Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä tajusit ja heräsit siihen että olet elänyt koko elämäsi väärin ja teit korjausliikkeen?

Vierailija
18.01.2021 |

Itse taisin olla 31 kun tajusin vanhentuneeni ja heittäneen koko elämäni hukkaan matkustelemalla, juhlimalla, kavereiden kanssa hengaillen ja yökerhoissa parikymppisenä sen sijaan että olisin mennyt heti töihin vakituiseen paikkaan ja alkanut rakentaen luomaan itselleni läpi elämän kestävää uraa. Nyt asiat ovat paremmin, paljon paremmin. On vakituinen työ, on puoliso, on lapset, on auto ja on itse omilla rahoilla ostettu talo eikä elämä voisi olla yhtään tämän paremmin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika ihanteellinen elämänkulku? Kyllähän nuorena kuuluu hengailla kavereiden kanssa ja juhlia. Siinä kehitetään sosiaalisia taitoja, etsitään omaa minuutta peilaten toisiin ja löydetään sopiva kumppani siitä syystä, että on tavattu paljon ihmisiä. Jos pelkästään käy töissä ja tekee järkeviä asioita, jää elämä elämättä eikä tiedä, millaisten ihmisten kanssa tykkää olla, mitä haluaa ja näin.

Vierailija
2/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v:nä lopulta tajusin että olen aseksuaali vaikka seksistä tykkäänkin fyysisten tuntemusten vuoksi, lakkasin vertaamasta itseäni muihin, helpotti hurjasti henkistä jännitettä.

Tapasin samana vuonna myös uuden ystävän jolla on koira. Olen ollut koirakammoinen 6-vuotiaasta lähtien (naapurin psyko-koira kävi päälle), päätin opetella sietämään pieniä koiria ainakin. Uusi ystäväni opetti miten hänen koiransa kanssa pärjää, en olisi aiemmin uskonut ettei siihen tarvittu kuin yksi koiraihminen joka ei anna koiransa riehua miten vain. En tiedä olinko varsinaisesti "elänyt väärin" koirakammoni kanssa, mutta pelkään koiria paljon vähemmän nykyisin, isompiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v

Nyt 48v ja oikein tein.

Vierailija
4/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset