Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon muusi, eihän se edes ole kunnon perunamuussia, miksi sitä joku käyttää? Naapurin lapsille ei kelvannut meillä itsetehty muussi

Vierailija
17.01.2021 |

Voin maistaa suussani sen maun, naapurin perheessä ei kuulemma muuta syödäkään. Lapset vieroksuvat normaalia itse tehtyä muussa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisikohan mummonmuusi kissanhiekankorvikkeeksi, kun syömiseen se ei sovellu?

Vierailija
22/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty muusi oli ainakin lapsena aivan oksettavaa. Liisteristä, sisälsi perunakökköjä ja sipulinpaloja (yök). Ei varmaan ollut mitään jauhoista muusiperunaa vaan mitä lajiketta nyt sattui kotona pellossa kasvamaan. Pitää ehkä nyt aikuisiällä (kohta 50) joskus itse kokeilla. Tähän asti on ollut kammo. Muusia syödään hyvin harvoin ja silloin kun syödään, on ihan sama onko omin kätösin kuorittu, keitetty ja muussattu (n. 30min) vai tehty pakasteesta tai pussista (n. 3min). Jälkimmäinen on kelvannut ihan hyvin. Valmismuusejakin löytyy hyvin vähäisin lisäainein, jos viitsii vähän lukaista valmistusaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset yökkivät Mummon muusille, kun ovat itsetehtyyn tottuneet, sama pinaattikeitto. Teollinen pinaattikeitto on yök, mutta itsetehty best.

Vierailija
24/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon muusi on mautonta ja vellimäistä, yök. Itsetehty muusi on hyvää, mutta aivan liian vaivalloista ja hidas valmistaa. Paras on Lidlin Mashed Potato perunamuusijauhe <3 Felixin muusijauhe on myös hyvä!

Vierailija
25/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä siksi, koska se on PALJON nopeampaa tehdä kuin oikea muussi. Harvoin on aikaa tai jaksamista alkaa vääntämään itse muussia. Eihän se ole läheskään niin hyvää kuin aito muussi, mutta ihan syötävää kuitenkin.

Vierailija
26/26 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ne voi tykätä tuosta mistä minä en tykkää, ne ovat VÄÄRÄSSÄ!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme