Koronarappio: olen lakannut käyttämästä rintaliivejä tai edes toppeja ja alushousut taitaa mennä samaa tietä.
Olen aina käyttänyt liivejä/toppia vaan "ihmisten ilmoilla" tai urheillessa. No, nyt kun on tullut oltua etätöissä, niitä "ihmisten ilmoja" on ollut aika vähän.
Ongelma on vaan se, että kun on viikonkin ollut ilman liivejä, jopa joku johonkin yin-joogaan tarkoitettu kevyt toppi tuntuu silkalta kidutukselta. Oi sitä iljettävää puristusta rintakehällä. Joten en ole varmaan moneen kuukauteen pitänyt mitään. Aina välillä kiskon topin päälleni vain kiskoakseni sen saman tien pois.
Olen kotona lähinnä villasilkkikerrastossa, hameessa ja villapaidassa (täällä on kylmä). Päivänä muutamana sattui kaikki mukavat pikkarit olemaan pyykissä ja koska kerraston housut oli menossa pyykkiin seuraavana päivänä, en vaivautunut laittamaan alkkareita. Huomasin, että mukavimmatkin pikkarit on epämukavammat kuin ei pikkareita lainkaan.
Joten en pidä niitäkään enää.
Muita, joiden korona-aika on silkaa rappioita ja alamäkeä, mutta niin ihanaa ettei vanhaan taida olla paluuta?
P.S. En nykyään kampaa edes tukkaani joka päivä. Sen saa näköjään letitettyä siististi kampaamattakin.
Kommentit (55)
Eli koronasta on siis jotain hyötyäkin. Odotan innolla kevättä jolloin AP:n kanssasisaret kirmaavat ulos tiukoissa topeissa ja minihameissa ilman rintsikoita ja pikkareita 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan johdosta tulemme näkemään ensi kesänä ennätysmäärän kamelinvarpaita sekä paidan alta nöpöttäviä nännejä. Ei huono.
Innoissaani unohdin sanan välistä, siis tulemme näkemään
Oi miten söpöä, että oot noin innoissasi pikku pervertti :D
Kesä ja kamelinvarpaat.
Hohhoijaa. Onko toi rintsikattomuus nyt niin hienoa? Itselläni se ei olis mahdollista.
Olen lopettanut rintaliivien käytön jo vuosia sitten. Onnekseni rintani pärjäävät paljon paremmin ilman. Mitään roikkumista tai ikävää tunnetta ei ole ilmaantunut, päin vastoin. Pukeudun aina niin, ettei puuttumista huomaa, vaikka ei sillä toki ole todellista merkitystä jos joku huomaisikin. En aio koskaan käyttää rintaliivejä enää (ehkä poislukien zerofeel-liivit jos olisi joku spesiaalivaate sekä urheiluliivit erikoistapauksissa, mutta minulla on kuntosali kotona joten harvoin on näihinkään tarvetta) hyödyttömiä ja epämukavia eli ei kiitos.
Hyi saatana. Mikään ole niin oksettavaa kuin roikkotissinen nainen ilman rintsikoita.
Ja turha sanoa, että "ei mulla ole riippurintoja". Ellet omista ranskalaistyylisiä a-kupin kiinteän litteitä puolipalloja, sinulla ON riipparit.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana. Mikään ole niin oksettavaa kuin roikkotissinen nainen ilman rintsikoita.
Ja turha sanoa, että "ei mulla ole riippurintoja". Ellet omista ranskalaistyylisiä a-kupin kiinteän litteitä puolipalloja, sinulla ON riipparit.
Tämä! Herätkää nyt naiset!!! Kukaan ei halua katsella löllyviä rintoja eikä kärpäslätkiä. Rintaliivit pitäisi säätää lailla pakollisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut rintaliivien käytön jo vuosia sitten. Onnekseni rintani pärjäävät paljon paremmin ilman. Mitään roikkumista tai ikävää tunnetta ei ole ilmaantunut, päin vastoin. Pukeudun aina niin, ettei puuttumista huomaa, vaikka ei sillä toki ole todellista merkitystä jos joku huomaisikin. En aio koskaan käyttää rintaliivejä enää (ehkä poislukien zerofeel-liivit jos olisi joku spesiaalivaate sekä urheiluliivit erikoistapauksissa, mutta minulla on kuntosali kotona joten harvoin on näihinkään tarvetta) hyödyttömiä ja epämukavia eli ei kiitos.
Ai ei huomaa..... voin kertoa, että KYLLÄ huomaa. Ja se ei ole mairittelevaa nähtävää kanssaihmisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen roikkuu navan alla ja toinen 10 senttiä korkeammalla, kävellessä läpsyen hyllyvät puolelta toiselle.
