Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mun ikäinen löytää elämänhalua? Olen jo 40.

Vierailija
19.01.2021 |

Ei lapsia, ei ura, ei lemmikkejä, en ole koskaan juonut, en tupakoinut. Elämä ollut aina tyhjää enkä ole koskaan ollut mistään innostunut. Vielä 20 vuotiaana jaksoin saada itseäni ulos ovesta, sit se taito vain hiipui pois.

Pitkästyttävää on kun elämä ei kiinnosta pätkäkään eikä mistään tuu kiksejä. Tarvitsen uuden planeetan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa

Vierailija
2/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voidaan tietää, mikä susta on hauskaa, jos et edes itse tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyt, toinen asuinalue jossa positiivisempi tunne, toinen asunto, mutta taitaa olla vaikea saada niitä. Ulkomailla olisi parempi ilmasto, joskin sinne moni ei taida päästä. Entä englanninkielen harjoittelu ja videot, messut, kirjat, uudet ideat.

Vierailija
4/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin syy olla ottamatta lemmikkiä? Eläinsuojeluyhdistykset pursuaa kotia vailla olevia kissoja ja ulkomailta (esim. Espanjasta, Viipurista, Virosta jne) tuodaan jatkuvasti hylättyjä koiria. Kyllä elämäntarkoituksen voi löytää pelastamalla kodittoman eläimen ja antamalla sille hyvän kodin ja elämän.

Vierailija
5/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auta eteenpäin kun en vaa halua elää. Kaikki on turhaa.

Vierailija
6/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uusi planeetta auttaisi, löytäisit sieltäkin itsesi.

Vierailija
7/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa. Hitaasti, mutta auttaa. Sulla on kuitenkin jossain siellä piilossa pieni toivon kipinä paremmasta, muuten et olisi aloitusta tehnyt. Hakeudu terapiaan, pohditte siellä asioita yhdessä. Jonain päivänä on vähän parempi olla.

Vierailija
8/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa tämä maailma ja kuinka julma ja typerä ihmiskunta on. Poden niin kovaa maaimantuskaa, se vain pahenee iän kanssa.

Jos olisin uskovainen niin uskoisin että piru on vallannut kaiken, koska maailma ei voi olla näin järkyttävää.

Vierailija
9/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piru tätä maailmaa hallitsee minunkin silmissäni, kyyninen kolmekymppinen olen ja kärsinyt usean paholaisen tuhoista elämässäni. Vain pahimmat psykopaatit tuntuvat menestyvän ja pääsevän itse kuin koira veräjästä vakavistakin rikkomuksistaan vailla mitään rangaistuksia:( Monilla aidosti hyvillä, kilteillä ihmisillä taas on sairauksia, yksinäisyyttä, terveyshuolia jne.

Vierailija
10/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. En ole edes masentunut tai surullinen, ihan tyynesti vaan kaipaisin jo kuolla pois. Tarpeeksi tätä lajia jo nähty, ja tosiaan myös puolisottomana, lapsettomana ja kellekään ei järin tarpeellisena se ei edes satuttaisi ketään toisia. Ei vaan tahdo mikään tauti iskeä mikä veisi. Alkoholin suurkulutusta olen kyllä alkanut harrastaa päivittäin, jos se veisi lopulta. Ja ainakin on hauskempi elämän loppuaika vaikka joutuisi vielä vuosia olemaan täällä.

- nainen 45 v

Vierailija
11/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan juonut tai tupakoinut...?

Koskaan ei ole myöhäistä aloittaa! Alkoon mars.

Vierailija
12/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on elettävä . Pitää vaan elää . Huumeporukat varastelee lähiöis niin pahasti ettei kukaan köyhä pysty ostaan uusia TV stereo huonekaluja !!! Ettekö voi hillitä näiden himoja jotenkin .

Vierailija
13/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni känni kyllä helpottaa oloa .

Vierailija
14/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kuolla tahtoisin mutta pelkään sitä kipua. Mikä olisi kivuttomin tapa kuolla? Joku nopea siis.

Vierailija
15/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä on koettu jo kaikenlaista, mikään ei enää oikein ole enää uutta eikä yllättävää. Kaikki on vähän niinkuin koettu ja nähty. Ei saa enää niitä mielihyvä kiksejä, niin helposti kuin nuorempana. Itse olen kokeillut erilaisia päihteitä, kokeillut hurahtaa erilaisiin uskontoihin ja addiktioihin, näistä olen saanut hetkellisesti hyvää oloa.

Vierailija
16/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juomaan, käy ulkona, mee pubiin, laittaidu ja jumppaa ja iske nuoria miehiä;)

Vierailija
17/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on jämähtää yksin kotiin.

Pitäisi lähteä seurustelemaan tuntemattomien kanssa. Mutta minne ? Ei ole mitään paikkaa mihin voisi jouhevasti mennä joukkoon mukaan. R-kioskin kanta-asiakkaat ja toriparlamentti ei ota uusia jäseniä.

Ulkoilu yksin ei piristä ollenkaan. Ärsyttää vaan nähdä onnellisia ihmisiä ympärillä, kevät on pahinta aikaa.

Vierailija
18/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Tai no, ehkä viinasta ja herkuista. Onnea vaan.

Vierailija
19/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää miettiä mitä elämältäsi haluat ja sen jälkeen miettiä miten ne saavutat.

Osa asioista on toki epärealistisia, mutta ne tulee vain tunnistaa. Samalla pääset käsittelemään sitä, että olisit esim. halunnut 5 lasta, mutta enää et vain ehdi.

Sitten keskityt niihin asioihin, joihin voit vaikuttaa, ja alat tavoitella niitä.

Jos haluat lemmikin, ala tutustua eläimiin ja hommaa lemmikki.

Jos haluat koulutuksen, kouluttaudu. Vielä on mahiksia vaikka mihin!

Jos haluat olla paremmassa kunnossa, ala liikkua.

Yritä etsiä itsellesi ystävä tai puoliso, jos sellaisia kaipaat.

Jos et oikeasti halua mitään, mieti elämääsi, katso itseäsi peilistä ja keskity niihin asioihin, jotka ovat jo nyt hyvin. Kiität itseäsi niistä ja tuumit, että tämä on ihan sinun näköistäsi yksinäistä elämää, kun et mitään muuta haluakaan.

Vierailija
20/46 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari kissaa jos et ole allerginen. Saat paljon iloa päiviisi <3