Ai että kun koiranomistajana nautin, kun..
... nyt lumisilla keleillä kadunvarrella on metrin välein koiran kus ta ja pas kaa.
Tokihan vuodessa on 8 tunnin jakso uudenvuoden aattona, milloin koiraa ei voi viedä ulos kuselle paukkeen takia, mutta siitähän me koiranomistajat ollaankin nostettu jo äläkkä.
Kommentit (30)
Itsekin nautin vaikka en koiraa omistakaan. Käyn sen sijaan itse kolme kertaa vuorokaudessa kusella ja paskalla kadunvarressa ympäri vuoden.
Nauti kun voit. CO2 perusteinen lemmikkieläinvero hyydyttänee hymysi.
Pissi nyt on vaan pissiä, mutta kakat voisi kyllä ihan jokainen kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pissi on pissiä? Samalla tavoin se kakurikin on luonnossa hajoava tuote ja hyvä lannoite.
Koirien verotusta kun nostaisi vaikka 100e vuodessa, niin se ois 80Me lisää verotuloa. Mutta eihän nyt sitä voi tehdä, ku piskit on niin ihania ja onhan ministereilläkin koiria. Paljon ilmastoystävällisempi vaihtoehto kuin jotkut ällöttävät lapset.
Ihminen pelkää paskaa vaikka oma suoli on sitä pullollaan. Miten tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä itsekin sanon niille, ketkä tulee valittamaan kun käyn kadunvarressa kusella.
Minäpä nautin kun koira paskantanut ladulle
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Mitä minun paskani sun kengänpohjassa ja eteisessä muka haittaa? Tätä olen yrittänyt muillekin toitottaa
Minä käyn myös kadunvarressa. Säästän pöntön vedottajättämisellä ison summan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pissi on pissiä? Samalla tavoin se kakurikin on luonnossa hajoava tuote ja hyvä lannoite.
Ei esimerkiksi levitä tauteja ja loisia samalla tavalla kuin uloste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Mitä minun paskani sun kengänpohjassa ja eteisessä muka haittaa? Tätä olen yrittänyt muillekin toitottaa
Jokainen osaa väistää paskaa jos haluaa. Jos sitä on eteisessä, on se sinne tarkoituksella talsittu.
Vierailija kirjoitti:
Nauti kun voit. CO2 perusteinen lemmikkieläinvero hyydyttänee hymysi.
Ei hyydytä, massia löytyy, en kai muuten olisi koiraa ottanutkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen osaa väistää paskaa jos haluaa. Jos sitä on eteisessä, on se sinne tarkoituksella talsittu.
Juuri näin. Paskomiseni ei pitäisi haitata ketään. Varsinkaan pikkulapsia.
Miten sinä niistä nautit? Itse en koiranomistajana niistä kyllä pysty yhtään nauttimaan.
Se hyvä tässä lumessa on, että nyt ne paskat erottuvat sieltä paremmin, niin eipä tule niin usein epähuomiossa keräiltyä niitä kengänpohjiin. Mutta on se kyllä kiva konkreettisesti seurata tätä meidänkin alueen koirakuria, kun niin helposti näkee ne keräämättä jätetyt kakat ja naapurin portinpieleen ja pihaistutuksiin kusetukset. Ja nämä samat tyypit sitten mesovat nettipalstoilla joistain itsekkäistä hiihtäjistä, jotka pilaavat heidän koirienulkoilutuksensa, kun kehtaavat sanoa, että se sama järjestyslaki, joka velvoittaa keräämään ne kakat, kieltää tuomasta sitä koiraa kunnostetuille laduille. Mutta eipä tätä porukaa lait ja määräykset koske, kun heillä on vain ne oikeudet - joihin kuuluu myös oikeus haukkua nipottajiksi ja raivoajiksi kaikki ne, jotka uskaltavat mahdollisista velvollisuuksista heille vinkata.
Miksi koira on viisaampi kuin ihminen?
- Se ei tallaa ihmispaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Se hyvä tässä lumessa on, että nyt ne paskat erottuvat sieltä paremmin, niin eipä tule niin usein epähuomiossa keräiltyä niitä kengänpohjiin. Mutta on se kyllä kiva konkreettisesti seurata tätä meidänkin alueen koirakuria, kun niin helposti näkee ne keräämättä jätetyt kakat ja naapurin portinpieleen ja pihaistutuksiin kusetukset. Ja nämä samat tyypit sitten mesovat nettipalstoilla joistain itsekkäistä hiihtäjistä, jotka pilaavat heidän koirienulkoilutuksensa, kun kehtaavat sanoa, että se sama järjestyslaki, joka velvoittaa keräämään ne kakat, kieltää tuomasta sitä koiraa kunnostetuille laduille. Mutta eipä tätä porukaa lait ja määräykset koske, kun heillä on vain ne oikeudet - joihin kuuluu myös oikeus haukkua nipottajiksi ja raivoajiksi kaikki ne, jotka uskaltavat mahdollisista velvollisuuksista heille vinkata.
Ja sit kun ne kovettuu jäätyessään, ni eivät tartu edes kengänpohjaan.
Talvella näkee kuinka paljon koirat kuseksivat. Sitten kun on vihreää täytyy muistaa, että kusta on eikä tilanne ole miksikään muuttunut. Ihanaa sentään, että minun tontilleni koirat eivät pääsee kusemaan! Kaupunkien puistot ovat kusisia mestoja! En istuisi picnikille ihan mihin tahansa!
Jaa no mihin se kusi/paska kesällä muka katoaa, sama määrä mutta maastoutuu paremmin