Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko todella suurille ja todella tummille mustille silmänalusille tehdä jotain muuta kuin meikata piiloon?

Allerginen meikeille
17.01.2021 |

Onko mitään ruiskeita tai hoitoja? Mitäköhän maksaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uni on hyvä

Vierailija
2/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pukeutua pandaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen rautakuuri vei ne pois, ja ihossakin on väriä.

Vierailija
4/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vettä

Vierailija
5/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pukeutua pandaksi.

Paras ohje ikinä! :D  Ap

Vierailija
6/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö silmälaseja? Itse huomasin yllätyksekseni, että kehysmallin vaihtuessa mustat silmänympärykset vaalenivat huomattavasti. Kehykset voivat vaikuttaa silmänympärysalueen verenkiertoon. Uudet pokat eivät olleet mainittavasti sirommat tai kevyemmät, mutta paino jakautuu kenties kriittisesti vähän eri kohtaan nenää. Mistäpä sitä tietää, missä niitä suonia kulkee.

Vierailija
7/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaput molempiin silmiin.

Vierailija
8/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on tummat siksi että on kuopalla, sitten fillareillä voi täyttää.

Muuten ei auta kuin meikata piiloon. Itselläni sinertävöt silmänaluset kun verisuonia näkyy läpi ohuesta ihosta, ja pakkelihan tähän vain auttaa.

Vierailija
9/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos vielä sais ratkasun, joka sopis myös miehille. :D Meikkaamaa en ala. Itelläki on ollu teinistä asti tummat silmänaluset. :/

Vierailija
10/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi nenän murtuman jälkeen ne pysyvästi. Lisäksi sellaiset hollow eye silmäkuopat, jotka vielä korostavat mustuutta. Olen menossa kyynelurien täyttöön, vielä ei olla päätetty tehdäänkö täyteaineilla vai rasvansiirrolla.

Vierailija
11/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Sit jos vielä sais ratkasun, joka sopis myös miehille. :D Meikkaamaa en ala. Itelläki on ollu teinistä asti tummat silmänaluset. :/

Sama täällä. Jo alaluokkien koulukuvissa erottuu tummat silmänaluset. Toinen vielä tummempi kuin toinen.

Ainoa toimiva ratkaisu on olla ruskettunut ympäri vuoden! :)

Vierailija
12/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Sama täällä. Jo alaluokkien koulukuvissa erottuu tummat silmänaluset. Toinen vielä tummempi kuin toinen.

Ainoa toimiva ratkaisu on olla ruskettunut ympäri vuoden! :)

Toi on jo pahempi, jos toinen on tummempi. :/ Ruskettuminen ei allekirjottaneella onnistu, ku vihaan aurinkoo.

Vierailija
13/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat silmänaluset on kauniit. Tekevät silmistä sielukkaamman näköiset. Esim. Ranskassa naiset eivät meikkaa tummia silmänalusia piiloon. Itse ihastun aina miehiin, joilla on mustat silmänaluset. Katsoin lapsena Vastatuuleen-sarjaa, jossa ihanalla pääosan esittäjällä oli sellaiset silmät.

Vierailija
14/14 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu että porukka on käyttänny peräpukamavoidetta tummiin silmänalusiin, kun supistaa niitä verisuonia ja sitä.kautta vähentää tummuutta. En oo kokeillu enkä suosittele mutta voihan asiaa googlaa.