Olin tinder-miehen puhelimessa nimellä "pill*tyttö"
Kyllähän meillä oli seksiä, mutta olisiko liikaa vaadittu että olisi nimennyt minut puhelimeensa vaikka ihan etunimellä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on valitettavast tuollainen. Naiset on nimetty tyyliin "Isotissi1" "Isotissi2" "Läskiperse" "Suihinottaja"
Kyllä, häpeän.
sulla sitten riittää näitä veli-tarinoita palstalle
Vierailija kirjoitti:
Olit ainoa, jolta sai?
Se pitää ottaa, mistä / mitä saa. Liian kranttu jää ilman. Tiedänhän minä, että ei saisi kaikille jakaa noin vain. Mutta välillä kyllästyn ja en mieti ihan loppuun asti. En ole ehkä ihan viisas.
Avaatko ap vähän miten tämä asia selvisi? Kävitkö kurkkimassa säätösi puhelimen läpi? Jos kävit ilman lupia niin oot syyllistynyt rikokseen.
M25 kirjoitti:
Aika koomista alkaa uikuttaa tommosesta, ku ite hyppäät sänkyy ekoilla treffeillä. :D Oot saanu ton maineen ja ny siun tulee elää sen kanssa.
Sinne samaan sänkyyn hyppäsi mieskin. Minkäslainen maine hänellä on?
Tekeekö seksuaaliset halut mielestäsi naisesta huorån? Oletko itse likainen mieshuorå jos harrastat seksiä ensimmäisillä deiteillä tinderissä tapaamasi naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Avaatko ap vähän miten tämä asia selvisi? Kävitkö kurkkimassa säätösi puhelimen läpi? Jos kävit ilman lupia niin oot syyllistynyt rikokseen.
Mies oli suihkussa ja hänen puhelimensa soi. Huusi että katsotko kuka soittaa, onko se mutsi. Ruudulla vilkkui "Tissimuija" en voinut estää itseäni katsomasta millä nimellä itse olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli suihkussa ja hänen puhelimensa soi. Huusi että katsotko kuka soittaa, onko se mutsi. Ruudulla vilkkui "Tissimuija" en voinut estää itseäni katsomasta millä nimellä itse olen.
Ap
Jos miehellä on useita panoja tuollaisilla nimillä, hän ei varmasti olisi antanut sun jäädä kaksin puhelimen kanssa, saati kehottanut katsomaan soittajan nimeä. Porvoosta päivää!
Olikohan se mies semmoinen, mistä tällä videolla lauletaan? https://www.youtube.com/watch?v=UyOQRo1FT9A&t=141s
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla on erikseen pillu puhelin. Ei mene numerot sekaisin.
Ai siihenkö sitä p*llupuhelinta käytetään? Aina oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on valitettavast tuollainen. Naiset on nimetty tyyliin "Isotissi1" "Isotissi2" "Läskiperse" "Suihinottaja"
Kyllä, häpeän.
Mistä sinä tuon voisit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos miehellä on useita panoja tuollaisilla nimillä, hän ei varmasti olisi antanut sun jäädä kaksin puhelimen kanssa, saati kehottanut katsomaan soittajan nimeä. Porvoosta päivää!
Tai sitten juuri halusi että ap tajuaa lähteä asunnosta kun akti on ohi eikä jää sinne lojumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo niin paljon miehistä. Mutta myös sinusta, menit sitten harrastamaan tuntemattoman kanssa.
Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Mihin on kadonnut entisaikojen herrasmiesmäisyys, naisen kunnioittaminen, "sen oikean" etsiminen ja sitoutuminen loppuelämäksi?
Oksettavaa. Maailma on siveetön.
Ei naisia tarvi kunnioittaa, naisen paikka on keittiössä ja naisen euro on 80 senttiä. Itsehän te olette kusipäisiä miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo niin paljon miehistä. Mutta myös sinusta, menit sitten harrastamaan tuntemattoman kanssa.
Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Mihin on kadonnut entisaikojen herrasmiesmäisyys, naisen kunnioittaminen, "sen oikean" etsiminen ja sitoutuminen loppuelämäksi?
Oksettavaa. Maailma on siveetön.
Ei naisia tarvi kunnioittaa, naisen paikka on keittiössä ja naisen euro on 80 senttiä. Itsehän te olette kusipäisiä miehiä kohtaan.
Mä olen yleensä ystävällinen, mutta jos joku mies laittaa nimekseni "pillu" puhelimensa muistiin, vihaan miestä, välttelen häntä ja korkeintaa pilkkaan häntä kavereilleni. Ja häpeän lankeemistani.
Kertoo kaiken oleellisen miehestä. Osaat valita laadukkaat urokset ihan selkeesti. Kai nyt vielä pamautit itsesi paksuksi?
Jotenkin kuulostaa oudolta, että nimi viittaisi siihen, että olette olleet sängyssä. Tuon aiemman vastaajan velikin on laittanut puhelimeen halventavia nimiä, mutta ne kertovat jostain yksilöllisestä ominaisuudesta, p-tyttö ei oikein mistään. Jos se viittaakin puheisiisi tai ulkonäköösi? Oletko puhunut ronskeja alapääjuttuja, tai onko sinulla hiirenp-leuka?
Ja joo, viittasi mihin viittasi, niin ei kuitenkaan jatkoon tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, millä nimellä kyseinen mies kutsuu itseään: säälittävä luuseri, josta yksikään nainen ei kiinnostu. :D
Mutta juurihan ap kertoi miehen saaneen ainakin häneltä seksuaalista kiinnostusta.
Joo minäkin nimeän kusipää, luuseri, rasite, älä vastaa ikinä! Onhan näitä. Mulkku 1, 2, 3