Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja vatsaoireet, kokemuksia kellään?

Vierailija
17.01.2021 |

Millaisia oireet olivat?

Ihmettelen vain tätä nyt 4-5pv kestänyttä vatsani ajoittaista nippailua ja löysällä olla, tänään jopa aiempaa pahemmin kuralla.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin viininpunaisen väristä seitsemän kertaa elokuussa. Siinä oli oireet.

Vierailija
2/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole laatta lentänyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt liity täysin aiheeseen, mutta IBS:stä kärsivänä olen jatkuvasti "koronaoireinen".

Koronan oireet on tosi yksilöllisiä ja ripulia aiheuttaa miljoona muutakin syytä koronan lisäksi.

Vierailija
4/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ripuli ja ilmavaivoja

Sairastin syyskuussa

Vierailija
5/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi oireilla vain vatsaoirein.

Lue vaikka googlettamalla Iltalehdestä.

Vierailija
7/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua soijarouheen syömisestä myös

Vierailija
8/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua soijarouheen syömisestä myös

Mistä tuon keksit? Siis, että olisin sitä syönyt?

Ap

Vierailija
9/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/54 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nyt pääsee tutkimuksiin pelkillä vatsaoireilla? Viime vuoden puolella ei päässyt vaikka ei edes vessaan ehtinyt olohuoneesta, vaan tarpeet tuli tehtyä jo muualle kuin pönttöön.

Vierailija
11/54 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Kenelläkään ollut pelkästään vatsa löysällä ja korona? En nyt ole varma johtuuko tämä ruoasta vai menenkö ( jo kolmannen kerran) testiin? Jatkunut muutaman päivän ja viimeksi ollut vatsatauti n.30 vuotta sitten, eikä maha muutenkaan oireile vaikka vähän epämääräisiäkin ruokia joskus popsinut...

Vierailija
12/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä vanhaa ketjua. Olen kahdesti rokotettu ja mietin, voisiko löysä vatsa olla koronan oire. Yleensä vatsa ei hermostu oikein mistään.  Muita oireeksi sopivaa ei oikeastaan ole paitsi vuotava nenä, mutta se on tässä pakkasessa jokatalvista.

Vierailija
13/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terkkariin, siellä varmaan osaavat paremmin sanoa.

Vierailija
14/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ensin hiukan outo olo, sellainen, että jäi erikseen miettimään, että mitähän tämä on. Sitten oli ripulipäivä, jonka jälkeen oksetti, joka alkoi siitä, että tuntui, että joku langanpätkä on kurkun/nielun alueella ja yritin yskiä sitä ulos, mutta ei auttanut yskiminen. Tuo oire jatkui muutaman tunnin ajan, se oli tosi outoa.  Nenä, tai koko pään alue tuntui olevan tukossa. Nyt on enää jäljellä vain jonkin sortin loppunuha. Olen rokotettu, joten en päässyt testiin, lääkäri veikkasi koronaa, koska meillä oli talossa parissa taloudessa todettu koronatartunta - kuulohavaintojen mukaan heillä on paljon paehmpi tauti ja molemmissa talouksissa rokottamattomat ihmiset. Harkitsin kotitestin tekemistä, mutta en halunnut mennä sen vuoksi ihmisten ilmoille, jos vaikka olisikin ollut korona. Joten joo, kun joku tuolla kysyi, että voiko pelkkä ripuli olla oire: kyllä voi olla, ainakin näin lääkäri sanoi. Rokotetuille vielä tulee yleisemmin plajon lievemmät oireet ja ne menevät aika nopeasti ohi.   Olin oireisen ajan kotona sisätiloissa varmuuden vuoksi. 

Kannattaa tehdä omaolossa se oiretesti ja sitten vaikka yhteys terveydenhuoltoon, niin kuulet mitä kannattaa tehdä. Joissakin paikoissa voi jopa rokotetutkin päästä testiin.

Vierailija
15/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Selvittelen testiin pääsyä.

Vierailija
16/54 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kulunut vuosi aloituksesta.

Lisää kokemuksia?

Vierailija
17/54 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri korona todettu minulla ja lapsella. Itsellä kolme rokotusta Takana. Kuume sahaavaa ja vatsaan sattuu/turvottaa, kurkussa lievää karheutta. En olis arvannu omia oireita koronaksi jollei lapsen kotitesti olisi ollut positiivinen.

Vierailija
18/54 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis koronanäytteellä kumpikin käytiin tänään.

Vierailija
19/54 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut koronan aikaan melkein 10kg, vaikken ole muuttanut mitään elintavoissa.

Vierailija
20/54 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oireili alussa oksentamalla, sen jälkeen kurkkukipua ja yskää. Heillä myös vasta sekaisin. Itsellä ekana päivänä ripuli ja nyt kolmas oirepäivä, niin taas. Röyhtäilyttää myös ja mahaa vääntää. Toki itsellä flunssankin oireita. Virallisessa testissä todettu korona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän