Olen 21v enkä ole koskaan polttanut tupakkaa tai juonut alkoholia. Silti kukaan nainen ei halua minua
Olen myös kiltti. Kai sitten ne pahikset ne naiset ansaitsevat
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen rasittavia tällaiset ihmiset jotka jättää asioita kokematta ja elämättä jotta joku huolisi. Jos haluat olla tupakoimatta niin kk, ole siksi että sinä niin haluat, ei siksi että se velvoittaisi jonkun ottamaan sinut. Yök.
Ai luulet että se jätti juomatta ja tupakoimatta että joku huolisi? 😆😆😆
Siltähän tuo vaikuttaa. Jätin tekemättä X ja X, miksi en kelpaa? = Oletus tuntuu siis olleen että koska jätin tekemättä X ja X, minun tulisi kelvata eli jonkun tulisi minut huolia koska kaikkea uhmaten sankarillisesti jätin tekemättä X ja X.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä. Jos sattuisitkin löytämään naisen, kyllästyy hän lopulta sinuun jos et ole rikas.
Bimbot hakee rikasta. Koulutetut pärjää omillaan.
Kyllä ne koulutetutkin kyllästyvät jos miehellä ei ole varaa ravintolaillallisiin ja lomamatkoihin.
Ap vaikuttaa lähinnä epävarmalta kitisijältä ilman itsetuntoa. Ei ihme, ettei naista löydy. Ei kukaan halua murjottajaa, olkoon kuinka kiltti vaan.
MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen rasittavia tällaiset ihmiset jotka jättää asioita kokematta ja elämättä jotta joku huolisi. Jos haluat olla tupakoimatta niin kk, ole siksi että sinä niin haluat, ei siksi että se velvoittaisi jonkun ottamaan sinut. Yök.
Ai luulet että se jätti juomatta ja tupakoimatta että joku huolisi? 😆😆😆
Siltähän tuo vaikuttaa. Jätin tekemättä X ja X, miksi en kelpaa? = Oletus tuntuu siis olleen että koska jätin tekemättä X ja X, minun tulisi kelvata eli jonkun tulisi minut huolia koska kaikkea uhmaten sankarillisesti jätin tekemättä X ja X.
No ei vaikuta yhtään siltä. Tuolla logiikalla voisi ryypätä tauotta kun se on juopoista hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...
On se omien polkujen kulkeminen vaikeata, kun täytyy yrittää värvätä muita mukaan.
Itsehän koen kulkeneeni omia teitäni aina, ilman kirjainyhdistelmiä, ja ihan naisten kanssakin.
Eli miten kirjaiyhdistelmämiehksi julistautuminen on muka niin mullistavaa?
Hyvä kirjoitus 18.
Ja jos ap kuvittelet, että tupakoimattomuus ja juomattomuus ovat syynä ettei kukaan nainen ole sinusta kiinnostunut, niin kokeile vaikka juopotella ja polttaa pari viikkoa. Luulen kyllä että naismenestyksesi ei siitä muutu.
En siis oikeasti suosittele aloittamaan kumpaakaan.