Naisen puutteet ja seksikkyys
Kävimme tässä eilen illalla mieheni kanssa keskustelua haluttavuudesta. Mieheni suurin kiihotuksen aihe ovat isot muodokkaat tissit. Usein niitä katseleekin ja minäkin hänelle joskus laitan kuvia sellaisista kun tiedän että tykkää. Itselläni on pienet tissit. Onkin alkanut mietityttämään,voiko oikeasti kiihottua minusta kun en omaa noita hänen lempi asioitaan?kun mies seksin aikana joskus on sanonut minulle että mun ihanat tissini, että miksi sanoo noin kun tiedän että pitää iaoja tissejä oikesti ihanina eikä pieniä. Osaako joku mies avata asiaa? Esim. Jos rakastaa isoja peppuja niin ei kai kukaan ota itselleen naista jolla on pieni peppu? Koska eihän silloin saa sitä seksuaalista kiihootusta mitä tarvitsee?
N41
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt voi tykätä monista asioista, eikä ne sulje toisiaan pois. Välttämättä, sit voihan olla ihan fetissin asteelle meneviä juttujakin mutta ääritapaukset sikseen.
Oishan Ferrari kiva auto, mutta kyllä se Kia vaan toimii jokapäiväisessä ajossa ihan loistavasti ja sitä pestään ja hinkataan muutenkin.
Tämä totta tietenkin, mutta kuten sanoin niin mieheni on todella visuaalinen persoona ja tämä tissiasia on hänen suurin fantasiansa ja kiihokkeensa. Kyllä se pistää miettimään. Ja enhän minä mitään geeneilleni voi mutta hienosti ahdistaa tieto että on juurikin vastakohta sille mistä oma rakas kiihottuu eniten.
ApKauanko ootte olleet yhdessä, ja mitä sä voisit tehdä sitten ahdistuksellesi?
Ja tiedätkö, ei toi ole puute. Älä niin aattele.
Kohta 10 vuotta. Jaa-a..sen kun tietäisi
Oletko koittanut puhumista?
Toimiiko teillä seksi, pidätkö sä siitä mitä tapahtuu?
Puhua? Siis mistä? Siitä etten omista sellaisia tissejä joista mieheni eniten kiihottuu? Ei, emme ole näin puhuneet. Fantasioista kyllä tai enenmänkin mieheni fantasioista ja juuri siitä että on tissi miehiä ja isot tissit saavat hänet kuumaksi. Luulee varmaan että omaan jäisen itsetunnon ja asia ei ole hetkauttanut. Enkä ikinä kehtaisi myöntääkkään miten huonoksi itseni nykyään tunnen.
Ap
Täytyy sanoa, että miehesi on erittäin ajattelematon. Miten kummassa miehesi ei ymmärrä loukkaavansa sinua ja vahingoittavansa suhdettanne. Ja myös sinä itse olet tehnyt virheen antaessasi ymmärtää, että sinua ei haittaa. Nyt asiasta on kasvanut isompi ongelma suhteessanne, joten ei auta muu kuin tunnustaa, että asia on loukannut sinua. Jos miehesi on hyvä mies, hän pahoittelee ja yrittää korjata asian. Jos keskustelusta huolimatta jatkaa tuollaista, on kyseessä mies, jonka luota kannattaa jatkaa matkaa, koska silloin mies haluaa tahallisesti loukata ja painaa sinua alas. Sellaista kumppania ei kannata pitää.
Nimenomaan. Meillähän miehillähän se on niin oikeus naisia arvostella. Ihmetyttää et miten tyhmiä jotkut miehet voi olla🤦♂️
M23