Pitääkö joku ihan oikeasti Samuli Putron musiikista?
Tappavan tylsiä ja kuivia biisejä. Lauleskelee ylellä just nyt. Ehkäpä yksi Suomen turhimmista artisteista.
Kommentit (65)
Minä.
Erityisesti sanoituksista.
Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻♀️
Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.
Tulee mieleen nuoruus siitä Harri-hitistä. Lisäksi ihan hienoja, persoonallisia "kuvia" osaa luoda sanoituksilla, esimerkiksi se riippukeinu-laulu. Se ääntämisen tapa ja tyylilaji, kevyt rock tms. on kuitenkin sellaisia joita en vapaaehtoisesti kuuntele. Siltikin minusta on ihan ok että Samuli putro on olemassa. En kyllä tiedä uusia kappaleita joten siitä en osaa sanoa mitään, olisiko hänen kannattanu lopettaa aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻♀️
Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.
Olet luultavasti todella tylsä tyyppi.
Zen cafe:n aikana oli vielä hyvä. Soolotuotanto ei
Vierailija kirjoitti:
Zen cafe:n aikana oli vielä hyvä. Soolotuotanto ei
Osa on ok. Zen Cafen viimeinen vaihe oli kuiva.
Joo esm. minä tykkään. On älyttömän taitava lyyrikko. En nyt väitä että kaikki mitä tehnyt kultaa mutta seassa on oikeasti kultaa ja helvetin hienoja sävellyksiä. Samulin tyyli on justiinsa sen verran omanlaisensa että ei ihmekään jos jakaa mielipiteitä. Itse pidän Samulin soolo tuotannon helmistä enemmän kuin zen cafen.
Olen samaa mieltä kaikista muista Putron kappaleista, paitsi yhdestä. ”Olet puolisoni nyt” osuu niin lujaa johonkin herkkään kohtaan minussa, etten pysty kuuntelemaan sitä biisiä pillahtamatta itkuun. Silloin, kun se vielä soi aktiivisesti radiossa, jouduin kääntämään aina kanavaa kun se alkoi soida.
Kyllä pidän 😍
Sinä olet ihminen muistatko
Kaikki kuulostaa ihan samalta. Kuin uhtä kappaletta veivais. Rytmi, sävel...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuulostaa ihan samalta. Kuin uhtä kappaletta veivais. Rytmi, sävel...
Juuri tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻
Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".
Pidin zen cafesta jo silloin kun se oli tuntematon bändi. Liikuin juliet jonesin sydän tyyppien lähistöllä ja tuli sitä kautta zen cafen pojat tutuiksi. Silloin oltiin vielä nuoria kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻
Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".
Riippuu miten toisten mielipiteen kyseenalaistavaa mielipiteen latominen on.
On kyllä järkyttävän huono. No se on sitä nykymusiikkia. Onnetonta jollotusta ja kuulostaa siltä että artisti itsekin haluaa tehdä itsarin musiikkinsa takia. Hävettää näin huonot artistit.
Pitää ihan aikuisten oikeesti hänen musiikistaan.
Minusta hänen musiikissaan on miellyttäviä elementtejä, mutta kaiken kaikkiaan aika ärsyttävä artisti.