Lue keskustelun säännöt.
Olen äärimmäisen nirso miesten suhteen
17.01.2021 |
Minulla taitaa olla vastaava ongelma kuin miehillä, jotka haaveilee instatypyistä ja muut ei kelpaa. Itse haaveilen vain joistain fiktiivistä hahmoista esim James Bond, Thomas Shelby Peaky Blindersista jne. Kaipaan kai äärettömän maskuliinista miestä jota ei oikeassa elämässä edes ole olemassa. Normaalielämän miehet on ressukoita ja epämiehekkäitä valittajia. Turha sanoa että etsi vankilasta joku murhaaja. En halua mitään typerää rikollista joka on niin pöljä että joutuu telkien taakse tai on joku verenhimoinen perverssi sekopää. Tyydyn siis ilmeisesti vain haaveilemaan ja jätän oikean elämän hommat muille. Muuten olen mielestäni täysin normaali. t. N 32v
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin olen aika valikoiva. Muutama lipsahdus on tullut. On ollut ulkomaalaisia miehiä ja jokunen alkoholin suurkuluttaja. Joidenkin ihmisten kanssa vain on hyvä olla.
Toisaalta olen sitä mieltä, että jos yksi ovi sulkeutuu, on tuhat avoinna. Yksi mies ei esimerkiksi kehdannut seurustella minun kanssani, koska minulla on ollut arabimies. Mitäpä siihen lisäämään. Jokaisen on elettävä omaa elämäänsä.