Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisille menee niin ihon alle jos sanoo, ettei vain yhtään tykkää talvesta?

Vierailija
18.01.2021 |

Onko se oikeasti joku suomalainen tabu? Olen muutaman kerran elämässäni erehtynyt sanomaan ääneen, että inhoan talvea, kylmää ja lunta ja voi pojat että se otetaan henkilökohtaisesti.

Mikä ihme siinä on? Kertokaa mullekin.

Itse rakastan kesää, mutta en kyllä loukkaannu yhtään jos joku valittaa hikoilua, paistetta ja hellettä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt imartelet itseäsi, oikeasti ihmiset eivät piittaa pätkääkään mielipiteistäsi.

Vierailija
22/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat nyt vaan yleensä ottaen ärsyttää. Se talvi ei sillä lopu että siitä valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tulkinnut olkapäiden kohauttelun väärin.

Vierailija
24/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua Ihmetyttää aikuiset ihmiset jotka valittaa että on talvi.

Vierailija
25/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä kesästä yhtään ja töissä eräs nainen käveli oikein työpisteelleni sanojen saattelemana "mun täytyy oikeen tulla katsomaan kuka voi noin sanoa". Ihmiset on id iootteja. Lopettakaa ihmiset se hel vetin pällistely ja antakaa kaikkien tykätä ihan mistä vaan. Keskittykää omiin tykkäämisiinne. 

Vierailija
26/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle talvestatykkäävälle saa sanoa ettei lumi ja pakkanen ja pimeys oikein nappaa, en pahastu yhtään. Ei kaikkien tarvi tykätä. Mutta se mikä mua valittajissa riipii on se, että näistä lukuisista kitisijöistä ympärilläni vain muutama harva on oikeasti tehnyt asialle jotain ja muuttanut etelän lämpöön. Ylipäänsä ärsyynnyn ihmisistä jotka vain valittavat mutta eivät tee asialle mitään, oli aihe sitten mikä tahansa. 

Se muuttaminen nyt ei vaan ole niin helppoa kun on vakituinen työ, perhe ja koko elämä Suomessa. Siellä etelässäkin pitäisi pystyä elämään ja kuluttamaan, joka tarkoittaa että töitä pitäisi löytyä, paikallista kieltä osata, hommata asunto, oppia paikallinen byrokratia, kulttuuri jne.. on niin helppo sanoa, että muuta pois jos et talvesta tykkää, mutta käytännössä muuttaminen ei onnistu. Ehkä sitten eläkkeellä!!

Vierailija
27/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän talvesta JA kesästä, kuten myös keväästä ja syksystä. Mutta en pidä siitä kummallisesta vuodenajasta kun ei ole enää lehtiä puissa muttei myöskään lunta maassa, on märkää ja kylmää ja pimeää. Älkääkä sanoko että se on syksyä, ei se enää joulukuussa ole.

Ei, en asu Etelä-Suomessa.

Vierailija
28/28 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle talvestatykkäävälle saa sanoa ettei lumi ja pakkanen ja pimeys oikein nappaa, en pahastu yhtään. Ei kaikkien tarvi tykätä. Mutta se mikä mua valittajissa riipii on se, että näistä lukuisista kitisijöistä ympärilläni vain muutama harva on oikeasti tehnyt asialle jotain ja muuttanut etelän lämpöön. Ylipäänsä ärsyynnyn ihmisistä jotka vain valittavat mutta eivät tee asialle mitään, oli aihe sitten mikä tahansa. 

Tämä. Eivät he oikeasti muuta, sillä talvesta valittaminen Suomessa on vain yksi heidän itsetehostuksen muodoistaan, tapa tehdä itsestään uniikki lumihiutale. (Jos ilmaus tässä yhteydessä sallitaan...)