Voiko todella suurille ja todella tummille mustille silmänalusille tehdä jotain muuta kuin meikata piiloon?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pukeutua pandaksi.
Paras ohje ikinä! :D Ap
Käytätkö silmälaseja? Itse huomasin yllätyksekseni, että kehysmallin vaihtuessa mustat silmänympärykset vaalenivat huomattavasti. Kehykset voivat vaikuttaa silmänympärysalueen verenkiertoon. Uudet pokat eivät olleet mainittavasti sirommat tai kevyemmät, mutta paino jakautuu kenties kriittisesti vähän eri kohtaan nenää. Mistäpä sitä tietää, missä niitä suonia kulkee.
Jos ne on tummat siksi että on kuopalla, sitten fillareillä voi täyttää.
Muuten ei auta kuin meikata piiloon. Itselläni sinertävöt silmänaluset kun verisuonia näkyy läpi ohuesta ihosta, ja pakkelihan tähän vain auttaa.
Sit jos vielä sais ratkasun, joka sopis myös miehille. :D Meikkaamaa en ala. Itelläki on ollu teinistä asti tummat silmänaluset. :/
Mulla jäi nenän murtuman jälkeen ne pysyvästi. Lisäksi sellaiset hollow eye silmäkuopat, jotka vielä korostavat mustuutta. Olen menossa kyynelurien täyttöön, vielä ei olla päätetty tehdäänkö täyteaineilla vai rasvansiirrolla.
M25 kirjoitti:
Sit jos vielä sais ratkasun, joka sopis myös miehille. :D Meikkaamaa en ala. Itelläki on ollu teinistä asti tummat silmänaluset. :/
Sama täällä. Jo alaluokkien koulukuvissa erottuu tummat silmänaluset. Toinen vielä tummempi kuin toinen.
Ainoa toimiva ratkaisu on olla ruskettunut ympäri vuoden! :)
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Sama täällä. Jo alaluokkien koulukuvissa erottuu tummat silmänaluset. Toinen vielä tummempi kuin toinen.
Ainoa toimiva ratkaisu on olla ruskettunut ympäri vuoden! :)
Toi on jo pahempi, jos toinen on tummempi. :/ Ruskettuminen ei allekirjottaneella onnistu, ku vihaan aurinkoo.
Mustat silmänaluset on kauniit. Tekevät silmistä sielukkaamman näköiset. Esim. Ranskassa naiset eivät meikkaa tummia silmänalusia piiloon. Itse ihastun aina miehiin, joilla on mustat silmänaluset. Katsoin lapsena Vastatuuleen-sarjaa, jossa ihanalla pääosan esittäjällä oli sellaiset silmät.
Oon kuullu että porukka on käyttänny peräpukamavoidetta tummiin silmänalusiin, kun supistaa niitä verisuonia ja sitä.kautta vähentää tummuutta. En oo kokeillu enkä suosittele mutta voihan asiaa googlaa.
uni on hyvä