Pulkalla kauppaan
Mutta ideoita vastaanotetaan. Mihin sen jätän siksi aikaa kun olen kaupassa, että se olisi siinä vielä kun tulen takaisinkin? Kauppa, jota käytän niin siellä pyörii kovasti teinejä jotka saattaa sen kiusallaan viedä. Tai miksei joku muukin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin autokoulussa ajotunnilla, niin joku älykäs vanhempi veti pitkässä narussa lasta pulkalla tien yli. Onneksi ope huomasi hämärässä pulkan. Vihaan Pulkkia liikenteessä!
Pulkan narussa pakolliseksi heijastinnauhaa. Hätä jarrutuksen jouduin tekemään.
Jos on pienet ostokset pulkka kainaloon ja kauppaan. Jos isot ostokset pulkka menee helposti kärryn alaosaan, siihen mihin pullokoritkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienet ostokset pulkka kainaloon ja kauppaan. Jos isot ostokset pulkka menee helposti kärryn alaosaan, siihen mihin pullokoritkin.
Meidän käyttämässä kaupassa oli ennen se pullokoreille tarkoitettu härpäke mutta jossain vaiheessa kärryt vaihtui eikä sitä enää ole.
Mutta pari hyvää ideaa täällä ollut. Kassi kärryyn ja pulkka siihen. Tai sitten pulkan narun kahvasta lukolla esim pyörätelineeseen.
Kiitos näistä!
ap
Kannattaa laittaa vedenkestävällä tussilla oma nimi pulkan reunaan, jos otat pulkan kauppaan mukaan, ettei tarvitse selitellä ja maksaa pulkkaa toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin autokoulussa ajotunnilla, niin joku älykäs vanhempi veti pitkässä narussa lasta pulkalla tien yli. Onneksi ope huomasi hämärässä pulkan. Vihaan Pulkkia liikenteessä!
Ja sinä et siis huomannut? Älä nyt vain sano että sait sen ajokortinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa vedenkestävällä tussilla oma nimi pulkan reunaan, jos otat pulkan kauppaan mukaan, ettei tarvitse selitellä ja maksaa pulkkaa toiseen kertaan.
Itse maalaisin oikein kunnolla nimen spraymaalilla.
Sincc
Aika kova kitka?! :D