Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Tuiskun ja Erikan yhteisveto. Ja se video. OMG!
Sepi Kumpulaisen Tallinnalainen nainen.
Kirka: Hengaillaan.
Muutenkin yliarvostettu, ratsasti Sami B:n maineella
Salmiakkia. Kahvimaitoa...
Joululaulu Sika.. hyi oksetus
Juha Tapion Tykkään susta niin että halkeen. Ihan käsittämätöntä p*skaa!
Yö Rakkaus on lumivalkoinen. Liki kaikki Yö biisit yököttää. 80-luvulla oli pari vähän kuunneltavampaa.
Rihanna Umbrella. Kyllähän näitä inhokkeja keksis paljonkin... Kuten myöskin hyviä biisejä toisaalta...
Saara Suvanto: Vieläkö on villihevosia?
Siitä vibraatosta nousee joka kerta karvat pystyyn.
Huhhuh kirjoitti:
Saara Suva7nto: Vieläkö on villihevosia?
Siitä vibraatosta nousee joka kerta karvat pystyyn.
Ei ollut Saara Suvanto, vaan Hanna Ekola (Saara Suvannon sisko). Saara oli hyvä, Hanna ei yhtä hyvä....
Rihannan koko tuotanto rudeboyta lukuunottamatta. Ihan hirveää jankkia vähä-älyiseltä vähä-älyisille.🤮
Vierailija kirjoitti:
Cheekin englanninkielinen tuotanto
Cheekin suomenkielinen tuotanto
Elastinen, soolotuotanto (Fintelligens ihan jees)
Isaac Elliot, Benjamin Peltonen/Peltola(?) Robin Packalen (en erota heidän musaa kunnolla toisistaan, mutta Isaacin isän kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta Ruisrockin keikan jälkeen, joskus 25 vuotta sitten)
Anna Abreu, Sanni koko tuotanto
Pyhimys koko tuotanto
Juha Tapio (niin mitäänsanomatonta, koko tuotanto, tämä tyyppi saa miettimään että onko elämällä oikeasti joku merkitys, kenenkään elämällä, koskaan)
Anna Puu (yllätys yllätys:koko tuotanto, livekeikkoja varten voisi käydä jollain tanssitunnilla jotta lavaliikehdintä ei olisi niin kummallista sätkimistä)
Jani Wickholm (tms joku Idols-tyyppi joka kärsii kilpirauhasen liikatuotannosta, ikuinen trubaduuri, yksikään biisi ei ole varsinaisesti jäänyt mieleen, vain tuo kilppari juttu)
Neumann (soolotuotanto järkyttävää kuraa, ilman Dingo-menneisyyttä ei saisi keikkaa edes Porista)
Miten olisi Mene nukkumaan-nimisen orkesterin koko tuotanto.
Se mikä soi nykyään radiossa:
”Mä oon sekasin ku USA”
Sanoitukset herättää myötähäpeää…
Rautatieläisten kuoro: Menolippu
Juha Tapio,aivan järjettömän huonoa ja väkisin väännettyä shaissea.Tekee mieli tehdä itsari.
Monta vuotta sitten satuin radiosta kuulemaan Arja Havakan laulavan suomenkielistä versiota Elviksen King Creole -biisistä. Aivan järkyttävä!
Yhdes biisis laulettiin pulleista purjeista jotka viereeni baarissa rantautui. Herttileijaa ku kaamea. Mulla ei todellakaan ole pulleita purjeita mut kun ne joiku sitä ni alkoi tuntua.
Tais olla Solistiyhtye Suomi. Yäk. Yhden kappaleen takia aloin inhota koko porukkaa. Sit pitkä miinus näille räppäripojille jotka inisee ja haroo etumustaan. Yäk
Sylvian joululaulu, radio kiinni ja kaupoissa kädet korville joulunseutuna. Ihmettelen kuka tästä nyt tykkää!
Jäätelökesä