Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet

Vierailija
17.01.2021 |

Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.

Kommentit (2024)

Vierailija
421/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Sirkesalon Seksuaalista häirintää. Hyi helv etti

Eiks se ollu se missä laulettiin: "sisko, sisko, sisko, sä olet minun makuuni". Vähäsen sukurutsalta haiskahtaa.

Mä ajattelin yhtä Aki Sirkesalon biisiä mainita, mutta en saa sanoja taikka edes nimeä mieleeni.

Siinä kappaleessa oli ihme vinkunaa ja joskus 4 tai 5 vuotta sitten kuulin tätä olisikohan ollut Radio Suomi -radio kanavalla.

Yritin hakea juutuben kautta, mutta en törmännyt tähän kappaleeseen.

Vierailija
422/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

System of a down

BYOB

Trololololooo

Trolololoo

Luulin vitsiksi. Ihan karmeaa persettä.

Karmeampaa kyllä vielä nämä Ellinoorat, sannit, Haloo Helsingin, dannyt, eerikat ja muut paskat.

Kaikki rap paitsi Eminem.

Kun sanot kaikki muut räpit paitsi Eminem niin oletko kuunnellut britti räppiä? Briteissä on mielestäni kovimmat räppi biisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurava kulkuri. En käsitä, miten sellaista paskaa on koskaan päästetty eetteriin.

Verisuonet alkoi pullottamaan pelkästä mainitsemisesta.

Vierailija
424/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinlangat laulaa...🤢

Vierailija
425/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä erikseen Vikman suustaan päästää

Vierailija
426/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisin kevät ja"Hei, hei mutsi". Pitäisikö ne lääkkeet kuitenkin ottaa ajallaan??

Rölli-lauluista se, jossa "Minä olen hirmuinen Rölli, mulla on metsässä tölli jne."

"Con te partiro" on sietämätöntä paatosta, "Toiset meistä" yököttää meri-laiva-lokki -kielikuvillaan ja hitaasti himmaavalla fiilistelyllä sisämaan eläjää - kyllä Saimaa aina Itämeren voittaa ;)

Juhannuksen kunniaksi tulee tietysti mieleen joulu: "Varpunen jouluaamuna", "Oi jouluyö(ks)", "Hei mummo", "Kun joulupukki suukon sai" ja muut korvamatokandidaatit. Jo näiden takia pitäisi kaikki juhlapyhät kieltää.

Itse asiassa ainoa musiikki, jota nykyään kelpaa kuunnella, on hiljaisuus ja lehdon yölaulajalinnut.

Vierailija
427/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo Suvi Teräsniskan Mummo-joululaulu on ihan hirveä. Mummo istuu yksinään pohjoisessa mökissään ja jälkikasvu pölähtää joululomalla passattavaksi. Sitten pukki käy ja kaasutellaan tiehensä.

Vierailija
428/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juhannuksen kunniaksi M.A Nummisen juhannus blues. Sitä en pysty kuuntelemaan kuin puoli minuuttia😀

Vierailija
429/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edu kettunen neonkuu

Vierailija
430/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän Juhannuksen soittolista onkin tässä ketjussa. Monenteenko biisiin pääsette, kunnes päässänne pimahtaa? 😂😂🤣

Vierailija
431/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

System of a down

BYOB

Trololololooo

Trolololoo

Luulin vitsiksi. Ihan karmeaa persettä.

Karmeampaa kyllä vielä nämä Ellinoorat, sannit, Haloo Helsingin, dannyt, eerikat ja muut paskat.

Kaikki rap paitsi Eminem.

eMINEM ON WHITE TRASH KULTUURIN PARHAIMMISTOA. Hää edustaa sitä parhaimmistoa

Vierailija
432/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jope Ruonansuu - Vanha Palvikinkku, löytyy levyltä Veljekset kuin Kyljykset

Vierailija
433/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöauton ja Salkkareiden tunnarit. S-marketin mitäänsanomaton taustajumputus, jossa ei ole säveltä tai sanoja, mutta jää kaivamaan korvaa vielä kotimatkalla. Tuohon jälkimmäiseen yhdistyvät mielikuvat loputtomasta turvavälijonottamisesta mitä erilaisempia ihmisolentoja siinä edessä rauhattomasti liikahdellen tarkkaillessa. Napanöyhtää, suonikohjuja, läskejä, lattajalkoja ja persvakoon valuvia salihousuja... hien ja vanhan viinan hajua - kaikilla sama kiväärintähtäimeen joutuneen rusakon säikähtänyt ilme siellä maskin yllä, kun lajitoverin joutuu varovasti jauhohyllyillä ohittamaan.

Vierailija
434/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaan kaunis Katriina ja Liehuva liekinvarsi. Esittäjiä en muista, mutta muistan tajunneeni jo ihan pienenä näitä paristoradiolla kesämökillä kuunnellessa, että jotain värisyttävän traagista ja ahdistavaa näiden sanoituksissa oli. Ovatkohan jotain arkkiveisujen tapaisia, ainakin osin tosielämän murhenäytelmiin perustuvia (?)

Vierailija
435/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen jappaleen nimi "Jammu-setä, pedofiilien kunkku". Youtubesta sen satuin kuulumaan.

Oranssi pa""a on esittäjä, ihan sairas biisi !

Vierailija
436/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ain ahevii ain hevii vaan ain hevii kirjoitti:

Aika rajoittunutta on musamaku monilla.

Minulle menee ihan kaikki musiikki.

Siedän aivan kaikkea myös kaikkea elämässä.

Jammailen kaikelle.

Yrittäkääpä laajentaa vähän sitä luukkuanne sulkeutuneet. Jokaisessa biisissä on se juttu.

Tämän tietää kaikki musiikkinerot kuten minä. Toki ehkä tämä vaatii laajaa älykkyyttä, jota harvoilla on.

t. räppiperse a la Kusta

Sen olen oppinut, että kun ihminen sanoo olevansa musiikin suhteen kaikkiruokainen, niin hän ei kuitenkaan kuuntele oopperaa. Parhaat oopperathan ovat huikeita ja osuvat suoraan sieluun, ja jokainen soitin ja laulaja luo yhden ulottuvuuden lisää. Saman oopperan voi kuunnella useita satoja kertoja, ja aina köytyy jotain uutta. Eivät mitään 3 minuutin vikisemisiä, kuinka ei saa koskettaa kättä takkipinon alla. (Kenenkähän kammottava kappale sekin oli?)

Vierailija
437/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
438/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä oot mun kukkakaali..." 🎶🎵🎼🎶

Raimo Piipponen Nuppendaali

Jes, joku toinenkin on kuullut tän kuolemattoman biisin, jonka kertosäe kuuluu seuraavasti:

Sä oot mun nuppendaali, mun tuore kukkakaali, mun kesy animaali, mun lämpönukkashaali. Sä oot mun söpöliini, mun hassu höpöliini, mun pehmolempiviini, mun ihan mikä vaan.

Niin sekopäinen että on jo nerokas.

Vierailija
439/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bran koko tuotanto

Vierailija
440/2024 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel**ttiä...