Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko antaisit aikaa muutokselle?

Vierailija
19.01.2021 |

Sovimme 8kk sitten, että mieheni hoitaa kuntoon asian joka rasittaa suhdettamme päivittäin. Mitään konkreettista ei kuitenkaan ole tapahtunut, puheita ja lupauksia sitäkin enemmän. En kuulemma saa painostaa ja pitää antaa aikaa. Hukkaanko elämäni katteettoman lupauksen odottamiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta ja kolme päivää.

Vierailija
2/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti itse miten kauan sinulla menee jonkun muutoksen tekemiseen. En tiedä mitä asia koskee, mutta miehellä ei vaikuta olevan omaa motivaatiota muutokseen, joten ei kannata odotella ihmeitä. Joko joudut opettelemaan elämään asian kanssa tai ns jättämään sen sian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse lapsen saamisesta, niin riippuu myös iästäsi. Max kaksi vuotta antaisin, jos olisin tarpeeksi nuori odottamaan. Itse en jättäisi päätöstä viimetippaan.

Vierailija
4/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 kuukautta

Vierailija
5/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Kyseinen rasite estää meitä yrittämästä perheenlisäystä. Minulla on ikää jo 37v ja tiedän tämän suhteen olevan viimeinen (viimeisiä) mahdollisuuksia perheeseen. Siksi haluaisin itselleni varmuuden, että odotanko vielä vai lähdenkö kävelemään. Olen yrittänyt tuoda tätä pointtia miehelle esille, mutta se on vain painostamista..

Vierailija
6/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutos on joku merkittävä ärsyttävän mutta ei vahingollisen käyttäytymistavan muutos tai vastaava, pari vuotta? Jos vaimon hakkaamisen lopettaminen, pari minuuttia, jos sitäkään.

Jos kyse on sukista lattialla tai vessanpöntön renkaan laskemisesta, anna olla, jos mies muuten on hyvä.

Vierailija
7/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutosta tule. Jos tulisi, olis tullut jo. Mene ja etsi itsellesi päihteetön mies 👍

Vierailija
8/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lupaus on hankittu uhkailemalla ja kiristämällä en päivääkään. Jos asiasta on keskusteltu rakentavasti niin että kumpaakin on oikeasti kuultu palaisin asiaan muutaman kuukauden päästä. Ja toki sekin pitää muistaa, että voidakseen vaatia täydellisyyttä on itsekin oltava virheetön. Jos esim. suhdetta rasittaa sukat lattialla...

Vierailija
9/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin lähes 20 vuotta peliriippuvaisen kanssa, joka aina muutti tapansa, mutta ratkesi vuoden tai kahden välein. Kerro tilanne ja kysy häneltä miten paljon hän tarvitsee aikaa. Jos ei halua tai osaa vastata, niin kävele.

Vierailija
10/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta on kyse? Jos miehen pitäisi maksaa esimerkiksi 100 000 euron velkansa, niin 8 kk on aika lyhyt aika. Jos taas kyse on vaikka lopputyön tekemisestä päätökseen ja valmistumisesta, niin 8 kk on aika pitkä aika. 

Vierailija
11/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on sopiva aika. Jos mitään muutosta ei ole nähtävissä heti, kun asiasta on sovittu niin mitään muutosta ei ole tulossakaan. Tässä nyt vaan kokeillaa sinun rajojasi ja miten kauan sinua pystyy vedättämään. 

Vierailija
12/12 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Kyseinen rasite estää meitä yrittämästä perheenlisäystä. Minulla on ikää jo 37v ja tiedän tämän suhteen olevan viimeinen (viimeisiä) mahdollisuuksia perheeseen. Siksi haluaisin itselleni varmuuden, että odotanko vielä vai lähdenkö kävelemään. Olen yrittänyt tuoda tätä pointtia miehelle esille, mutta se on vain painostamista..

Tarkoitin nuorella reilusti alle 30 vuotiasta. Sinuna antaisin aikaa, ehkä kuukauden/sen verran kuin erilleen muuttamisen järjesteleminen veisi aikaa,  tehdä päätös. Älä odota.  Käytä järkeäsi! Jos ei ole aikaa solmia uutta sydän-järki-tasapainoista suhdetta, niin miten olisi kumppanuusvanhemmuus tai lahjoitetut siittiöt? Kunhan lapsella on oikeus tietää isäsnä viimeistään 18 v...