Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhteen paljastaminen

Vierailija
19.01.2021 |

Mitä tekisit? Mieheni jäi kiinni työkaverinsa kanssa viestittelystä. Viestit ei tosiaankaan ole sellaisia mitä työkaverin tai edes kaverin kanssa laitellaan. Varsinkaan jos pitää salassa viestitellä ja sopia tapaamisia.
Naisen mies on mieheni työkaveri myös eikä tiedä asiasta. Nainen on haukkunu toistuvasti omaa suhdettaan miehelleni. Viestittelyä ollu lähes vuoden kun nainen sai siirron eri yksikköön, eli sen jälkeen alkanut. Tekis mieli laittaa hänen miehelle viesti että tutkis vähän mitä akkansa selkänsä takana touhuaa..
Mielipiteitä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin todellakin.

Vierailija
2/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitat tälle toiselle miehelle, koita laittaa mukaan todisteita. Ei välttämättä muuten usko. Kuvaa vaikka näistä viesteistä. Ja kyllä itse kertoisin tälle toisellekin että eukkonsa pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sen jälkeen miehesi on vaikea jatkaa tuossa työpaikassa. Miten saa uuden työn tänä aikana jos ei pysty jatkamaan?

Mieti erilaisia vaihtoehtoja sekä seurauksia ennen kuin teet päätöksesi.

Ootko keskustellut miehesi kanssa asiasta?

Vierailija
4/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen miettinyt joo.. Enkä tosiaan ymmärrä miten idiootti toi mies on . Alkaa työkaverin muijan kanssa tämmöseen. On puhuttu asiasta eikä tietenkään mitään ole myöntänyt. Mutta tosiasia vaan taitaa olla ettei kukaan mies ihan huvikseen kuukausitolkulla viestittele. Laittele pusuhymiöitä,haleja ym. seksistisiä vihjailuja. Ehkä ois kannattanu miettiä vähän aikasemmin.

Meinasin ostaa prepaid liittymän ja laittaa jonkun viestin,anonyymisti.

Vierailija
5/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt joo.. Enkä tosiaan ymmärrä miten idiootti toi mies on . Alkaa työkaverin muijan kanssa tämmöseen. On puhuttu asiasta eikä tietenkään mitään ole myöntänyt. Mutta tosiasia vaan taitaa olla ettei kukaan mies ihan huvikseen kuukausitolkulla viestittele. Laittele pusuhymiöitä,haleja ym. seksistisiä vihjailuja. Ehkä ois kannattanu miettiä vähän aikasemmin.

Miksi prepaid? Etkö voi ihan suoraan soittaa tai laittaa viestiä? Tuollaisessa rehellinen avoimuus parasta ja sekin mahdollista tehdä hyvällä tavalla. Prepaid ei ole kovinkaan asiallinen tapa lähettää viestiä toiselle petetylle puolisolle. Syytön hänkin kaikkeen on ja ansaitsee kyllä mieluiten kasvokkain keskustelun ja ellei susta ole siihen, laitat viestin omasta puhelimesta, omalla nimelläsi.

Vierailija
6/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat itse joskus samanlaisen nimettömän viestin, joka hajottaa elämäsi etkä koskaan kuitenkaan saa tietää, mikä oli totta ja mikä ei.

Karma strikes back. Olet sairas päästäsi, kun edes ajattelet tuollaista.

Vierailija
7/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikille työpaikalla viesti asiasta.

Vierailija
8/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan avioliittoosi ja mieheesi, siinä on varmasti tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
9/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärsinkö oikein, että kaikki kolme miehesi, toinen nainen ja toisen naisen mies ovat samassa työpaikassa? Sekavalta kuulostaa.

Vierailija
10/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee päätelmät. Et ole enää rakas. Lähde.

Vierailija
11/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantaisin.

On pettäjille oikein että kaikki paljastuu.

On myös toisenkin osapuolen hyvä tietää, että ero on mahdollisesti tulossa.

Parempin antaa vihje ajoissa, kuin että ero tulee aivan puun takaa.

Vierailija
12/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna ihmeessä. Petetyllä on oikeus tietää.

Ja heivaa tuollainen jätekasa, löydät paremman.

Vierailija
13/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärsinkö oikein, että kaikki kolme miehesi, toinen nainen ja toisen naisen mies ovat samassa työpaikassa? Sekavalta kuulostaa.

Jep,oikein ymmärsit. Mieheni oli työpari tän naisen kanssa ennenkun siirrettiin muualle. Eli juu,mielenkiintoinen tilanne. Ottaako kukaan tämmöstä riskiä ,ihan huvin vuoksi viestittelyn takia? Mies väittää että ei oo ollu mitään heidän välillään. Tai niinkuin hän sanoi että mitään ei ole tapahtunut. Miehen viesteissä ollut mm.että on pieni ikävä sua,tai miksi tuut mun uniin ja hymiöitä perässä.

Aina on vaan haukkuu tätä naista mulle. Silti tämmöstä viestittelyä ja tapaamista ehdottanu monta kertaa muutaman kuukauden aikana. Puhelutiedot salattu.

Vierailija
14/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa ei ole sitä kolmannen mentävää aukkoa...

Vierailija
15/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella mustasukkaiselta.

Ensinnäkin, miten miehesi voi jäädä viestittelystä kiinni, ellet ole penkonut hänen viestejään tai vahdannut tarkoituksella olan yli? Ja mikä se SALASUHDE tässä on? Kuulostaa siltä, että liioittelet asioita omassa päässäsi, koska esim. seksistä et sanonut mitään, ainoastaan että nainen haukkuu miestään (mihin hänellä kai on täysi oikeus).

Vierailija
16/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin eli huolehtisin itsestäni enkä yrittäisi pelastaa koko maailmaa.

Vierailija
17/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todella mustasukkaiselta.

Ensinnäkin, miten miehesi voi jäädä viestittelystä kiinni, ellet ole penkonut hänen viestejään tai vahdannut tarkoituksella olan yli? Ja mikä se SALASUHDE tässä on? Kuulostaa siltä, että liioittelet asioita omassa päässäsi, koska esim. seksistä et sanonut mitään, ainoastaan että nainen haukkuu miestään (mihin hänellä kai on täysi oikeus).

Pettämissä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Eli pettäminen ei ole = seksi 

Vierailija
18/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Vierailija
19/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille saa antaa liikaa vapauksia, pettävät jos siihen antaa mahdollisuuden.

Olen ottanut mieheltä puhelimen pois. Saa käyttöönsä kun tarvitsee, mutta minä luen kaikki viestit ensin ja mies saa vastata viesteihin vain minun läsnäollessa.

Alkuun kiukutteli, mutta tein selväksi että jos aikoo minun kanssani elää, niin meillä ei ole mitään salaisuuksia.

Minä kuljetan miehen töihin ja haen kotiin, työpaikalla ei ole naisia. Hoidan myös kauppareissut.

Tietokoneella mies saa pelailla 4 tuntia viikossa, näyttö oltava koko ajan minuun päin.

Vierailija
20/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat itse joskus samanlaisen nimettömän viestin, joka hajottaa elämäsi etkä koskaan kuitenkaan saa tietää, mikä oli totta ja mikä ei.

Karma strikes back. Olet sairas päästäsi, kun edes ajattelet tuollaista.

Jos joku olis mulle laittanut jonkun viestin nii asia olis selvinny paljon aikasemmin..enkä nytkään tiedä mikä totuus on . Mies ei oo kun valehdellu asiasta.