Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitteko tapailusuhteeseen, jossa tavataan kuukauden välein?

Vierailija
19.01.2021 |

Vai onko liian harvoin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut suhteessa, jossa tavattiin parin viikon välein vaikka välimatkaa oli pyörämatkan verran. Vaikka viestiteltiin päivittäin ja paljon niin ei se korvannut sitä fyysistä yhdessäoloa.

Vierailija
2/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti suostuisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin jos tarkoitus ei olisi tosiaan muuta kuin tapailla satunnaisesti. Mitään sen kummempaa suhdetta tuollaisesta ei muodostuisi.

Vierailija
4/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo monta vuotta ihan aikuisten oikeassa parisuhteessa, jossa ei välillä tavata kuin kerran kuussa ja aina on vähintään kaksi viikkoa väliä. Sellaiseen en kuitenkaan suostuisi, missä saa tavata samalla kaikkia muitakin.

Vierailija
5/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi, ellei kyseessä ole väliaikainen työtilanne tms. ja sen jälkeen ajatuksena lähentää suhdetta - mutta varmasti sopii tuokin niille, jotka eivät tiivistä suhdetta kaipaa.

Vierailija
6/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se minulle aika harvoin.

Vierailija
7/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on etäsuhde ja molemmat mukana jutussa samalla tunteen palolla niin joo, ryhtyisin. Mutta jos asuttaisiin samassa kaupungissa ja toinen ehdottaisi, että nähdään kerran kuussa... niin sanoisin, että sitten on varmaankin hyvä, ettei nähdä ollenkaan.

Vierailija
8/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ollut suhteessa, jossa tavattiin parin viikon välein vaikka välimatkaa oli pyörämatkan verran. Vaikka viestiteltiin päivittäin ja paljon niin ei se korvannut sitä fyysistä yhdessäoloa.

Mullakin oli suhde (etäsuhde tosin) jossa tavattiin kahden viikon välein. Vaikka tapaamisten välillä viestiteltiin, se toinen tuntui joka tapaamisella yhtä vieraalta kuin ensimmäisellä. En pystynyt yhtään luottamaan siihen ihmiseen, kun en tiennyt mitä hän niiden parin viikon aikana puuhaili - tuli vahva fiilis että pyöritti muitakin naisia samaan aikaan.

En lähtisi enää tuollaiseen pelleilyyn.

Vierailija
9/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi epäilyttävää miksi toinen haluaisi nähdä noin vähän.

Vierailija
10/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En edes parin viikon välein. Eikä mitään tapailua, missä ei oo tunteen häivähdystäkään.

Vierailija
11/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elämäntilanteesta. Joillekin saattaa sopia hyvin tuollainen järjestely.

Vierailija
12/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin jos tarkoitus ei olisi tosiaan muuta kuin tapailla satunnaisesti. Mitään sen kummempaa suhdetta tuollaisesta ei muodostuisi.

Tämä. Hyvä järjestely jos sopii molemmille ja molemmat tietää pelisäännöt.

Vierailija
13/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfan kanssa? Tietysti. Ei sitä voi odottaa että olisin ainoa nainen kierrossa joten kerran kuussa on oikeastaan aika hyvin.

Vierailija
14/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut yli 20 vuotta. Suosittelen.

Vierailija
15/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi mihinkään oikeaan tapailuun. Näen jo vakihoitojanikin useammin, 1-2 viikon välein molempia.

N35

Vierailija
16/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain toveruussuhde. Ei mitään läheistä.

Vierailija
17/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kunnon suhde voi muodostua vain siten, että ollaan paljon tekemisissä ja eihän se tuolla tavalla onnistuisi. Jos siis parisuhteesta puhutaan.

Kerran olin pienen hetken ajan kaukorakkaussuhteessa, jos sitä nyt edes saattoi suhteeksi puhua, kesti alle kuukauden. Onneksi tajusin nopeasti, että mies ei todellakaan ollut sellainen kuin luulin. En suosittele kenellekään.

Eri juttu sitten, jos oikeasti väliaikaisesti joku on toisessa maassa tms, mutta pysyvänä ratkaisuna ei toimi.

Vierailija
18/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olisi epäilyttävää miksi toinen haluaisi nähdä noin vähän.

Mulle selitteli työkiireillä. En uskonut hetkeäkään.

Vierailija
19/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän tietoa taustoista ja miten muuten tuo määriteltäisiin, että osaisin sanoa.

Miksi näkisimme vain kerran kuussa?Tapaillaanko muita? Onko meillä

yhteydenpitoa muuten, ja millä tasolla? Kummankin elämäntilanne? Tähtäämmekö tällä tapailulla johonkin? Onko se kerran kuussa kahvit vai pidempi viikonloppu jommankumman kotona/yhteisiä matkoja?

minä, lapseton nainen 30v, voisin muiden tapailujen ohella pitää tuollaista tapailusuhdetta. jos siis olisin sinkku tai poly. jos toinen olisi tosi mahtava tapailija. Samalla toki etsisin kunnollista lähiparisuhdetta. Mutta äkkiä sitä varmaan tippuisi energiat pitää yhteyttä noin etäiseen juttuun?

Jos taas tuo oma miesystävä nyt joutuisi töiden takia KAUAS, niin määräajan x sitä jaksaisi, koska toista jo rakastaa

Vierailija
20/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi aivan mainiosti, olen introvertti ja liika läheisyys ahdistaa. Olin aikoinaan avoliitossa miehen kanssa, jonka työtahti oli kolme viikkoa Suomessa, kolme viikkoa ulkomailla. Suhteen ainoita hyviä aikoja olivat ne kolme viikkoa ulkomailla ja se eka ilta yhdessä paluun jälkeen. Olisin siis kernaasti ottanut vain sen yhden päivän kolmessa viikossa (tai kuukaudessa). Muun ajan olisin ollut mieluummin yksin.

Minulle tuo olisi ideaalisuhde.