Suolalamppu ?
Tekeekö sillä mitään ? Ei ole kallis, mutta aika ruma ! Lapsen nenä usein tukossa niin mietin tuommoistakin helpotusta hänen huoneeseen
Itse olen kokeillut suolahuonetta mutta enää huomannut mitään vaikutusta.
Kommentit (8)
Suola on hirveän epäterveellistä, niin ostaisin mielummin soijarouhelampun. On ehkä kivemmannäköinenkin
Suola poistaa negatiivisia energioita.
Pakkasella suolalamppu aina päällä. Ilma ei tunnu niin sähköiseltä, lampun suola lämpenee ja ionisoi tms.
Siinä myös kaunis lämmin valo.
Laita myös kunnollinen ilmankostutin lisäksi.
Mä ostaisin sen ilmsnkostuttimen enemmin kuin suolalampun. Niitä suolahuone hoitoja pitäisi ottaa säännöllisesti eikä vaan kerran.
Poistaa myös koronaviirukset ja piileviä mielisairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin sen ilmsnkostuttimen enemmin kuin suolalampun. Niitä suolahuone hoitoja pitäisi ottaa säännöllisesti eikä vaan kerran.
Minä taas astmaatikkona ottaisin molemmat. Ei suolalampusta mitään haittaakaan ole, uskon että tuollainen lämmin himalajansuolamöykky huoneessa on terveellinen.
Tee ap lapsen huoneeseen myös perusteellinen siivous. Kaikki pölyä keräävä tavara piiloon. Mieti tekstiilit, esim. villamatto sitoo pölyä.
Eikä se suolalamppu todellakaan maksa paljon.
Kiitos. Juu, on harkiten valittu tekstiilit ym pojan huoneeseen. Kirjat vitriinissä, siivotaan usein ym parhaamme tehdään.
No jospa ostan sitten lampun kun on edullinenkin. Eihän siitä haittaa ole. Yritämme vain olla hankkimatta turhaa tavaraa kotiin.
Meillä oli. Myin pois. Ihan turha