Miksi jotkut naiset heittäytyvät tahallaan tyhmiksi?
Pöyristyn joka kerta, kun joku tyhmentää itsensä sanomalla jotain tyyliin "enhän mä nyt naisena voi tollasta tietää". Häpeän näitä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ap on sama mies, joka tehtailee tänne näitä aloituksia "Naisena olen sitä ja tätä mieltä". "Naisena ihmettelen asiaa x" jne.
Siis koko ketjuhan on pelkkää parodiaa. Täällä melko moni nykyään on, kun ei näin huonoihin provoihin mene kukaan.
En tiedä muttei se mitenkään ole viehättävä piirre heissä.
Keskustelupalstoilla on aloituksia "minä täällä vain".
Eivät he ole mitään vain, vaan ihmisiä siinä missä muutkin.
Sanoo mitä sylki suuhun tuo tai ihan huumorilla.
Kevyt mielisesti sanoo.
Helpommalla pääsee. Mä olen ainakin ihan helvetin väsynyt esittämään fiksumpaa ja parempaa kuin olenkaan. Nuoret ehkä jaksavat vielä pönöttää. Yksi osaa yhtä ja toinen toista. Eikä se ole aina sukupuolesta kiinni.
Huono itsetunto aloittajalla. Ei kaikkea tarvitse tietää eikä osata ja sen voi ihan jopa sanoa ääneen.
Naisten puolustukseksi on sanottava, että kyllä useimmat niistä on ihan oikeasti tyhmiä.
Sillä saa miehet kerrankin tekemään jotain että ei itse AINA tarvitse. Ja mikäs hätä siinä on. Jos mies ei pystykään niin voihan sen sitten itsekin tehdä. Valitettavasti sitä ei voi kovin montaa kertaa käyttää kun alkaa kuulua että sä osaat itekin😐
Ap on sama mies, joka tehtailee tänne näitä aloituksia "Naisena olen sitä ja tätä mieltä". "Naisena ihmettelen asiaa x" jne.