Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö joku ihan oikeasti Samuli Putron musiikista?

Vierailija
16.01.2021 |

Tappavan tylsiä ja kuivia biisejä. Lauleskelee ylellä just nyt. Ehkäpä yksi Suomen turhimmista artisteista.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Erityisesti sanoituksista.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻

Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.

Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".

Tietenkin kaikki muu on huutelua, jos ylimys ei ole samaa mieltä. Ja aloituksen kysymyskin on ihan tavallinen, mihin voi vastata ihan vain yhdellä sanallakin. 

Minä en pidä. Sanoituksissa on tosin  joitain helmiä. Mutta laulajana hän on kuin Juice, eli ihan turhaa hypetystä.

Ehkä kaikki on kiinni hänen fiksunoloisesta persoonastaan, kun ei koskaan revittele missään seiskan lööpeissä ja taitaa olla korkealle opiskellutkin, vaikuttaa sivistyneeltä. Asiallisuus sopii hänelle. Vaatimattomuus on aina kaunista.

Vierailija
22/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, todella tylsää ihan kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista tämän hetkisistä suomalaisista sanoittajista. Ei varmaan iske, jos itse tykkää jostain älyvapaasta lallattelusta.

Vierailija
24/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käsi sydämellä, mitä mainittavaa olet itse saanut elämässäsi aikaiseksi?

Ainakin levittänyt negatiivisuutta ympäsillesi.

Vierailija
25/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Erityisesti sanoituksista.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻

Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.

Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".

Tietenkin kaikki muu on huutelua, jos ylimys ei ole samaa mieltä. Ja aloituksen kysymyskin on ihan tavallinen, mihin voi vastata ihan vain yhdellä sanallakin. 

Minä en pidä. Sanoituksissa on tosin  joitain helmiä. Mutta laulajana hän on kuin Juice, eli ihan turhaa hypetystä.

Ehkä kaikki on kiinni hänen fiksunoloisesta persoonastaan, kun ei koskaan revittele missään seiskan lööpeissä

No joillekkin sanoitukset on musiikin varsinainen suola, joten ei tunnu turhalta hypetykseltä. Suomessa on sitä paitsi todella vähän mieslaulajia, jotka oikeasti osaa laulaa tai joiden ääni on oikeasti hieno. Naislaulajilta vaaditaan paljon parempaa ääntä ja laulutaitoa. Ja suurin osa noista huonoista mieslaulajista laulaa vielä sanoituksia, joissa niissäkään ei ole mitään ideaa. Tyyliin joku Arttu Wiskari, jonka sanoitukset on kuin jonkun alakoulun äidinkielen tunnin loppuriimiharjoituksia.

Vierailija
26/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä sanoituksia jotka avautuu niillä tasoilla mitä henkilö on plakkariissaan avannut.

Vierailija
27/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tärkeänä merkityksellisyyttä ja sitä on vaikea löytää edes nerokkaasti sanaillusta arkimusiikista. Toki Riippukeinu-kappale on hyvää ironiaa suomalaisuudesta, mutta journalistinen/esseistinen ote lähentelee kilttiä rappia vähän liiaksi. Draaman luhistuminen on mielestäni liian harmitonta taidetta.

Vierailija
28/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkö sanoittaja, tylsä säveltäjä. Tosi turha.

Vierailija
29/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan oikeesti.

Vierailija
30/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killeritylsä.

Vierailija
31/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Putron, Leevin, Juicen, J. Karjalaisen, Maustetyttöjen ja Klamydian suosion takana on suomalaisten pelko liian radikaalista musiikkitaiteesta. Pintapiruilun alla on aimo annos tuttuutta ja turvallisuutta, joka on helppo hyväksyä, eikä se keikuta venettä liiaksi.

Vierailija
32/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Putro kaivetaan esiin ylen juhlaohjelmiin. En jaksa kuunnella enkä katsoa, joten kanava vaihtuu, kun Putro ilmestyy. 

Vierailija
33/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putron kannattaisi ostaa vanhojen pieneksi jääneiden rippi housujen tilalle uudet sopivimmat.

Vierailija
34/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putro on umpitylsä. Kummallinen tapa luetella asioita sanoituksissa. Musiikki puuduttavaa.

Vierailija
35/65 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä

Vierailija
36/65 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putrolla on muutama ihan OK biisi.

Vierailija
37/65 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mistä musiikista???

Vierailija
38/65 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Putro vaihtoi nykyiseen pultsari-lookkiinsa?

Oli tsarmikkaampi sileäpäisenä.

Vierailija
39/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän monotooninen ja näennäissyvällinen. Luulee selvästi itse olevansa jotain ainutlaatuista. Surkeaa määkimistä!

Vierailija
40/65 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän