Mitä muita aikaa kestäneitä hyviä sarjoja suosittelisitte, kuin kaikkien aikojen lempisarjani Frasier?
Frasier on ihan mahtava sarja näköjään edelleen (löytyy viaplaysta), hyvin aikaa kestänyt. Mitä muita sarjoja suosittelisit, jotain tuollaisia vanhempia "klassikoita" tms. jotka ovat kestäneet aikaa?
Onko täällä muita Frasier-faneja?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Pokka pitää vai mikä sen nimi on, se jossa Hyacinth.
Tämä on loistava. Omia lemppareita on lisäksi Kolkyt ja risat sekä Rakkaat siskot. Oliko Lady Manhattan niminen komedia naisesta jolle sattuu ja tapahtuu? Esim treffeillä tulee vessasta ja kengän korkoon on tarttunut pitkä vessapaperin pätkä, eikä itse tietenkään huomaa. Syö pinaattia tms ja iso vihreä liuska jää etuhampaaseen. Nauraa ja ilmehtii muka viettelevästi, eikä mies näe muuta kuin tuon ruoantahteen hampaassa.
Muistaako kukaan?
Kotimaisista Puhtaat valkeat lakanat, Tuliportaat, Naapurilähiö.
Muita: Kolmas kivi auringosta ja Teho-osasto, Belle ja Sebastian... Okalinnut, loistava sarja ja kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeves & Wooster
Tämä oli hyvä! Mutta mistä tämän näkisi?
Itse ainakin olen lainannut dvd:n kirjastosta. Tietenkään sitä ei välttämättä kaikkien paikkakuntien kirjastoissa ole.
Frasierin hahmoissa oli tiettyä nöyryyttä mikä puuttui noista kahdesta muusta sarjasta.