Olen äärimmäisen nirso miesten suhteen
Minulla taitaa olla vastaava ongelma kuin miehillä, jotka haaveilee instatypyistä ja muut ei kelpaa. Itse haaveilen vain joistain fiktiivistä hahmoista esim James Bond, Thomas Shelby Peaky Blindersista jne. Kaipaan kai äärettömän maskuliinista miestä jota ei oikeassa elämässä edes ole olemassa. Normaalielämän miehet on ressukoita ja epämiehekkäitä valittajia. Turha sanoa että etsi vankilasta joku murhaaja. En halua mitään typerää rikollista joka on niin pöljä että joutuu telkien taakse tai on joku verenhimoinen perverssi sekopää. Tyydyn siis ilmeisesti vain haaveilemaan ja jätän oikean elämän hommat muille. Muuten olen mielestäni täysin normaali. t. N 32v
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tulet elämään ilman parisuhdetta, mutta mitäpä siitä.
No tähän lopputulemaan olen itsekin päätynyt. t. Ap
Niin mäkin, mulle kelpaa vain just se yks tietty. Muiden ihan turha yrittää, ei kiinnosta.
Mikset ole tinderissä? Siellä voisit naisena juurikin valita parhaan miehen päältä isosta tarjokkaiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole tinderissä? Siellä voisit naisena juurikin valita parhaan miehen päältä isosta tarjokkaiden joukosta.
Ei siellä ole kuin tylsiä reppanoita. Lisäksi en itse ole mikään kaunotar, tiedostan sen itsekin. t. Ap
Yksi Hopeakettu IRL vastaa kymmentä Bondia :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Bond ja Shelbyhän nimen omaan ovat psykopaatteja murhaajia. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Badum-tshi!
Vierailija kirjoitti:
Niin kai ovat. Mutta vähän hohdokkaampia kuin joku tosielämän Pera istumassa elinkautista Kakolassa kun meni heilumaan puukolla ryyppykavenrinsa asunnolla... En nyt minkään psykopaatin kanssa haluaisi elää, mutta tietty tunteettomuus jonka koen maskuliinisena piirteenä viehättää seksuaalisesti. t. Ap
Tavallaan sama tilanne. En ole koskaan ihastunut esim. koulukavereihin tai joskus nettideittejä kokeillessa en koskaan viehättynyt kenestäkään. En ole aseksuaali mutta en pidä kuin erittäin harvoja ihmisiä (olen bi) haluttavina ja seksikkäinä. Ei tarvitse pelätä että päätyisin joskus suhteeseen jonkun kanssa.
Olen äärimmäisen mies nirsojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan sama tilanne. En ole koskaan ihastunut esim. koulukavereihin tai joskus nettideittejä kokeillessa en koskaan viehättynyt kenestäkään. En ole aseksuaali mutta en pidä kuin erittäin harvoja ihmisiä (olen bi) haluttavina ja seksikkäinä. Ei tarvitse pelätä että päätyisin joskus suhteeseen jonkun kanssa.
Olen myös välillä miettinyt olenko aseksuaali, mutta en kai voi olla kun joihinkin, todella harvoihin, ja usein tosiaan fiktiivisiin, henkilöihin koen seksuaalista halua, melko voimakastakin. Oikeassa elämässä miehet ei koskaan ole noin täydellisen itsevarmoja vaan sählää vaan jotain tai eivät vaan sytytä. Naisistakaan en kiinnostu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kai ovat. Mutta vähän hohdokkaampia kuin joku tosielämän Pera istumassa elinkautista Kakolassa kun meni heilumaan puukolla ryyppykavenrinsa asunnolla... En nyt minkään psykopaatin kanssa haluaisi elää, mutta tietty tunteettomuus jonka koen maskuliinisena piirteenä viehättää seksuaalisesti. t. Ap
Et ole ainoa. Breivik, Madsen jne saa säkkikaupalla avioehdotuksia naisilta, joita tällainen tunteeton tappaja sängyssä kiehtoo. Eläinlaumassa kaikkein tunteettomin pärjää, koska elämillä ei ole tunteita. On paljon naisia, joihin vetoaa tällainen lauman kunkku: "ota minut".
Kokisitko kiihottavaksi viettää jonkun Hannibalin kanssa villin seksiviikonlopun?
Vierailija kirjoitti:
Näin olisi oikeassa elämässä. Ne ovat myös monen naisen fantasioita.
Jotkut vain ovat avioon kelpaamattomia.
Tunteettomuus olisi aika epämukava piirre elämänkumppanissa pidemmän päälle, vaikka kuinka pikkarit kostuisivatkin.
Mutta hyvä, että vaikutat olevan sinut sinkkuutesi kanssa, ei kai tässä sitten mitään ongelmaa ole.
Seksuaalisuudessa alkaa olla jo vaikka mitä tunnistettuja alalajeja. Ehkä sinät olet jonkinlainen fantasiaseksuaali. Luuletko, että lapsuutesi on siihen vaikuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tasan sama tilanne sinun kanssasi. En koskaan ihastunut juuri kehenkään, edes teininä. Enkä ole aseksuaali, koska olen aina kuitenkin tykännyt viihdyttää itse itseäni erittäin aktiivisesti. Toiseen ihmiseen sen sijaan olen ollut todella huono kokemaan vetoa, enkä ole halunnut seksuaalisesti kuin tasan kahta ihmistä elämässäni. Näistä ensimmäinen oli mies ja toinen nainen. Jälkimmäisen kanssa olen nyt suhteessa. Sinullakin siis voi olla pelkoa. :)
Ihmisten tunne-elämä tuntuu aika yksinkertaistetulta näissä nirsoilukeskusteluissa. Kaikkien kohdalla kun ei ole kyseessä mikään suoraviivainen plus-miinus-lista yksilön ominaisuuksista vaan jokin syvemmän tason kompleksinen asetelma. Enemmän taitaa myös olla kyse siitä ihastujasta itsestään, sen ominaisuuksista ja persoonallisuudesta, kuin ihastuksen kohteesta.
Minäkin muuten (aloittajan lailla) tykkään ihastua fiktiivisiin henkilöhahmoihin, myös sellaisiin, joiden kanssa en oikeassa elämässä huolisi olla missään tekemisissä. Kai sitä fantasiatasolla tarvitsee sitten jonkin äärikokemuksen että syttyy ajatuksesta tarpeeksi, mitään tekemistähän tuolla ei välttämättä todellisen maun kanssa ole.
Minä olen rakastunut Eiffelin torniin,paras suhde ikinä.
Ja puheet siitä että suurimmalla osalla naisista on mielenterveysongelmia voidaan lopettaa.
Tulet elämään ilman parisuhdetta, mutta mitäpä siitä.