Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muita aikaa kestäneitä hyviä sarjoja suosittelisitte, kuin kaikkien aikojen lempisarjani Frasier?

Vierailija
16.01.2021 |

Frasier on ihan mahtava sarja näköjään edelleen (löytyy viaplaysta), hyvin aikaa kestänyt. Mitä muita sarjoja suosittelisit, jotain tuollaisia vanhempia "klassikoita" tms. jotka ovat kestäneet aikaa?

Onko täällä muita Frasier-faneja?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

George Costanza kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinfeld on myös edelleen tosi hyvä.

Kumma että jotkut eivät ymmärrä Seinfeldin päälle. Nähtävästi kyseessä ovat ne ihmiset, jotka katsovat noita Frendien loputtomia uusintoja milloin miltäkin kanavalta.

Mä en pidä niistä näyttelijöistä. Kramer on tosi hauska mutta Jerry ja se naisnäyttelijä ovat niin vastenmielisiä että paria jaksoa enempää ei pysty kattoo. En kyllä tykkää Frendeistäkään.

Minusta Frasierissa nauretaan ihmisille ystävällismielisesti, Seinfieldissä ja Frendeissä nauretaan pahantahtoisesti.

Frasierin hahmoissa oli tiettyä nöyryyttä mikä puuttui noista kahdesta muusta sarjasta.

Vierailija
82/84 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokka pitää vai mikä sen nimi on, se jossa Hyacinth.

Tämä on loistava. Omia lemppareita on lisäksi Kolkyt ja risat sekä Rakkaat siskot. Oliko Lady Manhattan niminen komedia naisesta jolle sattuu ja tapahtuu? Esim treffeillä tulee vessasta ja kengän korkoon on tarttunut pitkä vessapaperin pätkä, eikä itse tietenkään huomaa. Syö pinaattia tms ja iso vihreä liuska jää etuhampaaseen. Nauraa ja ilmehtii muka viettelevästi, eikä mies näe muuta kuin tuon ruoantahteen hampaassa.

Muistaako kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista Puhtaat valkeat lakanat, Tuliportaat, Naapurilähiö.

Muita: Kolmas kivi auringosta ja Teho-osasto, Belle ja Sebastian... Okalinnut, loistava sarja ja kirja.

Vierailija
84/84 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeeves & Wooster

Tämä oli hyvä! Mutta mistä tämän näkisi?

Itse ainakin olen lainannut dvd:n kirjastosta. Tietenkään sitä ei välttämättä kaikkien paikkakuntien kirjastoissa ole.