Pitääkö joku ihan oikeasti Samuli Putron musiikista?
Tappavan tylsiä ja kuivia biisejä. Lauleskelee ylellä just nyt. Ehkäpä yksi Suomen turhimmista artisteista.
Kommentit (65)
En pidä, todella tylsää ihan kaikin puolin.
Yksi parhaista tämän hetkisistä suomalaisista sanoittajista. Ei varmaan iske, jos itse tykkää jostain älyvapaasta lallattelusta.
Ap, käsi sydämellä, mitä mainittavaa olet itse saanut elämässäsi aikaiseksi?
Ainakin levittänyt negatiivisuutta ympäsillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Erityisesti sanoituksista.
Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻
Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.
Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".
Tietenkin kaikki muu on huutelua, jos ylimys ei ole samaa mieltä. Ja aloituksen kysymyskin on ihan tavallinen, mihin voi vastata ihan vain yhdellä sanallakin.
Minä en pidä. Sanoituksissa on tosin joitain helmiä. Mutta laulajana hän on kuin Juice, eli ihan turhaa hypetystä.
Ehkä kaikki on kiinni hänen fiksunoloisesta persoonastaan, kun ei koskaan revittele missään seiskan lööpeissä
No joillekkin sanoitukset on musiikin varsinainen suola, joten ei tunnu turhalta hypetykseltä. Suomessa on sitä paitsi todella vähän mieslaulajia, jotka oikeasti osaa laulaa tai joiden ääni on oikeasti hieno. Naislaulajilta vaaditaan paljon parempaa ääntä ja laulutaitoa. Ja suurin osa noista huonoista mieslaulajista laulaa vielä sanoituksia, joissa niissäkään ei ole mitään ideaa. Tyyliin joku Arttu Wiskari, jonka sanoitukset on kuin jonkun alakoulun äidinkielen tunnin loppuriimiharjoituksia.
Hyviä sanoituksia jotka avautuu niillä tasoilla mitä henkilö on plakkariissaan avannut.
Pidän tärkeänä merkityksellisyyttä ja sitä on vaikea löytää edes nerokkaasti sanaillusta arkimusiikista. Toki Riippukeinu-kappale on hyvää ironiaa suomalaisuudesta, mutta journalistinen/esseistinen ote lähentelee kilttiä rappia vähän liiaksi. Draaman luhistuminen on mielestäni liian harmitonta taidetta.
Kökkö sanoittaja, tylsä säveltäjä. Tosi turha.
Mm. Putron, Leevin, Juicen, J. Karjalaisen, Maustetyttöjen ja Klamydian suosion takana on suomalaisten pelko liian radikaalista musiikkitaiteesta. Pintapiruilun alla on aimo annos tuttuutta ja turvallisuutta, joka on helppo hyväksyä, eikä se keikuta venettä liiaksi.
Jostain syystä Putro kaivetaan esiin ylen juhlaohjelmiin. En jaksa kuunnella enkä katsoa, joten kanava vaihtuu, kun Putro ilmestyy.
Putron kannattaisi ostaa vanhojen pieneksi jääneiden rippi housujen tilalle uudet sopivimmat.
Putro on umpitylsä. Kummallinen tapa luetella asioita sanoituksissa. Musiikki puuduttavaa.
Samuli Putrolla on muutama ihan OK biisi.
Miksi Putro vaihtoi nykyiseen pultsari-lookkiinsa?
Oli tsarmikkaampi sileäpäisenä.
Järkyttävän monotooninen ja näennäissyvällinen. Luulee selvästi itse olevansa jotain ainutlaatuista. Surkeaa määkimistä!
Tietenkin kaikki muu on huutelua, jos ylimys ei ole samaa mieltä. Ja aloituksen kysymyskin on ihan tavallinen, mihin voi vastata ihan vain yhdellä sanallakin.
Minä en pidä. Sanoituksissa on tosin joitain helmiä. Mutta laulajana hän on kuin Juice, eli ihan turhaa hypetystä.
Ehkä kaikki on kiinni hänen fiksunoloisesta persoonastaan, kun ei koskaan revittele missään seiskan lööpeissä ja taitaa olla korkealle opiskellutkin, vaikuttaa sivistyneeltä. Asiallisuus sopii hänelle. Vaatimattomuus on aina kaunista.