Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska 50-70v saavat koronarokotteen? Alkaa riittää mummittomuus.

Vuorotyöläinen pikkulapsen äiti
18.01.2021 |

Muita pikkulasten vanhempia joilla alkaa jaksaminen olla loppu kun isovanhemmat eivät voi ikinä koronan takia hoitaa lapsenlasta?

Meillä ja myös isovanhemmilla mitta täynnä.

Ja sitten uutisista saa lukea että 80v vanhukset saavat ensin rokotteen.

Itse olen työelämässä asiakaspalvelussa jossa on lähikontakti asiakkaisiin. Alkaa riittää että kun en ole hoitotyössä niin rokotetta saa odottaa ja ei saa tavata omia 65-75v vanhempia eikä he saa tavata lapsenlasta.

Alkaa myös avioliitto kärsiä kun ei ole ikinä yhteistä aikaa.

Oma äitini kuuluu riskiryhmään ja on 67v. Mistä löytyy tieto, koska riskiryhmäläiset alle 80v saavat rokotteen? Hänkin jo niin kyllästynyt tilanteeseen, että kerjää multa henkensä kaupalla että pääsis viemään lapsenlapsen pulkkamäkeen. Ihan kohta sanon, että no vie sitten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset saa sen viimeisen piikin.

Vierailija
2/9 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ihmeessä ei voisi viedä pulkkamäkeen? Vielä kun kehitettäisiin rokote tyhmyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ilmoitettiin että rokotetaan viimeisenä muiden terveiden kanssa koska kaiketi sopivaa rokotetta ei tulisi riittämään kaikille ja nuoremmat riskiryhmäläiset arvioitiin edelle, mutta nyt kai odotellaan astrazenican kansanrokotetta jakha EU myöntää sille luvan kaikkia koskevana, silloin aikatauluttuisi ennen juhannusta.

Vierailija
4/9 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on 60v ja sairastaa syöpää. Isä on ihan terve 62v. Kumpikin on nähnyt lapsenlastaan ihan normaalisti (ovat eronneet), käyneet meillä kylässä ja toisinpäin. Hakeneet lasta tarhasta, käyneet kaupoilla ja puistoissa ja pulkkamäessä jne.

Miksi ei? Mikä ongelma?

Vierailija
5/9 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini on 60v ja sairastaa syöpää. Isä on ihan terve 62v. Kumpikin on nähnyt lapsenlastaan ihan normaalisti (ovat eronneet), käyneet meillä kylässä ja toisinpäin. Hakeneet lasta tarhasta, käyneet kaupoilla ja puistoissa ja pulkkamäessä jne.

Miksi ei? Mikä ongelma?

Se on ongelma, että minulta tai lapseltani voi saada koronan.

Vierailija
6/9 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ihmeessä ei voisi viedä pulkkamäkeen? Vielä kun kehitettäisiin rokote tyhmyyteen.

No hän ei uskalla, koska lapsi voi tulla liian lähelle naamaa pärskimään. Esim. Jos tulee joku tilanne että täytyy nostaa syliin.

Vierailija
7/9 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole edes koronapotilaita hoitava henkilökuntakaan saanut kaikkialla Suomessa rokotusta.

Vierailija
8/9 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla 6 kk päästä ja huonommalla tuurilla vuonna 2022. Onko muuta kysyttävää?

Vierailija
9/9 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ei uskalla, koska lapsi voi tulla liian lähelle naamaa pärskimään. Esim. Jos tulee joku tilanne että täytyy nostaa syliin.

Aloituksessa sanot, että kerjää että voisi viedä pulkkamäkeen?

Mä olen tarkka koronarajoituksista. Mutta oikeasti, nytkin on niin hienot ulkoilusäät, kyllä te voitte ulkona tavata. Menkää kävelylle, juokaa lämmintä mehua ulkona, menkää vaikka sinne pulkkamäkeen. Jos tarvii lapsen nenää niistää, niin niistää, käsidesiä sen jälkeen.

Ihmettelen myös, miten näitä riskiryhmäläisiä on niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi