Naapurimummo teki valituksen kun imuroin yöllä!
Isännöitsijän kautta tuli aamulla kuumottava viesti naapurilta jonka yöunia olin törkeästi häirinnyt. Kello oli yli keskiyön kun vahingossa pudotin juomalasin lattiaan ja se pirstoutui. Olen aina yrittänyt välttää meteliä öisin, mutta pirstaleita oli kaikkialla enkä halunnut saada pirstaleita jalkoihini, joten otin imurin esille. Kokonaisuudessaan urakka kesti vain viisi minuuttia, mutta isännöitsijän viestin perusteella seuraavasta kerrasta lähtisi kirjallinen valitus vuokranantajalle. Mitä minun olisi pitänyt tehdä? Valvon yleensä aika myöhään ja kävelen pienessäni asunnossani, ja tällainen sitten oli reaktio kun rikoin taloyhtiöin sääntöjä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olikohan imurointi viimeinen pisara ? Kirjoitit, että valvot ja kävelet myöhään asunnossasi? Töms töms? Jatkuva veden laskeminen yöllä?
Niinhän se on. Aiemmin mummo tuli parvekkeelta huutamaan mm. siitä, että pidän autoani tyhjäkäynnillä samalla kun raaputin jäät ikkunoista. Tyhjäkäynti pihoilla kielletty! -Ap
Sanot että pakkotilanne ja hiljaisuus ei estä normaalia elämää. On normaalia ja siksi kiistät varoituksen
Vierailija kirjoitti:
Sanot että pakkotilanne ja hiljaisuus ei estä normaalia elämää. On normaalia ja siksi kiistät varoituksen
Varmasti keksii jotain muuta josta valittaa tilalle.
Ei auta kuin paskantaa mummon postiluukusta sisään.
"HÄN ei pudottele laseja lattialle!" "HÄN ei harjoita äänekästä rakastelua!!"
Olen itsekin saanut isännöitsijältä uhkauksen että osakkeeni haltuunotetaan jos enää ikinä avaan suutani (sen jälkeen kun olin valittanut muutaman kerran huumeidnkäyttäjänaapureista jotka möykkäsivät joka aamuyö kahteen, välillä läpi yön. Myin osakkeeni siitä kuukauden päästä. En luota isännöitsijöiden ammattitaitoon pätkääkään.
Ei isännöitsijän pitäisi noteerata yhdestä imurointikerrasta tehtyä valitusta. Kyllä sen häiriön pitää olla pitempiaikaista, toistuvaa. Isännöitsijät eivät yleensä puutu yhtään mihinkään, niin miten sitten yhdestä kerrasta reagoi. Varmaan riippuu siitä, miten isännöitsijä toimii/ei toimi, kuka on valituksen takana ja kuka on henkilö, josta valitetaan. Usein taitaa olla niin, että jos valittaja on nainen, todetaan vain että naiset nyt aina jostain ulisee. Jos valittaja on mies, isännöitsijä todennäköisesti toimii - ainakin enimmäkseen näin. :(