Mies vihjailee pettämisestä
Mitä tekisitte: Mies alkanut viimeisen 2 kk aikana kyselemään, mitä tekisin jos hänellä olisi toinen nainen tai toisia naisia. Aluksi pidin vitsinä ja ajattelin että mies yrittää vain tehdä minut mustasukkaseksi.
Tämä vitsi on nyt kuitenkin jatkunut parisen kuukautta jo ja olen sanonut etten halua tätä vihjailua enää. Olen myös kysynyt suoraan onko pettänyt (helppoa olisi varmasti sillä emme asu yhdessä) mutta mies kieltää. Alkusuhteessa ei ollut vielä sääntöä ettei tapailla muita mutta olemme myöhemmin kyllä sopineet että muita ei tapailla.
Uskon, että mies on puuhannut jotain mutta ei nyt uskalla myöntää. Kysyi jopa mitä tekisin jos saisin selville ja sanoin että lähtisin. Miten saisin miehen joko kiinni tai järkiinsä? En usko että on enää vitsi jos tuommoista höpöttää. Ainakin mulla menee järki... Mies on kyllä ikäistään lapsellisempi, mutta jossain pitäisi mennä raja mitä suustaan heittelee.
Kommentit (17)
Lähtisin suhteesta jo noilla perustiedoilla. Jos suhde on kunnossa ja vakaalla pohjalla, tuollaisesta ei tarvitse erikseen sopia.
Jaahas, semmoinen sankari. Hanki parempaa seuraa. Tosin yksinkin on parempi. Tiedät jo itsekin, mistä on kyse.
Mies haluaisi kokeilla muuta, mutta myös pitää sinut. Äta kakan och ha den kvar -dilemma. Nyt hän kokeilee rajojasi, jos vaikka pettää ja jäisi kiinni. Mini nimittäin kannattaa myös avointa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi kokeilla muuta, mutta myös pitää sinut. Äta kakan och ha den kvar -dilemma. Nyt hän kokeilee rajojasi, jos vaikka pettää ja jäisi kiinni. Mini nimittäin kannattaa myös avointa suhdetta.
Moni...
sellaista sitten sunnuntai-iltaan. tokihan se pettäjä aina kertoo porvoolaiselle av-mammalle pettävänsä
Ollaan vasta 8kk oltu "yhdessä" eli ei ole mikään pitkä liitto takana ja kyllästyminen jne.
Mutta jotain vammaista testaamista mies harrastaa tai sit on tehnyt jotain ja omatunto painaa. Näin veikkaisin.
Miten saan miehen tunnustamaan? Tai kertomaan että haluaa vaikka avoimen suhteen? Avoimesta suhteesta ollaan muutamaan otteeseen keskusteltu mutta itse en ainakaan näin alkuvaiheissa sellaista haluaisi. Ei mieskään halunnut.
Outoa. Kertokaa kokemuksia jos jollain tämmöistä on ollut.
T. Ap
Ääh, sä siitä tunnustamisesta mitään hyödy. Äijä on pettänyt, ja tunnustelee ilmapiiriä. Ei jatkoon.
No jätä se sika, jos suhteessa ei enää ole kivaa. Mitä sitä turhaan itseään vaivaamaan tuollaisella.
Ihan sama vaikka ei oikeasti olisikaan mitään tehnyt, minusta on tosi julmaa laukoa tuollaisia edes vitsillä. Menee helposti henkisen väkivallan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
No jätä se sika, jos suhteessa ei enää ole kivaa. Mitä sitä turhaan itseään vaivaamaan tuollaisella.
On meillä muuten kivaa. Just joulut ja uudetvuodet vietettiin yhdessä mutta mies on alkanut tämmöstä höpöttelee. Tää alkanu häiritsee.
Joko hän hakee draamaa ja haluaa tehdä mut musta sukkaseks (siitä selkeästi nauttii sen oon huomannut) tai sit on oikeesti tehnyt jotain.
T. Ap
Jätä se sika. Etsi parempi seurustelukumppani. Näitä on täysin turha vatvoa.
Voi olla myös vallankäyttöä, yritetään saada toinen epävarmaksi ja mustasukkaiseksi.
On se pettänyt. Samat on kuultuna. Parissakin suhteessa. Kyllä sieltä lopulta tulee sekin että on pettänyt tai jää rysän päältä kiinni.
Yksi nuori nainen kertoi, että hänen miehensä sanoi joskus että "haetaan seksiä sitten muualta" ja niin hakikin. Eli mies vihjaili oudosti.