Saatteko orgasmia koskematta klitorikseen?
Siis pelkästä yhdynnästä? Itse tarvitsen käden avuksi ja ihmettelen, voisinko oppia ilman sitä... Miten muut?
Kommentit (66)
Nainen päällä tai mies päällä, niin orgasmi on taattu :)
Vierailija:
Nainen päällä tai mies päällä, niin orgasmi on taattu :)
enkä todellakaan halua omia enkä miehen käsiä sinne sotkemaan. Mutta pitää alapäähän kohdistua hankausta. Esim kun mies istuu tuolilla tai sohvalla ja mä hajareisin sylissä ja hinkkaan itseeni sitä vasten-tulee helposti...myös vaatteet päällä niin ettei penis oo sisälläkään. Toisaalta saan myös tosi kiihottuneena peruslähetyssaarnaajassa-kai se osuu g-pisteeseen siinä...en vaan tykkää kun ejakuloin samalla.
Itse en tykkään että sotketaan mukaan omia tai miehen käsiä, rentoutan paikat niin kyllä tulee takuuvarmasti ja monta ja tekee sitten ihan sairaan hyvää! Saman miehen kanssa 15v. ja mies nauttii älyttömästi orkuistani.
Tarkoitin että olen iloinen puolestasi että orkkuja tulee asennossa kuin asennossa. Pahoitteluni kun luulit minun luulleen että harjoitat seksiä usean miehen kanssa, ei todellakaan :(
Ollaanko kavereita?
-103-
Hilipilipumpeli:
yhdyntä tuntuu hyvältä mutten siinä orgasmia saa.Näin on myös kaikilla ystävilläni.
ja ikävä kyllä saan virtsatieinfektion tai muuten paikat vereslihalle. Ja näin täysin riippumatta miehestä ja miehen kyrvästä.
En myöskään tykkää suuseksistä, enkä klitan hieromisesta (se on liian kosketusherkkä suoralle kontaktille).
Saan usein orkkuja myös unissani.
Siis se tulee normaalissa yhdynnässä. Eikä asennollakaan suurta väliä.
Kuulin äskettäin tutultani seksielämän parantuneen ja orkkuongelmat kadonneet geishakuulat hankittuaan.
Vierailija:
Eihän se klitoris ole mikään avain onneen ;) G-pisteessä se salaisuus piilee ;D
ja yritystä on ollut jo viimeiset 17 vuotta
itse en saa siitä mitään nautintoa.
Oikeestaan oon aika yllättänyt siitä, että yhdynnässä nainen joutuu käyttämään omaa kättään saadakseen orkun!?
ja jonkinlaista hankausta siihen... jos ei käsin niin muulla tavalla. Aika harva varmaan saa ilman mitään...
Saan yhdistetyn klitoris/g-pisteorgasmin, kättä ei ole tarvinnut ikinä käyttää. Tämä onnistuu oikeastaan vain lähetyssaarnaaja-asennossa tai sen eri muunnelmissa tai nainen päällä-asennossa.
silloin haluan äkkiä ottaa käden mukaan kun tiedän mitä on odotettavissa... :o) Ja yhtään ei harmita tuo käden käyttö, oma käsi paras käsi. Ja tämän neuvoi mulle eka seksipartnerini, että olikin fiksu jätkä!
Jos esim. mies tulee takaapäin niin sitten täytyy kyllä kädellä hieroa, että saan. Eli johtopäätös: jonkinnäköinen klitorisstumulaatio on oltava. Mulla se tarpeeksi hyvä stimulaatio tulee esim. lähetyssaarnaajassa tai itse päällä.
TOIMII!!!!!