Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö joku ihan oikeasti Samuli Putron musiikista?

Vierailija
16.01.2021 |

Tappavan tylsiä ja kuivia biisejä. Lauleskelee ylellä just nyt. Ehkäpä yksi Suomen turhimmista artisteista.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hänen musiikissaan on miellyttäviä elementtejä, mutta kaiken kaikkiaan aika ärsyttävä artisti.

Vierailija
2/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Oliko muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Erityisesti sanoituksista.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻‍♀️

Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.

Vierailija
4/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nuoruus siitä Harri-hitistä. Lisäksi ihan hienoja, persoonallisia "kuvia" osaa luoda sanoituksilla, esimerkiksi se riippukeinu-laulu. Se ääntämisen tapa ja tyylilaji, kevyt rock tms. on kuitenkin sellaisia joita en vapaaehtoisesti kuuntele. Siltikin minusta on ihan ok että Samuli putro on olemassa. En kyllä tiedä uusia kappaleita joten siitä en osaa sanoa mitään, olisiko hänen kannattanu lopettaa aiemmin

Vierailija
5/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻‍♀️

Mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää että jos itse ei jostain pidä voi vaan antaa olla eikä huudella netissä.

Olet luultavasti todella tylsä tyyppi.

Vierailija
6/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zen cafe:n aikana oli vielä hyvä. Soolotuotanto ei

Vierailija
7/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zen cafe:n aikana oli vielä hyvä. Soolotuotanto ei

Osa on ok. Zen Cafen viimeinen vaihe oli kuiva.

Vierailija
8/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo esm. minä tykkään. On älyttömän taitava lyyrikko. En nyt väitä että kaikki mitä tehnyt kultaa mutta seassa on oikeasti kultaa ja helvetin hienoja sävellyksiä. Samulin tyyli on justiinsa sen verran omanlaisensa että ei ihmekään jos jakaa mielipiteitä. Itse pidän Samulin soolo tuotannon helmistä enemmän kuin zen cafen.

Vierailija
9/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kaikista muista Putron kappaleista, paitsi yhdestä. ”Olet puolisoni nyt” osuu niin lujaa johonkin herkkään kohtaan minussa, etten pysty kuuntelemaan sitä biisiä pillahtamatta itkuun. Silloin, kun se vielä soi aktiivisesti radiossa, jouduin kääntämään aina kanavaa kun se alkoi soida.

Vierailija
10/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän 😍

Sinä olet ihminen muistatko

Vierailija
11/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa ihan samalta. Kuin uhtä kappaletta veivais. Rytmi, sävel...

Vierailija
12/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä.

Vierailija
13/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuulostaa ihan samalta. Kuin uhtä kappaletta veivais. Rytmi, sävel...

Juuri tämä.

Vierailija
14/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää ❤

Vierailija
15/65 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻

Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".  

Vierailija
16/65 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin zen cafesta jo silloin kun se oli tuntematon bändi. Liikuin juliet jonesin sydän tyyppien lähistöllä ja tuli sitä kautta zen cafen pojat tutuiksi. Silloin oltiin vielä nuoria kaikki.

Vierailija
17/65 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Luulisi aikuisen ihmisen ( oletan sinun olevan aikuinen) ymmärtävän että ihmiset pitävät eri asioista. Ja monet hyvin eri asioista kuin sinä 🤷🏻

Mielipiteensä saa sanoa, ei kai se ole "huutelua".  

Riippuu miten toisten mielipiteen kyseenalaistavaa mielipiteen latominen on. 

Vierailija
18/65 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävän huono. No se on sitä nykymusiikkia. Onnetonta jollotusta ja kuulostaa siltä että artisti itsekin haluaa tehdä itsarin musiikkinsa takia. Hävettää näin huonot artistit.

Vierailija
19/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ihan aikuisten oikeesti hänen musiikistaan.

Vierailija
20/65 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki musiikki on JUNTTIA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan