Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C75, minun suosikki tissit kautta aikojen

I love always C75:)
19.01.2021 |

Tosiaan erikoinen otsikko, mutta nainen, jolla on ollut tissit eniten minun makuun käytti C75 rintsikoita. Rinnat olivat sopivan kokoiset koskea ja puristella. Toki pelkkä kuppikokohan ei sano mitään ja ymmärrän, että naisilla voi kuppikoko vaihdella ihan liivien valmistajan tahtiin.

Mutta näin leikkimielisesti jos asiaa lähestytään. Tätä ei saa naiselta kuulemma kysyä, mutta tällä palstalla varmasti saa. Mikä on nainen sinun kuppikokosi ja jos saisit päättää, niin mikä olisi juuri sinulle se paras koko, jollei nykyinen kuppikoko sitä ole?:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin rinnat ovat hyvän näköiset, kun ne selviytyvät lyijykynätestistä. Eli lyjykynä niiden alle. Jos kynä putoaa, testi on läpäisty. Yleensä vain kokoon C asti selviää tästä testistä. Harva D.

Mutta minä taidankin olla enemmän peppumiehiä.

Täällä imettänyt 50+ joka selviää tästä testistä. Ei siis ole koolla pilattu, mutta hyvin on pärjätty.

Vierailija
22/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka isot vähän roikkuisivatkin, silloin kun nainen on selällään, ovat oikein nätisti tarjolla. Vaikka tissien väliin työntelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös isot, kokooni nähden liian isot rinnat :) Luomut ja painavat ja jotenkin häpeän niitä, koska roikkuuhan ne, kun on kokoa ja painoa? Ei nyt nyt vielä polvissa ole mutta ei ne ole pystytkään :(

Miten te miehet näette tämän? Kuinka pahasti pitää ”roikkua”, että jo rupee teilläkin tekemään pahaa?

Isot rinnat on kauniita, ei niitä tarvitse hävetä. Tissimiehenä pidän isoista rinnoista ja vaikka isot rinnat roikkuvat niin itse pidän niitä kiihoittavina. Ole ylpeä niistä mitä sinulle on luotu. Hierojaa jos etsit rinnollesi, voisin olla vapaaehtoinen ;)

Vierailija
24/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintää 75C. Sitten on ihanaa hinata omaa 24/18 kulliani sinne tissien väliin ja orkku on sitä kovempi mitä enemmän muijan naamalle pystyn spermaa ruiskuttamaan. Muijat sitten yrittää ihan kiimassa nuolla sen sperman pois ja siinä samassa iskenkin jo muijan perseeseen ja työnnän jättidildon hanuriin. Mitä kovempi sitten huuto, sitä jäykemmällä vehkeellä vetelen.

Nyt rupesin niin panettaan, että taas on laitettava viesti Tinderiin.  Jännä mies saa aina!

Vierailija
25/25 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin rinnat ovat hyvän näköiset, kun ne selviytyvät lyijykynätestistä. Eli lyjykynä niiden alle. Jos kynä putoaa, testi on läpäisty. Yleensä vain kokoon C asti selviää tästä testistä. Harva D.

Mutta minä taidankin olla enemmän peppumiehiä.

Harva D... et taida juuri rintsikoiden tai tissien koosta tietää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi