Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan jälkeiset keuhkot pahasti vaurioituneet lähes kaikilla sairastaneilla - myös 70-80% oireettomista

Vierailija
17.01.2021 |

A Texas trauma surgeon says it's rare that X-rays from any of her COVID-19 patients come back without dense scarring.

She says patients who've had COVID-19 symptoms show a severe chest X-ray every time, and those who were asymptomatic show a severe chest X-ray 70% to 80% of the time.

"There are still people who say 'I'm fine. I don't have any issues,' and you pull up their chest X-ray and they absolutely have a bad chest X-ray," she said.

She also points out, "There is no long-term implication of a vaccine that could ever be as bad as the long-term implications of COVID."

https://www.cbsnews.com/news/covid-lungs-scarring-smokers-lungs/

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta sairaalat ovat ollut romahduspisteessä koronapotilaiden vuoksi, miten ihmeessä oireettomiakin ollaan ehditty kuvantamaan ja tehdä laajaa tutkimustyötä aiheen parissa? Joku tässä nyt ei täsmää.

Eihän jonkun röntgenkuvan vuoksi tarvitse sairaalaa kuormittaa. Senhän voi ottaa missä tahansa vastaanotolla. Ja tutkimusryhmissä on aina myös heitä jotka ei edes tee mitään potilastyötä.

Vierailija
22/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta sairaalat ovat ollut romahduspisteessä koronapotilaiden vuoksi, miten ihmeessä oireettomiakin ollaan ehditty kuvantamaan ja tehdä laajaa tutkimustyötä aiheen parissa? Joku tässä nyt ei täsmää.

Niin Suomessa kuin muuallakin sairaalat toimivat vajaateholla. Potilaita on vähemmän kuin koskaan aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun

Tupakoija, tai nuuska, alkoholi, jne. Ylipainoa. Vaurioittanut keuhkonsa jo ennen koronaa.

Vierailija
24/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun taitteessa.

"Pelkkä" kausi-influenssa tekee tuota. (Influenssahan tappaa todella paljon ihmisiä vuosittain.)

Minulla oli tuollainen 4 kk kestävä täysin voimaton olo, äänenkäheys ja kuumeilu kaksi vuotta sitten. Olin sairaalassakin saamassa happea ja keuhkoni olivat tulessa, luulin että kuolen, mutta jäin sittenkin henkiin. Ja se oli "ihan tavallinen influenssa".

Jepulis eli kuulostaa just semmoselta mitä EN halua kokea! En kausi-influenssaa enkä koronaa. Haluan pysyä terveenä ja jatkaa urheilullista ja aktiivista elämäntyyliäni. Rokote, kiitos!

Vierailija
25/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Tunnen yli 10 oireellisen koronan sairastanutta.Vain yhdellä poltteli keuhkoissa mutta parani nopeasti nin kuin flunssilla on tapana.

Se mikä ihmetyttää on se että koronan pitäisi muistuttaa oireiltaan influenssaa, mutta yhdelläkään näistä henkilöistä ei ollut influenssamaista järkkykovaa ja pitkää kuumetta ja jälkitautikierrettä lääkkeineen ja antibiotteineen. Osa oli ottanut pari Buranaa.

Korona oli näillä enemmänkin ihan flunssa vain.

Liekö sitten sattumaa??

Mutta on se niin vaarallinen että pitää testata monta kertaa että edes tietää sairastavansa sitä.

Vierailija
26/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Tunnen yli 10 oireellisen koronan sairastanutta.Vain yhdellä poltteli keuhkoissa mutta parani nopeasti nin kuin flunssilla on tapana.

Se mikä ihmetyttää on se että koronan pitäisi muistuttaa oireiltaan influenssaa, mutta yhdelläkään näistä henkilöistä ei ollut influenssamaista järkkykovaa ja pitkää kuumetta ja jälkitautikierrettä lääkkeineen ja antibiotteineen. Osa oli ottanut pari Buranaa.

Liekö sitten sattumaa??

Onko kuvattu keuhkoja. Moni tupakoikin pitkään ilman mitään  hengitysvaivoja, mutta tiedetään, että ei se hyvää keuhkoille tee, ja voi sitten tulla vastaan sydän- ja verisuonitautien ja jopa keuhkosyövän aiheuttajana.

Aikasemmin uutisoitiin, että moni ammattisukeltaja ei enää läpäissyt testiä parantuneen koronan jälkeen ja joutui päättämään uransa.

Tätä koronalaskua maksetaan vielä pitkään. Nyt on keskitytty paljon siihen, että kuoleeko siihen vai ei.

Vierailija
27/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun taitteessa.

"Pelkkä" kausi-influenssa tekee tuota. (Influenssahan tappaa todella paljon ihmisiä vuosittain.)

Minulla oli tuollainen 4 kk kestävä täysin voimaton olo, äänenkäheys ja kuumeilu kaksi vuotta sitten. Olin sairaalassakin saamassa happea ja keuhkoni olivat tulessa, luulin että kuolen, mutta jäin sittenkin henkiin. Ja se oli "ihan tavallinen influenssa".

Niin? Entä sitten? Ongelma koronassa on se että se on kuitenkin keski-ikäisille useammin vaikea taudinkuvaltaan kuin influenssa, mikä kuormittaa mm. teho-osastoja, ja influenssaanhan on jo rokotteita ollut ties kuinka kauan. Ei se tee koronasta lievää epidemiaa sen vuoksi että influenssakin on toisinaan samanlainen.

Vierailija
28/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan kieltäjät on kyllä uskomattomia älykääpiöitä. Taudin sairastettuani voin kertoa että se on totista totta ja on potentiaalisesti vaarallinen kenelle tahansa mutta etenkin perussairauksista kärsiville. Kyse ei ole vain kuolemisesta vaan pysyvistä vammoista ja kroonisista vaivoista jälkeen. Te jotka kiellätte koko pandemian olette aivan kujalla ja uuvatteja.

Korona on olemassa ja osalle vaarallinen. Mutta suurimmalle osalle se on flunssa muiden flunssien joukossa.

Vierailija
29/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö sitten sattumaa??

Kerran oli influenssa, jonka seurauksena keuhkokuume ja huomasi kyllä ettei happi kulkenut. Tavallisten nuhakuumeidenkin seurauksena huomaa joskus keuhkoissakin oleva taas toimintavajetta. Mutta koronasta ei mitään.

Linkkaamasi tutkimus ei ole käynyt läpi vertaisarviointia eikä sitä voi pitää luotettavana. Miksi julkaisette näitä fake newsejä?

Vierailija
30/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun

Tupakoija, tai nuuska, alkoholi, jne. Ylipainoa. Vaurioittanut keuhkonsa jo ennen koronaa.

Ei todellakaan. Liikunnallinen perheenäiti.

Vierailija
31/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastin koronan noin vuosi sitten, ikää minulla on 18 vuotta. Olen urheilullinen ja perusterve, mutta koronan sairastettuani olen hengästynyt todella helposti ja rintakipuja tulee aika usein.

Todellakin otan rokotteen heti kun voin, en enää tahdo sairastua. Kanala tauti.

Vierailija
32/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Entä sitten? Ongelma koronassa on se että se on kuitenkin keski-ikäisille useammin vaikea taudinkuvaltaan kuin influenssa, mikä kuormittaa mm. teho-osastoja, ja influenssaanhan on jo rokotteita ollut ties kuinka kauan. Ei se tee koronasta lievää epidemiaa sen vuoksi että influenssakin on toisinaan samanlainen.

Missä se kuormitus näkyy? Ei ainakaan Suomessa tai edes Iso-Britanniassa, jossa sairaalat toimivat vajaateholla.

Koko maailman sulkeminen ja talouden tuhoaminen on niin järkyttävä kusetus, että tätä olisi ollut mahdotonta uskoa vielä vuosi sitten. Tätä tällä haetaan:

https://www.forbes.com/sites/worldeconomicforum/2016/11/10/shopping-i-c…

Vierailija
33/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekö sitten sattumaa??

Onko kuvattu keuhkoja. Moni tupakoikin pitkään ilman mitään  hengitysvaivoja, mutta tiedetään, että ei se hyvää keuhkoille tee, ja voi sitten tulla vastaan sydän- ja verisuonitautien ja jopa keuhkosyövän aiheuttajana.

Aikasemmin uutisoitiin, että moni ammattisukeltaja ei enää läpäissyt testiä parantuneen koronan jälkeen ja joutui päättämään uransa.

Tätä koronalaskua maksetaan vielä pitkään. Nyt on keskitytty paljon siihen, että kuoleeko siihen vai ei.

Minulla on parina vuonna jäänyt flunssa tai influenssan jälkeen vajaakuntoiseksi keuhkot useaksi kuukaudeksi. Se ei ole koronan oma juttu. Asiaa on tutkittu ennenkin, mutta sitä ei ole niin paljon mainostettu.

Esim:

- 2009: https://www.sciencedaily.com/releases/2009/07/090717150302.htm

- 2018: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0945053X18301458

Vierailija
34/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ainakin käynyt työterveydessä hengästymisen ym oireiden takia. Koronaa en ollut tajunnut epäillä. Keuhkot kuvattiin ja ihan kauheassa kunnossa ne ovat. Sain passituksen julkiselle testeihin. Eli ns väärässä järjestyksessä mentiin, koska olin koronaoireeton. Siksi keuhkot kuvattu. Korona ollut tietämättäni viime keväänä.

Vierailija
35/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan kieltäjät on kyllä uskomattomia älykääpiöitä. Taudin sairastettuani voin kertoa että se on totista totta ja on potentiaalisesti vaarallinen kenelle tahansa mutta etenkin perussairauksista kärsiville. Kyse ei ole vain kuolemisesta vaan pysyvistä vammoista ja kroonisista vaivoista jälkeen. Te jotka kiellätte koko pandemian olette aivan kujalla ja uuvatteja.

Älykääpiö on se, joka luulee että Koronasta jää vakavia jälkitauteja jokaiselle. Hyvin pienelle prosentille tervehtyneistä voi jäädä pysyviä haittoja. Valtaosa tervehtyy täysin. Samaten kuin missä tahansa muussa sairaudessa. Jäähän flunssakin toisille päälle pidempään.

Tavallinen flunssa johtaa helposti sydänlihas tulehduksen ja kuolemaan. Jokainen varmasti bongannut uutisista näitä nuorten urheilijoiden äkillisiä menehtymisiä. Koronasta ei ole sen kummallisempia seuraamuksia, vaikka salaliittoteoreetikot näitä levittää.

Vierailija
36/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa se, kuolenko koronavirukseen vai en. Olen millenniaali, tupakoimaton (en koskaan polttanut yhtäkään röökiä), raitis (en ole koskaan ollut humalassa), normaalipainoinen (painoindeksini on aina ollut alle 25) ja entinen SM-tason urheilija. 

Mitäs luulette, kumpi kuolee todennäköisemmin koronaan: minä vai joku viisikymppinen setämies, jolla on pitkä liuta riskitekijöitä (tupakointi, alkoholinkäyttö, ylipaino, huono fyysinen kunto, epäterveellinen ruokavalio)? Ja kumpi on sairaalassa etusijalla, kun hoitopäätöksiä tehdään?

Vierailija
37/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coud you please send the email to legal@bluehost.com and tos@bluehost.com regarding that Korona misinformation link and add link https://koronarealistit.com/koronadystopia/ to The mail. Thanks

Nyt on mahdollisuus saada yksi Putin trollin sivusto pois netistä.

Vierailija
38/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista 99,99% ei kuollut koronaan vuoden aikana. Tämä ei ole mikään pandemia vaan huijaus, jolla tuhotaan talous ja ihmisten vapaus. Olet ’hyödyllinen idiootti’.

Nimenomaan näin. 

Jos katsotte Tilastokeskuksen aikaisempia kuolinlukuja ja vertaatte niitä viimevuotisiin koronavuoden kuolemiin, mitään piikkiä EI ole näkyvissä kuolinluvuissa. 

Teitä on huijattu, älkää ottako sitä myrkkypiikkiä, sillä sitä se on.

Kuolinluvut ovat samat kuin aina, niihin ei korona ole mitään vaikuttanut.

Mutta ei rokote myöskään ole myrkkypiikki, vaan tavallinen rokote.

Jokainen päättää kohdallaan ottaako rokotteen vai ei.

Sanoinkin tuota piikkiä "myrkkypiikiksi" kuvainnollisesti, sillä kun se rokotetaan ihmiseen, hän saa nanosirun sen mukana ja sitä sirua voidaan käyttää todella haitallisesti häntä vastaan. 

Hänen geenejään voidaan muunnella ja tehdä hänen mielelleen mitä vaan, tämä on ihan selvä asia.

Vierailija
39/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Liikunnallinen perheenäiti.

Taisi sitten olla liian laiha, ei syönyt riittävästi jne. Tunnettu tosiasia on myös se, että liian kovassa kunnossa olevat sairastavat pahiten. Koska keho jo ylikuormitettu, niin lieväkin tauti kaataa petiin. Vertaa Urheilijat ja flunssa tai korona. Eli kohtuus kaikessa. Pitikö hakea salilta korona...

Vierailija
40/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se kuormitus näkyy? Ei ainakaan Suomessa tai edes Iso-Britanniassa, jossa sairaalat toimivat vajaateholla.

Koko maailman sulkeminen ja talouden tuhoaminen on niin järkyttävä kusetus, että tätä olisi ollut mahdotonta uskoa vielä vuosi sitten. Tätä tällä haetaan:

https://www.forbes.com/sites/worldeconomicforum/2016/11/10/shopping-i-c…

Iso-Britanniassa on jouduttu mukauttamaan terveydenhuoltoa, paljon. Leikkauksia ja muita hoitoja peruttu.

Entä Ruotsi? Oletko yhtään seurannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä