Tinder-mies haluaa ”vaimon ja lapsia”
Alkoi ahdistaa. Hän siis haluaa jonkun toteuttamaan oman unelmansa, sujahtamaan hänen määrittelemäänsä ”muottiin”. Tulee tunne, että kuka tahansa ok nainen kelpaa kunhan hän vain saa ne ”vaimon ja lapset”.
En tiedä, haluanko edes naimisiin tai lapsia. Lisäksi haluan että mies haluaa juuri minut minun itseni takia, ei sen takia että olen välineenä jotta saa muut unelmansa toteutettua.
Kyllä, alkoi ahdistaa. Pari päivää vasta juteltu tinderissä.
Kommentit (21)
Ylireagoinko mielestänne, ymmärrättekö mitä ajan takaa?
Ap
Vaimo lapsi vaimo lapsi vaimo lapso vaimo lapsi hohhoijaa 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ tämä palsta on pelkkää jankutusta täynnä: vaimo lapsi vaimo lapsi vaimo lapsi LOPETTAKAA JO tuo puuduttava pas ka!
Mies kertoo heti reilusti, mitä haluaa. Kyllä ihminen saa pyytää haluamaansa. Sinä otat tai jätät, niin se menee.
Ei selvästi ole sinulle oikea, jos teillä tulevaisuuden suunnitelmat eroaa noin isosti. Miehen suunnitelmiin kuuluu lapset ja jos et ole varma omista suunnitelmistasi, älä tuhlaa miehen aikaa.
Minä halusin miehen ja lapsia. Etsin ja löysin miehen, joka halusi vaimon ja lapsia. Mutta yhtä iso kriteeri oli se, että kyseinen mies on myös elämäni rakkaus.
No ei sinussa ole mitään erityistä, miksi joku haluaisi juuri sinut. Turhaan siellä tinderissä roikut.
Vierailija kirjoitti:
JUOKSE!!!
Perustele?
Sano sille, että et halua toistaiseksi siitostammaksi. Hankkikoot jonkun muun kotiponin.
Vierailija kirjoitti:
Ei selvästi ole sinulle oikea, jos teillä tulevaisuuden suunnitelmat eroaa noin isosti. Miehen suunnitelmiin kuuluu lapset ja jos et ole varma omista suunnitelmistasi, älä tuhlaa miehen aikaa.
Minä halusin miehen ja lapsia. Etsin ja löysin miehen, joka halusi vaimon ja lapsia. Mutta yhtä iso kriteeri oli se, että kyseinen mies on myös elämäni rakkaus.
Aion tavata hänet ja katsoa mikä meininki. ;)
Ap
Jätä se persuja äänestävä etuoikeutettu patriarkka!
Ööö...
Oon mäkin aina sinkkunakin ollut sitä mieltä että haluan lapsia ja sen ilmoittanut. Ei siitä kukaan mies ole karkuun juossut saatika ottanut henkilökohtaisena loukkauksena.
Ei niitä sillä sekunnilla ole tarkois tehdä.
Et sit muuta loukkaantumisen aihetta keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
”En tiedä” on eri asia kuin ”En halua” ;)
Itsellä soivat varoituskellot tosi kovaa jos mies ilmoittaa olevansa "lapsirakas".
Sairas, sairaampi, mies.
Jos mies ilmoittaa että hän haaveilee vaimosta ja lapsista niin en minä sitä koe niin että hän haluaa ne kenenkä kanssa vaan. Perhe on hänelle asia jonka haluaisi tulevaisuudessa. Ja minusta tuosta asiasta hyvä keskustella koska ihmisillä erilaiset suunnitelmat tulevaisuuden varalle.
Jos sinä et sellaisesta haaveksi niin turha varmaan treffata tätä tyyppiä, tuhlaatte vain molempien aikaa.
Kun itse olin sinkku niin etsin miestä jolla oli aikuisia lapsia, koska itselläni myös enkä halua enää lisää. Yleensä kirjotellessa (tinderissä) kyselin että haluaako vielä joskus lapsia. Eikä sitä kukaan ikinä säikähtänyt ja ymmärsivät miksi otin asian esille. Jos joku vielä haaveili jälkikasvusta niin usein yhdessä tuumin sovittiin ettei kannata treffata.
Ei se heti ensimmäinen asia ollut minkä itsestäni kerroin mutta tuli yleensä esille kun kirjoitteli enemmän ja jutusteli kaikenlaista.
Kannattaa kysyä, onko mies valmis jäämään pois työelämästä vuodeksi aina kun teille syntyy uusi lapsi. Muuten tuo "haluaa vaimon ja lapsia" tarkoittaa sitä että hän haluaa lapsia ja vaimon pelkäksi kasvualustaksi/ilmaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä, onko mies valmis jäämään pois työelämästä vuodeksi aina kun teille syntyy uusi lapsi. Muuten tuo "haluaa vaimon ja lapsia" tarkoittaa sitä että hän haluaa lapsia ja vaimon pelkäksi kasvualustaksi/ilmaishoitajaksi.
Kannattaa myös kysyä, onko mies valmis imettämään lasta.
Ylireagoit. Reilua mieheltä kertoa heti alussa milla mielellä on liikkeellä. Aika monet on treffisovelluksissa sillä liikkeellä että haluaa pysyvän parisuhteen ja lapsia. Miksi sen kertominen olisi jotenkin väärin tai epänormaalia?
Sinä et ilmeisesti halua samoja asioita, joten reilua on varmaan sanoa miehelle suoraan se.
Riippuu missä yhteydessä sanoin noin, jos yleisesti tulevaisuuden haaveista niin ok. Itse en sulattanut kun seurustellessani kysyin mieheltäni et miksi hän haluaa olla juuri minun kanssa niin vastasi vaan että haluaisi perheen. Niin minäkin haluan muttei se riittänyt minulle yhdistämään meitä. Haluan just minulle sopivan miehen jossa on ominaisuuksia, joihin rakastun ja että mies kokee samoin minusta. Ei niin että olisin sopiva hänen perheen äidiksi.
Lakaisinkoneen kuljettaja-mies haluaa Porschen !
Ja miss Suomen. Mutta ei penskoja !
Jätä se silakka!