Hyi helvetti. Traumatisoiduin aikoinaan Matleena Kuusniemen tisseistä Levottomat-leffassa. Toinen oli ainakin 5 cm toista korkeammalla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä puen, koska koira on pakko lenkittää pari kertaa päivässä, ja käyn suihkussa koska nautin siitä. Mutta dödön tosiaan olen jättänyt pois, en ole sitäkään ikinä käyttänyt kuin ihmisten ilmoilla. Mies on haistellut hikeäni jo 15 vuotta joten sen takia ei tarvitse vaivaantua.
On kyllä jännä huomata, miten paljon sitä on itseään kiusannut muiden ihmisten takia.
Sääriä en ole muutenkaan ikinä talvella ajellut, mietin josko olisin jo tänä kesänä niin rohkea etten lähde siihen ajelurumbaan vaikka hameita pidänkin. Minulla on superherkkä iho ja jotenkin omaan silmään säärikarvat ovat kyllä esteettisempiä kuin tulehtuneet karvatupet...
Mutta liivittömyys on kyllä ihan parasta. Tai ylipäänsä tämä puristamattomuus.
-ap-
Suosittelen turhan ajelurumban lopettamista. :) T. Pari kertaa kymmenessä vuodessa säärensä ajellut nainen
Sukulaistäti oli hautajaisissa ilman remeleitä, oli aika karsean näköstä. Trikoopaita ja löllötilöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei huomaa..... voin kertoa, että KYLLÄ huomaa. Ja se ei ole mairittelevaa nähtävää kanssaihmisillesi.
Kanssaihmiset voivat sitten varmaan katsella muualle? Vai tuijotteleeko ihmiset useinkin myös naapurin Peran vatsamakkaroita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaistyyliset? Kuka näitä keksii?
Ranskalaisissa leffoissa kaunottaret ovat järjestään siroja ja pienirintaisia. Kyseessä on siis tietylle tasolle stereotypioitunut klassikkolook, jota nykynuoriso ei tietenkään isopylly- / mahtava peräsin+pulleat purjeet -muodin lumoissa tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihmiset voivat sitten varmaan katsella muualle? Vai tuijotteleeko ihmiset useinkin myös naapurin Peran vatsamakkaroita? :D
Joutuvat valitettavasti tuijottelemaan. Mihin sitä silmänsä laittaisi. Vastuu on riipputissisellä nännivilauttajalla.
Minusta tuo lähinnä kuulosti siltä, ettei ap osaa ostaa sopivan kokoisia alusvaatteita vaan ostaa aivan liian pieniä kun niin puristaa. Ja jos on löytynyt joku hyvä pikkarimalli niin miksi et ostaa niitä samoja niin montaa että riittää?
Meikkaus jäi pois huhtikuussa. Syksyllä harvensin hiusten pesua ja nyt pipokaudella pesen kun viitsin. Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin ja dödöä laitan, jos ihmisten ilmoille olen menossa.
Vaikea kuvitella, että jaksaisin enää joka päivä meikata ja kiskoa jotain sukkiksia jalkaan. Hiusten laitto ja vaatteiden silitys. Aivan ufomaailman juttuja :D
Olen aina inhonnut rintaliivejä, eikä ole löytynyt mistään mukavan tuntuisia. Parasta on olla kotona ilman moisia karseita kapistuksia. Lisäksi näin talvella käyn kauppareissulakin ilman, eipä kukaan sinne talvitakin alle näe.
Ei kukaan täällä usko tuota. Pics or did not happend. Kuvat tiskiin!
Vierailija kirjoitti:
Eli koronasta on siis jotain hyötyäkin. Odotan innolla kevättä jolloin AP:n kanssasisaret kirmaavat ulos tiukoissa topeissa ja minihameissa ilman rintsikoita ja pikkareita 😎
========00
voivoi, petyt. Pointtihan on siinä että ollaan naturelle, kun ollaan kotona yksin.
Itselläni vähän sama juttu. Etätöissä pehmeä toppi paidan alla, neuletakki päälle palaverien ajaksi, niin en aiheuta sopimattomia ajatuksia kellekään. Se mitä minulla on päällä vyötäröstä alaspäin ei näy kamerassa.
Mutta kun silloin tällöin käyn toimistolla, niin laitan kyllä ihan kaarituetut topatut rintaliivit, niin että profiili on kunnossa, mutta mitään härnäävää ei näy, ja paitoja niin paljon kuin säätila vaatii, ja pikkuhousut, sukkahousut ja pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli!! Naiset eivät olekaan oikeasti samanlaisia kuin aikuisviihteen leikkikalut!
Ette te miehetkään ole yhtä hyvännäköisiä tai hyvin varusteltuja kuin niihin pätkiin valitut miehet.
Toinen roikkuu navan alla ja toinen 10 senttiä korkeammalla, kävellessä läpsyen hyllyvät puolelta toiselle.