Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lääkäreillä nykyään enää mitään etikkaa??

Vierailija
19.01.2021 |

Vastaan otolle mennessä ei tahdota kiinnittää potilaan oireisiin huomiota vaan päätellään mitä sattuu. Eettinen puoli on unohtunut vissiin

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole hauska. Voit lopettaa nämä "kirjoitusvirhe"aloitukset.

Vierailija
22/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole!menin vian kanssa otille,alko vit..a..Mun työkyvyttömyys eläkkeestä.Sanoinkohan et en sen takii tääl ole ,vaan sydänkohtausko tulossa.Jännä vaiva kesti viikkoja ennen mut lääk.käynnin jälkeen katosi.Oli alottaja kuka hyvään tärkeä aihe.Hoitaja sanoi..kuule ei tän kande tulla,mee iltasin mis iltapäiv.sairaalassa saa parempaa hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivimukkulatie kirjoitti:

Ei ole!menin vian kanssa otille,alko vit..a..Mun työkyvyttömyys eläkkeestä.Sanoinkohan et en sen takii tääl ole ,vaan sydänkohtausko tulossa.Jännä vaiva kesti viikkoja ennen mut lääk.käynnin jälkeen katosi.Oli alottaja kuka hyvään tärkeä aihe.Hoitaja sanoi..kuule ei tän kande tulla,mee iltasin mis iltapäiv.sairaalassa saa parempaa hoitoa.

Ulosantisi on sen verran sekavaa, että hoitaja tuskin ymmärsi mikä sinulla oli hätänä.

Vierailija
24/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian puolella ei ainakaan. Sain persoonallisuushäiriön diagnoosin niiden typerien lomakkeiden perusteella, lääkäriä näin vain kaksi kertaa... Terapeuttini oli ihan ihmeissään, vuorovaikutukseni ei passannut ko. häiriön piiriin. Nyt olen menossa nepsy-testeihin mutta pahoin pelkään ettei niistäkään mitään hyvää seuraa. 

Ihmisille isketään leima otsaan ja pahimmassa tapauksessa lääkitään eläviksi kuolleiksi.