät mahdu minulle. Sitten on vielä extra wide, 2 x extra wide ja 3 x extra wide. Design on sitten terveyskengän.

Vierailija
8/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen myös kiukkuiseksi, jos pidän liian pieniä kenkiä. Joskus juhlissa on pakko. Jalat ovat täynnä hermopäätteitä, joten on tuskallista, eikä ole ollenkaan hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi