Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja vatsaoireet, kokemuksia kellään?

Vierailija
17.01.2021 |

Millaisia oireet olivat?

Ihmettelen vain tätä nyt 4-5pv kestänyttä vatsani ajoittaista nippailua ja löysällä olla, tänään jopa aiempaa pahemmin kuralla.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma korona alkoi etomisella, sitten oli muiden oireiden vuoro ja viikon sairastamisen jälleen jäljellä on kipeä vatsa,röyhtäilyttää ja etoo edelleen. Koskahan loppuu??

Vierailija
22/54 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella korona reilu viikko sitten. Itsellä kotitestit negatiivisia, mutta outo vatsa ja röyhtäyksia useamman kerran tunnissa nyt noin viikon ajan. Röyhtäily tuntuu pikemminkin lisääntyvän. Pari kertaa ollut mös polttava närästys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muulla korona aiheuttanut rrrröyhtöilyä ja/tai närästystä ja lievää etovaa oloa?

Vierailija
24/54 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli maha löysällä ja lisäksi lievää kuvotusta ja ruokahaluttomuutta. En aluksi tajunnut koronaksi, luulin optimistina, että olen jollain ihmekeinolla vaan kehittynyt ja päässyt eroon syöpöttelystä, ja että se on pysyvä olotila jatkossakin ja laihdun helposti ainakin 10 kg. Ikävä kyllä ruokahalu palasi normaaliksi toivuttuani.

Vierailija
25/54 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet jatkuu…

Maha lievästi kipeä ja kurnii, pierettää, röyhtäillä pitää jatkuvasti (paitsi makuulla ei röyhtäilyjä juuri tule).

Toista viikkoa tällasta, perheessä ollut korona just vajaa 2 viikkoa sitte, mutta ite en ole virallisessa testissä 3:lla rokotteella käyny ja kotitestissa yksi viiva.

Kauankohan tää mahaoire ja röyhtäily kestää.

Vierailija
26/54 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole oire siitä sairaudesta vaan piikistä. Mutta eihän sitä saa edes sanoa.

Vierailija
27/54 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös muiden lievien koronaoireiden poistuttua mahan turvotus ja nipistely sekä röyhtäily jatkuu. Toinen viikko menossa.

Vierailija
28/54 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä kotitestit näytti tänään (torstaina) positiivista.

Mulla tauti alkoi kuumeella tiistaina. Ollut myös etova olo, vatsa löysällä ja röyhtäilyttänyt. Minulla ei rokotuksia.

Miehellä kaksi rokotusta. Tauti alkoi eilen rajulla oksentelulla. Kuume oli korkeimmillaan 39,1. Vatsa ollut myös löysällä.

Talouteen kuuluu myös vähän alle 2v. tyttö, jolla oli ”vatsatauti” alkuviikosta. Vatsataudiksi me siis sitä luultiin. Ehkä se olikin koronaa. Testiä ei olla hänelle tehty.

Vierailija
29/54 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole oire siitä sairaudesta vaan piikistä. Mutta eihän sitä saa edes sanoa.

Miten meillä just niillä kahdella rokottamattomalla oli ne vatsaoireet, muilla ei.

Vierailija
30/54 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta takana ja nyt sitten sairastuin. Toistaiseksi vain vatsaoireita ja ruokahaluttomuutta. 

Vierailija
31/54 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pierettää tää hapankaali, vodka sekä olut :D:D:D

Vierailija
32/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Ärsyttävät vatsaoireet. Ripulia vaihtelevasti, röyhtäilyä ja närästystä. Alkoivat korona sairastamisen aikana...ja nyt yhä jatkuu. Yli kuukauden. Tähän ei liity mitään verenvuotoa yms. Voimakkaimmin ehkä kuvailisin että sanoilla: suolisto ihan sekaisin. Immodium helpottaa.

Vierailija
33/54 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kuukausi sitten koronan ja sen jälkeen ollut ripulia joka päivä.Täytyy mennä lääkäriin.Ruoka maistuu ja joudun syömään usein kun tuntuu että vatsa on aina tyhjä.Onko jollain samoja kokemuksia.

Vierailija
34/54 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi valitteli koronan aikana vatsaansa. Yleensä juuri kun oli syönyt jotain niin alkoi sattua. 

Vierailija
35/54 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vaan johtopäätöksesi ilman että tiedän onko vastanneilla ylipäätään rokotuksia.  Mistä itse tiedät, ettei mikä tahansa oma oireesi kun kipeä olet, johdu aiemmista rokotuksista joita olet ottanut? Tai vaikka myrkkytatuoinneistasi?  (huomasitko, tein samanlaisen oletuksen kuin sinäkin, oletan että sulla on tatuointeja)

Vierailija
36/54 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kesällä Koronan sairastaneilla ensin perusoireet yskä, päänsärky, nuha ja sitten alkanut vasta viikkoja myöhemmin vatsakivut ja pahoinvointi?

Vierailija
37/54 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tätä koittaa vääntää..

Vatsaoireet johtuvat piikistä.

Totuus on ikävää, laittakaa downvotea ja mode voi sit poistaa.

Tsemppiä!

Vierailija
38/54 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korona viime kesänä. Itse taudin aikana ei vatsa oireillut, mutta heti sen jälkeen alkoi kuukausia kestäneet refluksi- ja närästysoireet, pahimmillaan koko ruokatorvea ja ylävatsaa poltteli kuin olisi niellyt happoa. Vieläkin välillä öisin korventaa ja sappea nousee suuhun.

Vierailija
39/54 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ripuloijat, minkä väristä ulosteenne on ollut.

T.tutkija

Vierailija
40/54 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja korona alkoi korkealla kuumeella, jota kesti pari päivää voimakkaan lihassäryn kera. Pää oli kipeä ja tosiaan maha oudon tuntuinen. Muut oireet katosivat, mutta nyt tosiaan parin viikon jälkeenkin välillä piinaa etova olo ja mahaoireilu. Kuvaisin raskauspahoinvoinnin kaltaiseksi. Täytyy syödä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän