Onko tämä kananuudeli terveellistä? "Joku kertoo pliiiiis mulle"
Olen 13vee ja haluisin syödä terveellisesti, mutta iskä päätti tehdä tämmöistä ruokaa niin onko terveellistä? Muuten olen tänään juonut smoothieta aamupalksi ja lounaaksi söin omenan kaksi riisikakkua ja puolikkaan avokadon.
Eli siis tuli
- maustamatonta kanaa 350g
- 1 pussi nuudelia
- pippurikerma 2dl
- ehkä n.150g-200g creme bonjour valkosipuli ja yrtit
Otin lisäksi salaattia ja kurkkua
En syönyt siis yksin kokonaan vaan suunnilleen puoliksi siskoni kanssa
Kommentit (6)
Jos nuo ainoat mitä tänään olet syönyt, niin hyvinkin voi tuon syödä.
Tarvitset lisäksi proteiinia vielä tälle päivää, esim kananmunaa, rahkaa, juustoaa tms lihaa. Ja leipää muutama pala ainakin. Muuten syöt ihan liian vähän
En tykkää syödä muiden edessä, joten sen takia en syö koulussa, mutta oliko tuo kuinka terveellistä tuo illallinen?
-ap
Vierailija kirjoitti:
En tykkää syödä muiden edessä, joten sen takia en syö koulussa, mutta oliko tuo kuinka terveellistä tuo illallinen?
-ap
Ihan tarpeeksi terveellinen on tuo illallinen.
Mutta kuule, jos et pysty syömään muiden edessä, sinulla taitaa olla syömishäiriö. Voisit käydä juttelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa syömisasioista. Kerro vaikka tuo sama asia, mitä meille kerroit aloituksessa, jos et muuta ensin keksi.
Juu olen ollut kerran puhumassa ja olen menossa vielä, kun äiti huolestui musta
Vierailija kirjoitti:
Juu olen ollut kerran puhumassa ja olen menossa vielä, kun äiti huolestui musta
Hyvä niin. Käy siellä.
Ihan hyvä illallinen, mutta tuo sinun lounaasi on liian kevyt. Syö edes pari voileipää, joiden päällä on vaikka kinkkua tai kalkkunaa plus juustoa. Sen lisäksi tuo avokado ja omena, niin on jo järkevämpi lounas. Mieluiten kuitenkin lämmin lounas. Etkö saa koulussa lounasta?? Syö siellä.