Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaa aamiaisrahkaan, että nälkä pysyisi kauemmin poissa?

Vierailija
19.01.2021 |

Syön aamupalaksi 250g rahkan (rasvaton, jos sillä on mitään merkitystä), jonka seassa mansikoita ja yksi pilkottu banaani. Nälkä kuitenkin alkaa tulemaan jo klo 10-11 välillä, kun kahdeksalta syön aamiaisen. Klo 12 asti pitäisi pärjätä. Mitä voisin lisätä sekaan?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksanpähkinöitä ja hunajaa

Vierailija
22/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroimatonta garonolaa ja pellavansiemenrouhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitetty muna

Vierailija
24/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako syöt sen aamupalan??

Vierailija
25/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

chian siemeniä, pähkinöitä, kaurahiutaleita, pellavansiemenrouhetta

Vierailija
26/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamuisin: kaurapuuro, jossa joukossa siemeniä, pähkinöitä ja lesettä ja lisäksi maitorahkaa ja marjoja- tämä pitää hyvin nälän.

Vierailija
27/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltako syöt sen aamupalan??

luetun ymmärtäminen vaikeaa? sehän lukee tuossa aloituksessa!

Vierailija
28/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se rahka. Osta esim 100% kauraleipää; kaksi palaa, päälle oikeaa voita, leikkele, maukasta juustoa 1 viipale, salaattia ja kurkkua,lisäksi hedelmä +kahvi. Tällä pärjään 4-5h ja olen hoikka. Olen ollut lievästi ylipainoinen ja yrittänyt selvitä just jollain rahkoilla, puuroilla, välipalaporkkanoilla ym. ei oikeesti toimi. Kaiken a ja on oikeat voit, kermat ym, joilla ruoasta tulee täyttävää ja maukasta, sitä vain syödään vähemmän, ei todellakaan mihinkään ähkyyn asti. Karkinhimo ja kaikki naposteluhimo on hävinnyt tällä ja olen laihtunut ilman liikuntaa.

Vierailija
29/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysliä, ai että. Mun lemppari on ehdottomasti vaniljajugurtti ja mysliä reippaasti, nam

Kiva sokeripommi

Siks onkin hyvä ja uppoaa heti aamusta. Nämä chiat ja granolat kuulostaa kuivalta korppujauholta, ruuasta kuuluu nauttia!

Vierailija
30/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysliä, ai että. Mun lemppari on ehdottomasti vaniljajugurtti ja mysliä reippaasti, nam

Kiva sokeripommi

Siks onkin hyvä ja uppoaa heti aamusta. Nämä chiat ja granolat kuulostaa kuivalta korppujauholta, ruuasta kuuluu nauttia!

Kannattaa joskus kokeilla granolaa, saatat yllättyä. Ihan superhyvää ja ihanan rapsakkaa, varsinkin itse tehtynä.

Vierailija
31/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva sokeripommi

Ruoka on polttoainetta, jonka on tarkoitus pitää koneet käynnissä.

Vierailija
32/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on energiaa jo siinä jos syö rahkan ja banaanin. Tai riippuu varmaan paljonko kuluttaa, mutta varmaan sillä energialla pitäisi pärjätä lounaaseen.

Vierailija
33/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervitiiniä.

Vierailija
34/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja

Vierailija
35/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista.

Ap

Vierailija
36/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjyväviljaa suosittelen. Siitä vapautuu hitaazti energiaa ja pitää nälän pidempään.

Vierailija
37/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön samanlaisen aamupalan mutta rikon päälle näkkkärin myslin/granolan korvikkeena. Marjat ja banaani ovat tarpeeksi makeita aamulla, joten maun pNäkkäri antaa vain kivaa "rouskuvuutta" annokseen ja lisäksi täyttää enemmän. Näkkäri on yleensä ns. vähän parempaa laatua (esim. sport näkkäri, enemmän kuitua tms) eikä halvinta ja pahinta.

Vierailija
38/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on energiaa jo siinä jos syö rahkan ja banaanin. Tai riippuu varmaan paljonko kuluttaa, mutta varmaan sillä energialla pitäisi pärjätä lounaaseen.

Paljon? Ootko tosissasi? Eikä ne kalorit ees mitään meinaa siinä nälän poissa pitämisessä.

Vierailija
39/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanissa ja rahkassa on yhteensä n. 250 kaloria.

Jos jakaa päivän tarpeen 2000 kcal viidelle aterialle, joka aterialla pitäisi olla 400 kcal, tosin välipala on yleensä pienempi ja lounas/päivällinen isompi.

Mutta siis tuo rahka ja banaani ei välttämättä riitä jos ei pääse lounaalle aikaisin. Joten kyllä siihen voisi yhden leivän tai esim. mysliä ja pähkinöitä lisätä, että saa tarpeeksi energiaa. Toisilla on luonnostaan aamupäivällä kovempi nälkä ja toiset syövät vasta päivällisellä isomman osan päivän kaloreista.

Vierailija
40/47 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro voisilmällä kylkeen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän