Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu jakamaan kotitöitä töiden jälkeen

Vierailija
19.01.2021 |

Minä jäin 2 vuotta sitten miehen suostumuksella kotiäidiksi vauvan kanssa. Mies sanoi eilen, että häntä "ottaa päähän", että joutuu silti töiden jälkeen imuroimaan tai viikkaamaan petivaatteita, vaikka minä olen kotona. Kysyin että pitäisikö minun siis tehdä koko päivä kotitöitä ja riitelyksihän se meni. En ymmärrä, koska tosiaan miehen suostumuksella jäin pois töistä ja kotiin pari vuotta sitten. Mutta mies ei näytä ymmärtävän, että myös hän asuu täällä ja on vastuussa kodin siisteydestä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määräysvalta on sillä joka tuo pääosan talouteen rahaa. Esimerkki : Nainen tienaa 6000e/kk, mies työttömänä kotona. Kun nainen pyytää "voitko vaihtaa autooni talvirenkaat, nyt", mies menee ja vaihta ne.

Jos perheessä ei ole pieniä lapsia, niin työtön ehtii ja jaksaa tehdä kotityöt kokonaan. Työtön saa myös työttömyyspäivärahaa, niin hän voi osaltaan ottaa maksaa perheen kuluja. Kuudentonnin palkalla nainen voi vaihdattaa renkaat liikkeessä enkä ymmärrä, miksei nainen tekisi niin. Isolla palkallakaan ei voi pitää itsellään kotiorjaa. Parisuhteen tarkoitus on lisätä kummankin onnellisuutta ja hyvinvointia, sama koskee myös lapsia, jos niitä on. Tuo sinun esimerkkisi on perheen irvikuva.

Vierailija
22/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa imuroida niin mieshän saa imuroida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa tuossa tilanteessa todeta, että sinun on aika osallistua yhteisiin kuluihin.

Johon vaimo: sopii. Aloitankin niihin ansaitsemisen jo heti tänä iltana. Se puoli tuntia vällyjen välissä maksaa sinulle tästä lähin sitten 200e.

Aika kallista.

Vierailija
24/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta, mutta miehesi on oikeassa.

Vierailija
25/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa tuossa tilanteessa todeta, että sinun on aika osallistua yhteisiin kuluihin.

Johon vaimo: sopii. Aloitankin niihin ansaitsemisen jo heti tänä iltana. Se puoli tuntia vällyjen välissä maksaa sinulle tästä lähin sitten 200e.

Kuka nyt omaa vaimoaan haluaisi?

Vierailija
26/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää joka varvilta satasen miinukselle kun mies veloittaa 300€.

Vierailija
27/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt omaa vaimoaan haluaisi?

Mikä pakko on mennä naimisiin naisen kanssa, josta ei edes tykkää?

Vierailija
28/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän näkyy hyvin se missä parisuhteissa molemmat kunnioittavat toisiaan ja missä suhteissa eivät. Juuri nämä minä-minä parisuhteet ovat niitä joissa kotitöistä tehdään valtataisteluita tai mies kuvittelee että absaitsemalla rahaa hän ostaa itselleen vapautuksen ikävistä kotitöistä.

Mutta jos molemmilla on halu ymmärtää sitä toista ja ajatella toisen parasta niin ne kotityöt jakautuvat yleensä aika luonnollisesti niin että kumpikaan ei koe toisen tekevän enemmän.

Vierailija
29/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kallista.

Menojen kustantaminen on.

Vierailija
30/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää joka varvilta satasen miinukselle kun mies veloittaa 300€.

2 minuutin keskinkertaisesta suorituksesta? No nyt on kallista!

Vierailija
31/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies on velvoitettu pesemään pyykkiä, tiskaamaan, siivoamaan ja petaamaan.

Lisäksi on sovittu, että ainakin kolmena arkipäivänä töistä tullessaan tuo valmiit lämpimät ruoat kaupan palvelutiskiltä.

Minulle tuo yhdenkin lapsen hoitaminen kotona on ihan totista työtä vaikka aivan ihana ja kiltti onkin eikä juuri haittaa muita harrastuksia.

Vierailija
32/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee laiskalla naisella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan