Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyttävät korkokenkiä

Vierailija
19.01.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse käytän siksi että ne ovat kauniita, samasta syystä siis kuin panostan pukeutumiseen muutenkin. Esteetikkona ihan luonteva. 

Lisäksi mun äidillä oli aina paitsi urheillessa korkkarit, joten se tuntui normaalilta enkä. Itse en ole yhtä  omistautunut tälle korkkariasialle vaan käytän muitakin kenkiä, mutta kyllä mulla on duunissa ja juhlissa korot, aina. 

Vierailija
2/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on mukava kävellä,tyhmä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kerran kokeilin ja se riitti.

Vierailija
4/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En ole koskaan edes kokeillut.

Vierailija
5/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä luodaan lisäpaineita miesten pituudelle.

6/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todella harvoin, koska panostan ergonomiaan kengissäni, sillä liikun arjessa paljon. Kun laitan korkkarit juhlissa jalkaan, näytän todella naiselliselta ja sääretkin ovat upean pitkät, harmi vain että hyvin korkeissa korkkareissa on haastavaa kävellä. Pitäisi opetella arjessa.

Vierailija
7/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokenkiä käytetään siksi, että takapuoli näyttää niiden kanssa paremmalta. Varma tieto.

Vierailija
8/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kauniita ja antavat lisää pituutta. 

Vierailija
9/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet painostavat käyttämään?

Vierailija
10/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten takia niitä käytetään. On niin seksikkään näköistä kun nainen sipsuttelee varpaankärjillään. Yhteiskunnassa on edelleen vahva velvoite naisille näyttää seksikkäältä. Verkkarit ja lenkkarit ovat rikos miessukupuolta kohtaan!

Ketä kiinnostaa että nainen rampauttaa jalkansa.

Vierailija
11/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kauniita. Latuskapohjaisetkin menee, mutta jos on tarkoitus olla kaunis niin korot jalkaan.

Vierailija
12/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikki naiset käytä korkokenkiä. Minä en käytä. Hankalat kävellä ja tuhoavat varpaiden rakenteen jos niitä käyttää paljon. Olen nähnyt terveydenhuollon ammatissani ihan riittävästi varvasvaivaisia vanhoja naisihmisiä, joilla ei olisi niitä vaivoja, jos eivät olisi korkokenkiä käyttäneet.

Vierailija
13/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Olen suht pitkä nainen ja en kaipaa lisää pituutta. Muutenkin mukavuus menee kauneuden edelle. Muut saa vapaasti käyttää.

Vierailija
14/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokenkiä käytetään siksi, että takapuoli näyttää niiden kanssa paremmalta. Varma tieto.

Juuri näin. Näyttää todella houkuttelevalta. Ja kai sen saa sanoa. Mutta siihen on tehty alustavaa työtä vaikkapa lenkkarit jalassa.

Vierailija
15/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se että ovat mukamas kauniita ole se syy. Itse en kyllä yhtään tykkää, suurin osa niistä on kammottavan rumia.

Vierailija
16/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
17/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehetkin voisivat käyttää. Itse haluaisin pitää Demonioita esim näitä https://www.tragicbeautiful.com/products/swing-230g-pink-multi-glitter-…

Tai sitten ne conversen kiilakorot ois kans kivat.

Mutta miesten muoti junnaa paikallaan ja olet friikki/homo/outo jos poikkeat kaavasta.

Vierailija
18/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta perse olisi tyrkyllä ja ryppyreikä auliisti yläviistoon.

Vierailija
19/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön takia. Jalat näyttävät pidemmiltä, mutta myös ryhti on suorempi.

Vierailija
20/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva katsoa kun jänteet lyhenevät ja pngahtavat sitten rasituksesta poikki;

lyhyt haluaa senttejä lisää;mutta ei saa miesasiakasta klanilassa kiinnostumaan kun ei ole numero (eikä miesasiakas anna sitä sellaiselle typerykselle jooka kustannuspaikalle häirintäpuheliuita veivaa).

"NYT SITTEN TIEDÄT!" kiljuu, mitäs sitten?