Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat täysin tyytyväisiä omaan hiusten väriin?

Vierailija
17.01.2021 |

Minkä värisiä teillä on? Laitataanko kuvia ketjuun?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantien väriset ja harmaantumassa oikeasti. Tykkään silti. Ne sopii mulle.

Vierailija
2/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman ruskeat. Ohimoilta pukkaa harmaita, mutta ajattelin antaa tilanteen kehittyä ja kunnialla katsoa miten harmaannun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparin punainen. Säästän värjäyskustannuksissa. On ok.

Vierailija
4/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cdn.sophiegee.com/wp-content/uploads/brown-natural-dark-caramel…

Sattumalta tässä yhtenä päivänä juuri vertasin omaa hiuskuvaa tähän kuvaan ja tuo natural dark caramel brown oli omaa lähin sävy. Ei punaista ollenkaan vaan ruskean-mustan välistä. 

Vierailija
5/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on, ei mikään ihan tumma muttei vaaleakaan. En osaa tuosta edellä olevasta sävykartasta omaa sävyä hahmottaa. Tykkään kyllä, monen vuoden värjäyskierteen jälkeen oman sävyn kauneus yllätti! Harmaita kasvaa minullakin, en anna sen häiritä itseäni.

Vierailija
6/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Oon aito blondi

Vierailija
7/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskea, melko tumma.. ei kuitenkaan tumman ruskea. Harmaita ohimoilla, ei haittaa. Harmi kun ei anna linkata kuvaa.

Ehkä tärkeintä, että ihon, silmien ja hiusten väri sopii hyvin yhteen. Minulla siis vihreät silmät.

Ap

Vierailija
8/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen strawberry blonde, osa yksittäisistä hiuksista punaisia, osa vaaleampia. Syntymästä saakka. Aikuisena olen osannut arvostaa väriä.

Vierailija
9/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sellainen lämmin tumman vaalea.

Vierailija
10/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen strawberry blonde, osa yksittäisistä hiuksista punaisia, osa vaaleampia. Syntymästä saakka. Aikuisena olen osannut arvostaa väriä.

Kiinnostaisi nähdä kuva, millainen on naturelli strawberry blonde. En osaa yhtään kuvitella. Minusta luontaisesti punertavat hiukset ovat aina jotenkin kuparin sävyisiä.

Vierailija
11/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, perus maantienvärinen, 3 vuotta sitten värjätty viimeksi. Eikun joo, viime kesänä laitettiin muutama vaalea "aurinkoraita".

Tykkään.

Vierailija
12/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat, jotka auringonvalossa näyttää punaruskeilta. Tykkään väristä. Eikä ole vielä harmaata, vaikka ikää 49v.

Vierailija
13/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanruskea, jossa yksittäiset harmaani näyttävät hopealangoilta. Yleissävy on viileämpi kuin nuorena. Aion harmaantua luonnollisesti, lopetin värjäämisen jo vuosia sitten. N42

Vierailija
14/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniväriset keskiruskeat. Yksittäiset hiukset ovat erilaisia. Mitä vaaleampi, sitä ohuempi. Mitä tummempi, sitä paksumpi ja karheampi. Nämäkin näyttävät juurikasvuna sellaiselta harmahtavalta maantieltä. Lopetin värjäämisen v. 2004.

Vierailija
15/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mielelläni olisin tyytyväinen omaan väriin!

Olen kaksi kertaa lopettanut värjäämisen ja antanut hiusten oman, maantienharmaan (suunnilleen lyijykynän terän värinen, edestä vaaleampi harmaahko) tulla esiin.

Sitkeästi olen kasvattanut värit kokonaan ulos, kun moni sanoo että oma väri paranee ja ne ekat juueikasvusentit vaan näyttää kaamealta.

En haluaisi värjätä, mutta oli pakko taas laittaa jotain sävyä, en enää kestänyt katsoa itseäni peilistä omalla hiusvärillä. Olen täysin väritön ja valju omalla värillä. Se varmaan pahentaa asiaa, etten muuten meikkaa, ja silmät, kulmat ovat vaaleanharmaat, huulien värikin olematon.

Nyt hieman mahonginsävyä tukassa, ja olemus terävöityi ja piristyi heti. Silmätkin tuntuivat tulevan esiin, ei paljoa mutta hieman enemmän.

Vierailija
16/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin viimeksi ehkä 7 vuotta sitten, pitkässä tukassa voi olla vielä latvoissa väriäkin. Tumma, odotan kovasti että harmaantuisi, mutta kovin hitaasti tuntuu harmaita tulevan... tosin jos tulen isääni, niin en ehdi harmaantua kunnolla ennen kuolemaani, hänellä oli suurin osa hiuksista tummia vielä 89-vuotiaana.

N53

Vierailija
17/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparipunainen kai on lähin oikea sävy. Olen aina saanut ihasteluja hiusteni väristä ja olen itsekin ollut tyytyväinen. Nyt tosin olen huomannut, että iän myötä on väri alkanut vähän haalistua ja pari harmaatakin on löydettävissä. Ei ole kuitenkaan vielä mitään tarvetta ruveta värjäämään.

Vierailija
18/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään ihan tyytyväinen väriin, viimeksi olen värjännyt hiukset lähemmäs 10 vuotta sitten. Olen todella vaalea, hiusten oma väri on sellainen että kampaajatkin monesti luulevat värjätyksi. Mutta se huono puoli näissä hiuksissa on, että ovat ohuet, tai ilmeisesti hiusta on vähän. Melkoinen liru siis. Mutta sama ongelma taitaa olla suurimmalla osalla, joilla on luonnostaan 9-10 sävyn hiukset. Föönaamalla näistä saa aika kivat.

Vierailija
19/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, miksi en olisi?

Vierailija
20/20 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman vaalea joka taittaa harmaaseen hiukan. Aavistus punertavaa ehkä joukossa ja sitten vaaleita ohuita hiuksia jotka kesällä vaalentavat pään enemmän vaaleaksi kuin maantienväriseksi.

Talvella maantie, kesällä vaaleahko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä