Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden mielestä häpykarvoitus naisella on "ällöä" tai rumaa muuten vaan

Vierailija
18.01.2021 |

Jos teidän mielestä normaali tuurha karvoitus on jotain näistä:
ällö, ruma, miehekäs, irvokas, mummomainen, epänaisellinen, epäseksikäs, likainen, haiseva, muuten vaan kuvottava. Tai jotain tuohon suuntaan niin heräsi kysymys.

Vaikka monikaan nainen ei ajattele toisten alapäitä vaan kyse on omasta niin onko vastaavalla negatiivisuudella muiden naisten karvoitus kuvottava ja likainen? Jos teidän ystävä ei olekaan sheivannut mökkiviikonlopulle niin ajatteletteko te, että tämä toinen nainen on jotenkin homssuinen ja epänaisellinen? Vai onko alapääkarvoitus ainoastaa teillä kamalaa, muilla se on aivan puhdasta ja kaunista?

Itse en karvoitusta ajele. En myöskään usko, että sille on mitään tarvetta vaan pääasiallinen syy alapääkarvojen poistamiseen on ulkoa luotu mielikuva. Koska sinulle kaupataan vahausta ja sheiveriä, olet vähän tyhmä ja likainen nainen jos et muokkaa itseäsi! Vaikka sinulle terä käteen tarjotaan, et silti ymmärrä alkaa ajella itseäsi!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa muiden karvat tai karvattomuus. En ajattele toisten karvoista mitään. Itse sokeroin oikeastaan kaiken ripsien alapuolelta.

N29

Markkinavoimien narri😂

Vierailija
42/48 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa muiden karvat tai karvattomuus. En ajattele toisten karvoista mitään. Itse sokeroin oikeastaan kaiken ripsien alapuolelta.

N29

Markkinavoimien narri😂

Miksi sinua muiden karvat ja karvattomuus kiinnostaa noin paljon, että viitsit edes kommentoida? Erikoista. Itselle yks hailee.

Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Minusta ei ole ällöä tai likaista, mutta itse haluan pitää alapääni siistinä, koska se näyttää ja tuntuu paremmalta. Se, mitä ajattelen muiden alapäistä ei liity oikein mihinkään. En myöskään pidä kauniina naisilla lyhyitä hiuksia tai kaula- tai kasvotatuointeja, mutta eipä minun asiani ole mennä niitä kommentoimaan tai tuomitsemaan. Heidän mieltymyksensä ovat erilaisia ja heilläkään ei ole velvollisuutta pitää minun mieltymyksistäni. 

Vierailija
44/48 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2k21 ja häpykarvat oli se mies tai nainen xD. Ei siis posliini pidä olla, mutta kaikki aikusethan trimmaa, hyvä niin.

Mä en trimmaa. Ja ihan ”aikunen” oon.

Vierailija
45/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen karvattomuustrendiä. Karvattomuus on hirveän rumaa. Ihminen on ruma laji juuri siksi, että siltä puuttuu tuuhea, pehmeä turkki. On vain ryppyinen, kiiltävä, kuoppainen nahka, jota karva peittää enää harvoissa paikoissa. Pohjoismaissa vaaleat lasimaiset hiukset, ripset, kulmakarvat ym. rumentavat vielä entisestään.

Viimeisetkin kauniit piirteet, kuten hiukset tippuvat tai harvenevat keski-iässä niin, että kupoli paistaa läpi ja tukka on ohut lirmu. Sitten vakuutellaan miehille, että kyllä se kalju on hyvännäköinen. No ei ole. Suurin osa ihmisistä näyttää aivan hirveiltä kaljuna. 

Akuisen ihmisen alapää on sekin karmean näköinen ilman karvaa.

Vierailija
46/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa näkee monenlaista villakoiraa. 

Vierailija
47/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kuin pillu ihan sama. Sellainen missä nainen ite viihtyy on hyvä

Vierailija
48/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Markkinavoimien narri😂

No tervetuloa uhmaamaan markkinavoimia tänne Suomen suurimman mediakonsernin ylläpitämälle keskustelupalstalle. Milläs laitteella kirjoittelet?