Teettekö joskus niin, että esitätte ällöttävää surkimusta kunnes mies lopettaa jahdin?
Kommentit (18)
emmä kyllä ala pilaamaan omaa elämääni jonkun miehen takia. sanon vaan ettei kiinnosta
En. Kun en ole kiinnostunut, kerron sen suoraan. Samoin jos olen kiinnostunut, kerron senkin suoraan.
Ei se aina auta, joskus niillä menee suojeluvaistot päälle siitä.
Tässä vaiheessa olen jo varmaankin sanonut suoraan että minua ei kiinnosta. Eikö sen pitäisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
En. Kun en ole kiinnostunut, kerron sen suoraan. Samoin jos olen kiinnostunut, kerron senkin suoraan.
Entä jos mies ei usko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei usko?
Soittoa poliisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei usko?
Tällä palstalla on paljon juttuja naisista, jotka elävät miehen ehtojen mukaan, vastentahtoisesti. En ymmärrä.
Jos ei usko, sanotaan uudelleen kunnes uskoo.
Ei tarvii esittää. No ei musta kukaan koskaan kiinostukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei usko?
Kumpaa? Ekan blokkaan yhteydestä ja tokan pyrin joko vakuuttamaan tai annan mennä, riippuen ymmärtämättömyyden tasosta.
Välttely on kaikista paras vaihtoehto
Kannattaa käyttäytyä miesmäisesti, taputella miestä selkään ”hyvä veli” -tyyliin ja istua jalat harallaan.
En esitä mitään kenellekkään, olen sellainen kuin olen. Sanon vain kohteliaasti etten ole kiinnostunut ja se siitä.
Kyllä olen ihan selväsanaisesti tehnyt selväksi jos seura ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttäytyä miesmäisesti, taputella miestä selkään ”hyvä veli” -tyyliin ja istua jalat harallaan.
Ei ainakaan jalat harallaan!
Meno vi tun ylä-aste.
Luulin et tämmöset jäi viimeistään sinne.
Kerran päästi kamalan hajuisen pierun, kun laukkua lattialta kurottelin. Ne treffit päättyi kutakuinkin siihen, eikä miestä enää näkynyt. Lähes tulkoon juoksi samantien pois paikalta jäätävä inho kasvoilla. Tarjoilijakin tuli sopivast paikalle, niin hän ikäänkuin törmäsi siihen paskanhaju seinään ja pyrki pitämään pokkansa.
En käyttänyt enää toiste, kun en usko, että kaikkiin tepsii.
Kerron lähteväni ja että pysynkin poissa.Selvällä Suomella, silmiin katsoen.
Vain yksi on jäänyt roikkumaan niin että jouduin poliisille soittamaan.
Olen tehnyt monesti niin, että kuuntelen mistä mies ei tykkää ja alan tekemään juuri sitä (ainakin esitän, että teen).