N32, en ajele kainalokarvojani. Kysy mitä vaan!
En ajele kainalokarvoja, koska minäkin voin tehdä kuten miehet.
Salilla pidän aina toppeja (jotta kainalot näkyvät) ja katson muiden ilmeitä kun vedän leukoja.
Kohtaan usein
-hymyä
-suuttumusta
-"ällöä"
Kun siis muut näkevät karvani.
Minulla on naisena oikeus karvoihini.
N32
Kysy mitä vaan
Kommentit (29)
Ei kai kukaan kainalokarvoja aja? Miksi ihmeessä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs muut karvat?
Olen luomu kaikinpuolin. :)
Kyllähän sinulla oikeus on, mutta et selvästikään ole sinut tämän asian kanssa, jos tuot tarvetta tuoda asiaa esille.
Toinen au naturel täälläkin. Kuljen myös ilman rintaliivejä. En ole feministi kuitenkaan. Joitain karvakapina ja rintaliivittömyys häiritsee. Itseäni ei ;)
Mahtavaa, en voi muuta sanoa!
Itseäni siis ei kiinnosta posliininaiset ensinkään, vaan mitä luomumpi sen parempi.
Onko siis alapääsikin luomu jos saa kysyä?
M40
Kainalokarvat on kyllä täysin yleiset, aika harva niitä ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Toinen au naturel täälläkin. Kuljen myös ilman rintaliivejä. En ole feministi kuitenkaan. Joitain karvakapina ja rintaliivittömyys häiritsee. Itseäni ei ;)
Onneksi olkoon! Meitä voimaantuneita on yhä enemmän ja enemmän. Meillä on oikeus karvoihin!
Oikein. Säästä vain kaikki, mikä päälaen ja jalkapohjien väliin mahtuu
Onko paljon vientiä miesmarkkinoilla?
Onko siul aina ollu tommone tapa? :o
"Salilla pidän aina toppeja (jotta kainalot näkyvät) ja katson muiden ilmeitä kun vedän leukoja."
Aikoinaan jossain ohjelmassa Reiska Nordinin vaimo veti leukoja ja hällä oli todella seksikkäät kainalokarvat. Muutenhan se nainen on mielipiteissään vähän erikoinen kyllä, mutta kainalokarvoista hänelle täydet pisteet.
M40
Olet siis sinäkin huomannut että sheivaus on epämukavaa eikä lopputulos kostuta miehiä lainkaan
Kysyä sai mitä vaan, mutta vastauksia ei heru lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat on kyllä täysin yleiset, aika harva niitä ajelee.
Mä ajelen nykyään kun tuntuu, että niihin tarttuu hajut. Lyhyet ei haise. Miten muilla?
Lämmittävätkö ne kovilla pakkasilla?
Mä ajan kaikki ihokarvat. Ainoot karvat mun kropassa on hiuksissa, kulmakarvoissa ja ripsissä.
Vierailija kirjoitti:
"Salilla pidän aina toppeja (jotta kainalot näkyvät) ja katson muiden ilmeitä kun vedän leukoja."
Aikoinaan jossain ohjelmassa Reiska Nordinin vaimo veti leukoja ja hällä oli todella seksikkäät kainalokarvat. Muutenhan se nainen on mielipiteissään vähän erikoinen kyllä, mutta kainalokarvoista hänelle täydet pisteet.
M40
Muistan tuon ohjelman. Juu oli tosi seksyt kainalokarvat hänellä :)
M47
Entäs muut karvat?